spot_img

GP Στυρίας FP1: Ο Perez πρώτος με την Racing Point – Μέτριο ξεκίνημα για Ferrari

Ο Sergio Perez ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Στυρίας για τον δεύτερο αγώνα του 2020, κάνοντας την έκπληξη στα χρονόμετρα.

Ο Μεξικανός πραγματοποίησε μια πολύ καλή διαδικασία, κάνοντας έναν πολύ δυνατό χρόνο με τη soft γόμα ελαστικών. Στο δεύτερο μισό της διαδικασίας, έγραψε το 1:04.867 και πήρε την 1η θέση για την Racing Point, που δείχνει φέτος πως έχει ένα μονοθέσιο που μπορεί να χτίσει πάνω του και να διεκδικεί μέχρι και βάθρα. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με την αναβαθμισμένη Red Bull RB16, με τον Ολλανδό να γράφει επίσης τον ταχύτερο χρόνο του με την soft γόμα ελαστικών. Μπορεί να είχε τη πρωτιά στα πρώτα στάδια του 90λέπτου, αλλά έμεινε στο τέλος 0.096s πίσω από την κορυφή. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas με την πρώτη Mercedes W11. O Φινλανδός ήταν 0.222s μακριά από τον Perez, όμως έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του με τη medium γόμα ελαστικών.

Η Mercedes ήταν πιο αργή απ’ ό,τι μία εβδομάδα νωρίτερα στο FP1, αλλά δεν κυνήγησε τα χρονόμετρα στη διαδικασία, αλλά να μαζέψει πολύτιμα δεδομένα για την συνέχεια. Ο Hamilton ήταν 0.031s μακριά από τον teammate του στην 4η θέση, ενώ την πρώτη 5άδα έκλεισε ο Lance Stroll, του οποίου ο ταχύτερος γύρος είχε νωρίτερα ακυρωθεί. Ο Alex Albon με την δεύτερη RB16 έμεινε στην 6η θέση, με τον Ταϊλανδός να έχει καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας έντονη υποστροφή στο μέσον της στροφής.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ο Carlos Sainz έφερε την McLaren με τη soft γόμα στην 7η θέση, ενώ ο Pierre Gasly στην Alpha Tauri ήταν μπροστά από τον Daniel Ricciardo με την Renault. O Sebastian Vettel έκλεισε την πρώτη 10άδα, όμως ήταν 0.001s πίσω από τον Αυστραλό, ενώ όλοι αυτοί οι οδηγοί ήταν σε απόσταση μικρότερη του ενός δεκάτου. O Daniil Kvyat ήταν μόλις εκτός 10άδας, μπροστά από τον Charles Lerclerc, ενώ ακολούθησαν οι Esteban Ocon, Lando Norris, Kimi Raikkonen και Romain Grosjean. O Jack Aitken που πήρε τη θέση του Russell στη Williams ήταν στην 17η θέση, 1.9s μακριά από την κορυφή και ξεπέρασε τον Robert Kubica με την Alfa Romeo, o οποίος αντικατέστησε τον Antonio Giovinazzi.

Ο άτυχος της διαδικασίας ήταν ο Nicholas Latifi, o οποίος είδε το μονοθέσιό του να σβήνει και σταμάτησε στην έξοδο της στροφής 4. Ως αποτέλεσμα βγήκε μια καθυστερημένη κόκκινη σημαία, η οποία είχε αρκετά μικρή διάρκεια. Η Haas επίσης είχε ένα πολύ άσχημο πρωινό, με τα δύο της μονοθέσια να μένουν στο γκαράζ, με τους μηχανικούς να εργάζονται πάνω τους. O Grosjean κατάφερε να κάνει μερικούς γύρους, ενώ ο Magnussen δεν κατάφερε να γράψει χρονομετρημένη προσπάθεια.

Στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, είδαμε από όλες σχεδόν τις ομάδες να επικεντρώνονται σε ρυθμό αγώνα και δοκιμές με πολλά καύσιμα. Για το Σάββατο, η πρόβλεψη του καιρού κάνει λόγω για καταιγίδες και δεν αποκλείεται οι κατατακτήριες να διεξαχθούν την Κυριακή το πρωί. Αυτό άλλαξε όλα τα σχέδια των ομάδων, τα οποία προσαρμόστηκαν ανάλογα.

Αρκετές από τις ομάδες, δοκίμαζαν νέα αεροδυναμικά κομμάτια στα μονοθέσιά τους, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Στην Mercedes, είδαμε διαφορετικό spec πίσω αεροτομής στα δύο μονοθέσια, δοκιμάζοντας διάφορα επίπεδα αεροδυναμικής αντίστασης. Στην Red Bull είδαμε τη νέα πίσω αεροτομή που ήταν τόσο στον Max Verstappen αλλά και στον Alex Albon. Οι δύο οδηγοί όμως, είχαν και πάλι διαφορετικό εμπρός ρύγχος, με του Ολλανδού να είναι το πιο κυκλικό. Στην Ferrari, o Leclerc πήρε τις νέες αναβαθμίσεις, με το νέο πάτωμα να δείχνει να λειτουργεί, με βάση τα όσα έλεγε στον ασύρματο με την ομάδα. Από την άλλη, ο Vettel, το δοκίμασε στα τελευταία 30 λεπτά. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο διαχύτης του μονοθεσίου έχει υποστεί επίσης αλλαγές. Κανένας εκ των δύο οδηγών δεν έβαλε την νέα εμπρός αεροτομή.

Αποτελέσματα FP1 του GP Στυρίας

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles