Ο Sergio Perez ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP2 του GP ΗΠΑ, με τη Red Bull Racing να περνά στην αντεπίθεση, ενώ οι Mercedes «κρύφτηκαν».
Το FP2 έληξε με την κατάταξη να κρύβει πολλά ερωτηματικά. Ο Sergio Perez ήταν ταχύτερος, με τον Lando Norris στη 2η θέση και τους Hamilton-Bottas πίσω τους. Δεν βελτίωσαν από το FP1 οι Mercedes και ο Verstappen, οι οποίοι φαίνεται πως δεν φανέρωσαν την πραγματική τους δύναμη.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Οι καιρικές συνθήκες συνέχισαν να είναι ιδανικές, με τη θερμοκρασία αέρα στους 29 βαθμούς Κελσίου και αυτή του οδοστρώματος στους 38.
Στα πρώτα λεπτά βγήκαν όλοι οι οδηγοί πλην του George Russell, με τη συντριπτική πλειοψηφία να έχει τα medium ελαστικά. Στα πρώτα 10 λεπτά είχαμε τις πρώτες προσπάθειες των οδηγών, με τις Red Bull να έχουν ελάχιστο προβάδισμα. Οι Perez και Verstappen ήταν στις θέσεις 1 και 3, με τις Mercedes των Bottas και Hamilton να βρίσκονται στις θέσεις 2 και 4. Όλοι αυτοί οι οδηγοί είχαν medium ελαστικά και τους χώριζαν μόλις 0,036s. Η κορυφή άλλαξε χέρια ανάμεσα σε Bottas και Perez. Ταυτόχρονα, οι Verstappen και Hamilton έδιναν την άτυπη “μάχη” τους πηγαίνοντας ο ένας δίπλα στον άλλο στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Τουρκίας.
Στις πιο πίσω θέσεις, η McLaren έδινε τη δική της μάχη με τη Ferrari. Ο Lando Norris ήταν στην 5η θέση, ο Daniel Ricciardo στην 8η, ενώ οι 2 Ferrari, με τους Sainz και Leclerc, βρίσκονταν ανάμεσά τους. Μετά τα πρώτα 17 λεπτά, έκανε την έξοδο στην πίστα για πρώτη φορά στο FP2 ο George Russell, ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί έμπαιναν σταδιακά στα pit για να βάλουν τα soft ελαστικά και να κάνουν προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών.
Ο πρώτος που σημείωσε πολύ γρήγορο γύρο με τα soft ελαστικά ήταν ο Lance Stroll που βρέθηκε προσωρινά στην κορυφή με 1:35.561. Σύντομα ο Bottas πήρε πίσω το προβάδισμα, ενώ ο χρόνος του Hamilton διαγράφηκε καθώς πάτησε εκτός ορίων πίστας στη στροφή 19. Ο Βρετανός είχε βρεθεί για λίγο στην κορυφή, έπεσε όμως και πάλι στην 5η θέση, πίσω από τις δύο Red Bull.
Σταδιακά, όλο και περισσότεροι οδηγοί έκαναν γρήγορο χρόνο με τη soft γόμα. Οι 2 McLaren ανέβηκαν στην κατάταξη, ο Lando Norris ήταν προσωρινά στη 2η θέση και ο Ricciardo στην 5η. Ο Max Verstappen είχε έντονα παράπονα για την κίνηση που συνάντησε στη διάρκεια του γρήγορού του γύρου, παρατώντας την προσπάθεια. Μάλιστα, δεν έκανε γρήγορο γύρο με soft ελαστικά και έμεινε στην 8η θέση. Παράπονα για την κίνηση έκανε και ο Mazepin όταν τον εμπόδισε ένα μονοθέσιο που έβγαινε από τα pits.
Με το χρονόμετρο να δείχνει πως απομένουν 20 λεπτά για τη λέξη της διαδικασίας, όλοι οι οδηγοί είχαν παρατήσει τις γρήγορες προσπάθειές τους. Ταυτόχρονα, ξεκινούσαν τις προσομοιώσεις αγώνα, αν δεν το είχαν ήδη κάνει. Η κατάταξη δεν άλλαξε στο τελευταίο κομμάτι της διαδικασίας. Το μόνο γεγονός άξιο αναφοράς ήταν μία έξοδος του Fernando Alonso στη στροφή 19, με τον Ισπανό να χτυπάει ελαφρώς τα προστατευτικά ελαστικά, χωρίς να έχει ιδιαίτερο πρόβλημα.
Ο Sergio Perez με Red Bull ήταν ο ταχύτερος οδηγός της διαδικασίας με 1:34.946, έχοντας πίσω του τον Lando Norris με McLaren στα 0,257s. Στις θέσεις 3 και 4 ήταν οι δύο Mercedes, με τον Hamilton στα και τον Bottas στα από την κορυφή. Στην 5η θέση ήταν η δεύτερη McLaren του Daniel Ricciardo και στην 6η ο Lance Stroll με Aston Martin. Στις θέσεις 7 και 9 ήταν οι δύο Ferrari των Leclerc και Sainz, έχοντας ανάμεσά τους τον Max Verstappen με Red Bull, που δεν έκανε γρήγορο γύρο με medium ελαστικά.
Στη 10η θέση βρέθηκε εκ νέου μία Alfa Romeo, με τον Antonio Giovinazzi, στις θέσεις 11 και 13 οι Alpine των Ocon και Alonso, έχοντας ανάμεσά τους τον Pierre Gasly με Alpha Tauri. Οι Kimi Raikkonen με Alfa Romeo και Sebastian Vettel ήταν στις θέσεις 14 και 15. Η τελική 5αδα είχε τον Yuki Tsunoda με AlphaTauri, τις Haas με τον Mick Schumacher στη 17η και τον Nikita Mazepin στην τελευταία θέση, καθώς και τις Williams με τους Latifi και Russell στις θέσεις 18 και 19.