Ο Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος οδηγός στo FP1 για το GP Ισπανίας, με τη μάχη να ξεκινά από νωρίς στα χιλιοστά για τις Mercedes και Red.
Η μάχη στο Circuit de Catalunya ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο. Η μάχη ανάμεσα σε Red Bull και Mercedes αναμένεται συναρπαστική, με τα χρονόμετρα να μαρτυρούν ακριβώς αυτό. Οι συνθήκες ήταν εξαιρετικές και οι οδηγοί μπόρεσαν να ακολουθήσουν το πρόγραμμα που είχε η εκάστοτε ομάδα. Οι αεροδυναμικές δοκιμές ήταν γεγονός, σε μια πίστα όπου παραδοσιακά τα μονοθέσια αναβαθμίζονται.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 7 Μαΐου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Έπειτα από τα πρώτα λεπτά δράσης της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, ο Φινλανδός ολοκλήρωσε στην 1η θέση με χρόνο στο 1:18.504. Ο Max Verstappen τον ακολούθησε στην 2η θέση, με τον Ολλανδό να κάνει αργά στη διαδικασία τον ταχύτερο χρόνο του. Όμως η Red Bull ήταν 0.033s πιο αργός σε έναν γύρο με μικρά λάθη. Ο Lewis Hamilton έκλεισε την πρώτη τριάδα, η οποία χρησιμοποίησε την μαλακή γόμα ελαστικών. Ο Βρετανός ήταν ένα δέκατο μακριά από τον teammate του και έκανε τον ταχύτερο χρόνο νωρίτερα από όλους τους υπόλοιπους.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Πορτογαλίας.
Ο Lando Norris με την McLaren βρέθηκε στην 4η θέση των χρόνων, γράφοντας μια πολύ αξιοπρεπή προσπάθεια στο 1:18.944. Οι δύο Ferrari ακολούθησαν στις θέσεις 5 και 6, όντας τα μοναδικά μονοθέσια που είχαν ταχύτερο γύρο στη μεσαία γόμα ελαστικών. Η διαφορά τους μάλιστα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική. O Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος, ενώ ο Carlos Sainz βρήκε κίνηση στον γρήγορο γύρο του.
Ο Pierre Gasly ακολούθησε στην 7η θέση, όντας μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή μόλις. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρέθηκε στην 8η θέση, με την Aston Martin να φέρνει ολόκληρο το νέο πακέτο αναβαθμίσεων. Η εικόνα της ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική, όντας 0.7s από τον χρόνο του Μπότας. Επιπλέον, ο Λανς Στρολ έκλεισε την πρώτη 10άδα, με τον Σέρτζιο Πέρεζ να τους χωρίζει μόνο στην 9η θέση.
Οι δύο Alpine δεν είχαν καλή εμφάνιση στο FP1, με τον Έστεμπαν Οκόν να είναι στην 12η θέση μόλις. Ο Αντόνιο Τζοβινάτσι με την Alfa Romeo ήταν στην 13η θέση, ενώ η ταχύτερη Williams ήταν το Νικολάς Λατίφι στην 16η θέση. Ο Μικ Σουμάχερ σήκωσε ψηλά τη σημαία της Haas στην 18η θέση, αλλά ήταν πάνω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.
Στη διαδικασία είδαμε την κόκκινη σημαία να κάνει την εμφάνιση της. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα που είχε ρόλο οδηγού στη διαδικασία κόλλησε στην αμμοπαγίδα της στροφής 10, μετά από έξοδο. Επιπλέον πολύ σημαντικό ήταν το γεγονός πως όλες οι ομάδες δοκίμασαν αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στα μονοθέσια τους.