spot_img

GP Ισπανίας Race: Άπιαστος Hamilton σε ένα ακόμα Grand Slam

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του GP Ισπανίας στην πίστα της Βαρκελώνης, κάνοντας έναν εντυπωσιακό αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος επεκτείνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία.

Ο Βρετανός έκανε την τέλεια εκκίνηση και έστριψε στην 1η θέση και παρέμεινε εκεί καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Έχοντας εντυπωσιακό ρυθμό και έφυγε από το GP Ισπανίας με 25 βαθμούς, την 5η νίκη στη συγκεκριμένη πίστα, ένα τεράστιο χαμόγελο και μια πολύ πιο μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία, με μια εμφάνιση Παγκόσμιου Πρωταθλητή.

Ο Max Verstappen κοίταξε να κάνει τον αγώνα του και με την ομάδα του να κάνει εξαιρετικά pit-stop πήρε την 2η θέση 23 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα και σίγουρα το αποτέλεσμα οφείλεται στην πολύ καλή του εκκίνηση που τον έφερε σε θέση ισχύος για το δεύτερο σκαλί του βάθρου και ένα μεγάλο τσουβάλι βαθμούς. Ο Valtteri Bottas μόνο ευχαριστημένος δεν πρέπει να είναι με το αποτέλεσμα αυτό, καθώς η κακή του εκκίνηση τον έφερε σε μειονεκτική θέση, η στρατηγική με την soft γόμα δεν έπιασε, όμως φεύγει με τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο.

Οι δύο Racing Point ακολούθησαν στις θέσεις 4 και 5 έναν γύρο πίσω από την κορυφή, με τον Lance Stroll να κάνει καταπληκτική εκκίνηση, όμως παρά την στρατηγική ενός pit-stop παραπάνω, η ποινή 5s στον Sergio Perez τον έφερε μπροστά. Ο Carlos Sainz πήρε ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα με την 6η θέση, με την στρατηγική της McLaren να μην είναι ιδανική, όμως πήρε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών εντός έδρας. Ο Sebastian Vettel έκανε έναν φοβερό αγώνα και παρά τα πολύ φθαρμένα soft ελαστικά πήρε την 7η θέση και κράτησε στο τέλος πίσω του τον Alex Albon που τερμάτισε έναν γύρο πίσω από τον teammate του, δίχως να εντυπωσιάσει. Ο Pierre Gasly έκανε ακόμα μια εξαιρετική εμφάνιση για να πάρει την 9η θέση, ενώ την 10άδα έκλεισε ο Lando Norris, o οποίος είδε τον αγώνα του να επηρεάζεται από την κακή του εκκίνηση.

Εκτός βαθμών ο Daniel Ricciardo με την Renault σε έναν μέτριο αγώνα για τους Γάλλους. Η ταχύτερη Alfa Romeo ήταν ο Kimi Raikkonen στην 14η θέση μπροστά από τον Kevin Magnussen, ενώ οι δύο Williams τερμάτισαν μπροστά από τον Romain Grosjean.

O Charles Leclerc ήταν η μοναδική εγκατάλειψη του GP Ισπανίας με προβλήματα στα ηλεκτρικά για την Ferrari του, ενώ ήταν στους βαθμούς.

Ο Αγώνας του GP Ισπανίας

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έκανε το τέλειο πέταγμα, σε αντίθεση με τον Bottas, ο οποίος είδε τον Stroll να μπαίνει στην εσωτερική του. Ο Verstappen είχε την αγωνιστική γραμμή για την στροφή 1 και έστριψε στην 2η θέση, ενώ η Racing Point ήταν στην 3η. Πίσω, ο Gasly κέρδισε δύο θέσεις, με τον Norris να χάνει δύο. Ο Leclerc προσπάθησε να περάσει τον Γάλλο στη στροφή 11, όμως δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το προσπέρασμα.

Με το DRS στον πέμπτο γύρο, ο Bottas κατάφερε να προσπεράσει, όμως ήταν 3.6s πίσω από τον Hamilton που είχε τον Verstappen στο 1.3s πίσω του.

Μέχρι τον 10ο γύρο, η διαφορά ήταν στο 1.3s στη κορυφή, με τον Hamilton να ελέγχει τον ρυθμό και να πηγαίνει πολύ αργά για να συντηρήσει τα ελαστικά του. Το ίδιο έκαναν και οι υπόλοιποι οδηγοί πίσω, με τις στρατηγικές να είναι στο όριο αν θα βλέπαμε ένα ή δύο pit-stop. Στον 12ο γύρο, κανένας οδηγός δεν είχε DRS και η μάχη ήταν στη διατήρηση ελαστικών, με τον Hamilton να κάνει τον ταχύτερο γύρο και να διπλασιάζει τη διαφορά. Ο στόχος του και της ομάδας σε εκείνο το σημείο ήταν να καλύψει ένα ενδεχόμενο undercut από την Red Bull, ενώ ταυτόχρονα να κάνουν το ίδιο με τον Bottas για να είναι στο 1-2.

Ο Verstappen δυσκολευόταν αρκετά με τα ελαστικά του, με την Red Bull να φέρνει τον Albon ston 17ο γύρο για την hard γόμα ελαστικών, καθώς έβλεπε τον Sainz να είναι στο DRS. O Ταϊλανδός όμως βγήκε στην κίνηση, καθώς ο Ocon με τον Raikkonen έδιναν μάχη, με τον Γάλλο να περνάει στον 20ο γύρο και αμέσως ακολούθησε ο οδηγός της Red Bull δίχως να χάσει πολύ χρόνο. Την ίδια στιγμή, ο Sainz ξεκίνησε να κυνηγά τις Racing Point, ενώ ο Leclerc ήταν στο DRS του Gasly.

H Red Bull έφερε τον Verstappen για την Medium γόμα στον 21ο γύρο κάνοντας ένα εντυπωσιακό pit-stop στα 1.9s. Μαζί του ακολούθησαν οι Gasly, Norris και Kvyat, βαίνοντας πίσω από τον Albon, αφήνοντας τις Ferrari Στις θέσεις 7 και 8. Η Mercedes κάλεσε τον Hamilton στον 23ο γύρο για την medium γόμα κάνοντας ένα αργό pit-stop στα 4.3s, με τον Bottas να τον ακολουθεί ακριβώς πίστα στα 3.1s και βγήκε πίσω από τον Verstappen. O Sainz μπήκε επίσης, αλλά ένα αργό pit-stop και πάλι δεν του έδωσε την ευκαιρία να βγει μπροστά από τον Albon. Στην McLaren έβαλαν τη soft γόμα και μένει να δούμε αν αυτό θα ήταν η σωστή στρατηγική.

Για την ώρα, είχε κολλήσει στο τρενάκι που είχε φτιάξει ο Magnussen και ο Ocon, με τον Norris να είναι επίσης στην soft γόμα. Ο Γάλλος προσπέρασε την Haas που ήταν στον 28ο γύρο στην soft γόμα και αμέσως προσπέρασαν οι Albon και Sainz. O Ισπανός βρήκε την ευκαιρία που ήθελε και με το DRS προσπέρασε την Red Bull, ενώ ο Stroll έκανε το πρώτο του pit-stop. Απέμεναν ακόμη ο teammate του, οι δύο Ferrari και οι δύο Renault. O Perez μπήκε στον 29ο και βγαίνοντας δίπλα του ο Sainz προσπερνούσε τον Ocon, ενώ πίσω ο Leclerc τον ακολούθησε, με τον Vettel να περνά στην soft γόμα. Ο μόνος που δεν είχε μπει ήταν ο Ricciardo από την 4η θέση και ο Ocon στην 9η. Τα κίτρινα μονοθέσια καθυστερούσαν τους αντιπάλους τους, με τον Leclerc να προσπαθεί από παντού να περάσει τον Norris, δίχως επιτυχία.

Η βροχή έγινε ένας σημαντικός παράγοντας σε εκείνο το σημείο, με τις ομάδες να περιμένουν τις πρώτες σταγόνες μετά τον 50ο γύρο.

Στον 37ο γύρο, ο Leclerc στο τελευταίο chicane, είδε τον κινητήρα του να σβήνει και να πέφτει στην τελευταία θέση. Ο Μονεγάσκος έμεινε ακινητοποιημένος για αρκετή ώρα, όμως κατάφερε να επαναφέρει τη λειτουργία και επέστρεψε στα pit να εγκαταλείψει.

Μπροστά ο Hamilton είχε ανοίξει τη διαφορά στα 8.5s από τον Verstappen, με τον Bottas πλέον στο 1.5s πίσω του, ενώ πιο πίσω ο Gasly έδινε μάχη με τον Albon για την 7η θέση.  Η Red Bull έφερε τον οδηγό της για την medium γόμα και τον έβγαλε μπροστά από τον Ricciardo. Έναν γύρο αργότερα μπήκε και ο Verstappen γι να καλύψει το undercut του Bottas και πέρασε και πάλι στην medium γόμα.

Ο Sainz μπήκε για τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών και στην έξοδο έδωσε μεγάλη μάχη με τον Albon, κρατώντας τον πίσω στην στροφή 4, με τα δύο pit-stop να φαντάζει μονόδρομος. Ο Hamilton έκανε ταχύτερο γύρο στο 1:21.1, με τον Bottas πλέον στα 15s πίσω του, ενώ ο Verstappen στην κίνηση δεν μπορούσε να μειώσει τη διαφορά πολύ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Η Μercedes κάλεσε τον Φινλανδό για την soft γόμα στον 48ο γύρο και βγήκε 7s πίσω από τον Vestappen, με τον Hamilton να ζητά την medium γόμα και μπήκε δύο γύρους αργότερα και βγήκε ανάμεσα στους Albon και Gasly. Οι Perez και Vettel ήταν σε στρατηγική ενός pit-stop, με τον Μεξικανό να έχει ποινή 5 δευτερολέπτων καθώς αγνόησε μπλε σημαίες και είχε τον οδηγό της Ferrari 6s πίσω του.

Όμως ο Stroll είχε άλλη άποψη κάνοντας το προσπέρασμα στην Ferrari και πλέον κυνηγούσε τον teammate του για την 4η θέση. Τα ελαστικά του Γερμανού δεν άντεξαν, με τον Sainz να τον περνά κι εκείνος και πλέον είχε αρκετά κοντά τον Albon.

Ο Bottas δεν μπόρεσε ποτέ να πλησιάσει τον Verstappen, με την ομάδα του να τον φέρνει για φρέσκο σετ της soft γόμας για να κάνει τον ταχύτερο γύρο.

Ο Hamilton όμως ήταν μπροστά, ήταν σε έναν δικό του αγώνα, πήρε την 1η θέση του GP Ισπανίας και έκανε ακόμα ένα Grand Slam στη καριέρα του. Ο Verstappen τερμάτισε στην 2η θέση και ο Bottas έκλεισε το βάθρο, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο.

Αποτελέσματα GP Ισπανίας Race

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles