Ο Lewis Hamilton ήταν πρωτοπόρος και στο FP2 του GP Ιταλίας, με τις Mercedes να είναι ταχύτερες για ακόμα μία διαδικασία στην πίστα της Monza. Στη δεύτερη θέση ο Valtteri Bottas, πίσω τους οι Verstappen και Perez με Red Bull.
Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος, η θερμοκρασία αέρα ήταν αρχικά στους 24 βαθμούς, ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος στους 35 βαθμούς. Οι οδηγοί βγήκαν αρχικά με medium ελαστικά, ενώ ορισμένοι ξεκίνησαν γύρους με τα soft ελαστικά.
Στα πρώτα λεπτά, ο Sergio Perez οριοθέτησε το ρυθμό με χρόνο 1:24.870, χρόνος αρκετά αργός. Ήταν προφανές πως οι οδηγοί έκαναν προσομοιώσεις αγώνα. Ο μόνος που τον πλησίασε στα πρώτα 13 λεπτά ήταν ο Gasly που ήταν πίσω του κατά 0,246s. Ο πρώτος γρήγορος γύρος του Lewis Hamilton ήταν στα 0,718s μακριά από τον Perez, παρόλο που χρησιμοποιούσε τα soft ελαστικά. Οι οδηγοί φαίνεται πως είχαν σκοπό να διανύσουν πλήθος γύρων και να μην επικεντρωθούν απλά σε μία γρήγορη προσπάθεια.
Διαβάστε επίσης: Ο Vettel θα μάθει σύντομα νέα για το 2022
Μετά τη συμπλήρωση 16 λεπτών, ήταν η σειρά του Max Verstappen να βρεθεί στην κορυφή με χρόνο 1:24.006 και τα soft ελαστικά. Ταυτόχρονα, ο Valtteri Bottas ήταν στην 5η θέση, είχε όμως τη hard γόμα ελαστικών. Λίγο μετά, ο Ολλανδός κατέβηκε στο 1:23.895 και το 1:23.754 στη συμπλήρωση 20 λεπτών. Ταυτόχρονα, ο Nicholas Latifi έκανε την 6η καλύτερη επίδοση με medium ελαστικά και λίγο μετά ανέβηκε στην 4η θέση.
Όταν το ρολόι έδειχνε πως απομένουν περίπου 33 λεπτά για τη λήξη της διαδικασίας, η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της. Ο Carlos Sainz με Ferrari έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του μπαίνοντας στο chicane Variante Ascari καταστρέφοντας το εμπρός μέρος της SF21. Ακολούθησε διακοπή για περίπου 12 λεπτά, με τους οδηγούς να ξαναβγαίνουν στην πίστα με 20 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση του FP2.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ολλανδίας.
Στα τελευταία λεπτά βγήκαν όλοι οι οδηγοί (εκτός του Sainz) για τις τελικές δοκιμές τους, καθώς είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος από τη διακοπή νωρίτερα. Η συντριπτική πλειοψηφία των ομάδων χρησιμοποίησε τη soft γόμα ελαστικών, με εξαίρεση την Aston Martin. Οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν αρκετά, με πρώτο αυτόν του Giovinazzi που ανέβηκε στην 3η θέση.
Οι δύο Mercedes έβαλαν κι αυτές για λίγη ώρα τα soft ελαστικά και γρήγορα έδειξαν την ταχύτητά τους, με τον Hamilton να κάνει χρόνο 1:23.246 και τον Bottas στα 0,222s πίσω του. Οι Red Bull ακολουθούσαν με τον Verstappen στα 0,508 και τον Perez στα 0,671s πίσω από τον Βρετανό. Οι δύο Alpine είχαν ανέβει στις θέσεις 5 και 8 με τις Alfa Romeo στις θέσεις 6 και 7 (Ocon, Kubica, Giovinazzi, Alonso).
Η πρώτη 8αδα έμεινε όπως ήταν: Hamilton, Bottas με Mercedes, Verstappen, Perez με Red Bull, Ocon με Alpine, Kubica και Giovinazzi με Alfa Romeo και Alonso με Alpine. Στο τέλος ο Verstappen βελτίωσε ελαφρώς το χρόνο του με medium ελαστικά, στα 0,416s από τον Hamilton. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Pierre Gasly με Alpha Tauri και Lando Norris με McLaren, με τον teammate του Daniel Ricciardo στην 12η θέση.
Στην 11η θέση ήταν ο Charles Leclerc με Ferrari, στις θέσεις 13 και 14 οι Williams των Latifi και Russell. Στις τελευταίες 6 θέσεις βρέθηκαν οι Yuki Tsunoda με Alpha Tauri, Nikita Mazepin με Haas, Lance Stroll και Sebastian Vettel με Aston Martin, Mick Schumacher με Haas και Carlos Sainz με Ferrari. Ο Ισπανός οδηγός πήγε στο ιατρικό κέντρο της πίστας για να εξεταστεί μετά το ατύχημά του, για την ώρα όμως δεν υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη.
Αποτελέσματα GP Ιταλίας – FP2