GP Μ. Βρετανίας Race: Θρίαμβος με τρία ελαστικά για Hamilton

O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του εντός έδρας αγώνα του στη πίστα του Silverstone, παίρνοντας την νίκη νούμερο 87 στη καριέρα του, τερματίζοντας με κλαταρισμένο ελαστικό.

Ο Βρετανός έκανε μια σχετικά καλή εκκίνηση, όμως κράτησε τη πρωτοπορία και με μια άψογη πήρε τη τρίτη συνεχόμενη νίκη του στο 2020 και αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία. Όμως δεν ήρθε δίχως δράματα, καθώς στον τελευταίο γύρο είχε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερά ελαστικό και έκανε τη μισή πίστα με τρεις ρόδες και πήρε τη καρό σημαία από την 1η θέση. Αυτή ήταν η έβδομη νίκη του στο Silverstone και απέδειξε για ακόμα μια φορά πως είναι από τις αγαπημένες του πίστες ως πολυνίκης. Ο Max Verstappen είχε έναν μοναχικό αγώνα για 51 γύρους και αν δεν είχε μπει για αλλαγή ελαστικών στη soft γόμα θα είχε κερδίσει τον αγώνα με τα κλαταρίσματα των δύο Mercedes. Προς το παρόν είναι άγνωστο αν είχε κι εκείνος πρόβλημα, αλλά έφτασε από το πουθενά πολύ κοντά με τη δεύτερη συνεχόμενη 2η θέση και πήρε και τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο. Ο Charles Leclerc έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση και πήρε το δεύτερο βάθρο του στο 2020, με ένα αποτέλεσμα το οποίο ούτε ο ίδιος δεν περίμενε σήμερα με βάση τον πολύ κακό ρυθμό που είχε.

Ο Daniel Ricciardo έκανε ένα εντυπωσιακό δεύτερο μισό του αγώνα, εκμεταλλεύτηκε τον ρυθμό της Renault και πήρε μια άκρως σημαντική 4η θέση για τον ίδιο και την ομάδα του σε μια εξαιρετική εμφάνιση για τον ίδιο. Ο Lando Norris μόνο ευχαριστημένος δεν πρέπει να είναι, καθώς έχασε πολλούς βαθμούς και τη θέση από τον Αυστραλό και σίγουρα ως ομάδα. Ο Esteban Ocon πήρε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα με την 6η θέση στον αγώνα, δείχνοντας πως βρίσκει τα πατήματά του με την R.S.20. O Pierre Gasly έκανε ακόμα μια εξαιρετική εμφάνιση για να πάρει την 7η θέση μπροστά από τον Alex Albon που έκανε μια μεγάλη ανάκαμψη για να πάρει τους 4 βαθμούς, ενώ τη 10άδα έκλεισε ο Lance Stroll με την απογοητευτική Racing Point και ο Sebastian Vettel με τη δεύτερη Ferrari σε ένα τριήμερο που θα ήθελε να ξεχάσει.

O Valtteri Bottas ήταν από τους πιο άτυχους οδηγούς καθώς στον 50ο γύρο είχε κλατάρισμα επίσης μπροστά αριστερά και δεν κατάφερε να πάρει τον τελευταίο βαθμό στον τελευταίο γύρο. Κλατάρισμα είχε επίσης ο Carlos Sainz, o οποίος ήταν στην 4η θέση και έχασε μια μεγάλη ευκαιρία για να πάρει υπερπολύτιμους βαθμούς.

Ο George Russell έκανε τον καλύτερο φετινό του τερματισμό στην 12η θέση για την Williams, ενώ πολύ άσχημη εμφάνιση είχαν οι Haas και οι Alfa Romeo.

Ο Αγώνας

Πριν την εκκίνηση, επιβεβαιώθηκε πως ο Nico Hulkenberg δεν θα πάρει μέρος στον αγώνα, λόγω προβλήματος που εντόπισε η ομάδα όταν βγήκε από το γκαράζ.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton δεν έκανε καλή εκκίνηση αλλά κράτησε την 1η θέση μετά τη πρώτη στροφή και πίσω οι Verstappen και Leclerc έδιναν μάχη. Ο Ολλανδός κράτησε την 3η θέση αλλά πίσω ο Sainz έκανε εκπληκτική εκκίνηση και πέρασε τους πάντες για να ανέβει στην 5η θέση, ενώ μέχρι την Copse, o Ricciardo επιτέθηκε και προσπέρασε τον Norris για την 6η θέση. Στην ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, ο Hamilton είχε μια διαφορά από τον Bottas, όμως πίσω είχαμε επαφή.

Ο Magnussen έκανε λάθος στο φρενάρισμα προς την Club, πήρε ανοικτά τη τελευταία στροφή και ο Albon που προσπάθησε να μπει στην εσωτερική βρήκε στο υψηλό κερμπ και έστειλε στον τοίχο τον οδηγό της Haas προκαλώντας την είσοδο του Safety Car. H κατάταξη είχε: Hamilton, Bottas, Verstappen, Leclerc, Sainz, Ricciardo, Norris, Stroll, Ocon, Vettel οι πρώτοι 10άδα και ακολουθούσαν οι Gasly, Albon, Giovinazzi, Kvyat, Grosjean, Raikkonen, Russell και Latifi.

Το SC αποχώρησε στον πέμπτο γύρο, με τις Mercedes να ανοίγουν τη διαφορά αμέσως και τον Hamilton να κάνει ταχύτερο γύρο. Ο Stroll έδινε μάχη με τον Ocon, με τους δύο να δίνουν ελάχιστο χώρο ο ένας στον άλλο, αλλά ο οδηγός της Racing Point έμεινε μπροστά. Ο Albon μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών στη hard γόμα και βγήκε στην 18η θέση. Στους επόμενους γύρους δεν άλλαξε κάτι, με τους οδηγούς που ξεκίνησαν στη soft γόμα, δηλαδή τις δύο McLaren, τις δύο Renault και ο Vettel άρχισαν να δυσκολεύονται.

Στον 12ο γύρο όμως, ο είχε μια μεγάλη έξοδο στην Maggots, με το πίσω δεξί ελαστικό να διαλύεται φεύγοντας με δύναμη στον τοίχο. Ως αποτέλεσμα βγήκε και πάλι το Safety Car, με τους περισσότερους οδηγούς να μπαίνουν για αλλαγή στη hard γόμα ελαστικών. Το SC δεν είχε πιάσει τους πρωτοπόρους, με τις Mercedes, Verstappen, Leclerc, Sainz και Stroll να μπαίνουν έναν γύρο αργότερα. Η κατάταξη δεν άλλαξε καθόλου, εκτός από τον Grosjean, o οποίος είχε ανέβει στην 5η θέση καθώς δεν μπήκε για αλλαγή ελαστικών.

To SC αποχώρησε στον 19ο γύρο, με τον Hamilton να ανοίγει αμέσως τη διαφορά, ενώ ο Leclerc δυσκολεύτηκε πολύ με τα ελαστικά του. Αυτό επέτρεψε στις McLaren και τον Ricciardo να δώσουν μια μεγάλη μάχη, με τον Norris να περνά τον Ricciardo και παραλίγο να περάσει και τον teammate του.

Στο μέσον του αγώνα, ο Hamilton είχε μια διαφορά της τάξεως των 2s από τον Bottas, ενώ ο Verstappen ήταν 5s πιο πίσω. Ο Leclerc έκανε επίσης μοναχικό αγώνα, ενώ οι δύο McLaren προσπέρασαν τον Grosjean. O Norris δεν μπορούσε να ανοίξει τη διαφορά και είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι μέχρι και τον Albon στην 14η θέση, με τη μεταξύ τους απόσταση να είναι στα 6 δευτερόλεπτα. Η Red Bull όμως έφερε τον Albon για αλλαγή στην medium γόμα και έκανε και τα 5 επιπλέον δευτερόλεπτα ποινής τα οποία δέχθηκε για την επαφή με τον Magnussen στην αρχή του αγώνα. Πλέον ήταν τελευταίος, 17.5s πίσω από τον Latifi που ήταν κολλημένος πίσω από τον Raikkonen και τον προσπέρασε με σχετική άνεση στον 32ο γύρο.

Με 20 γύρους να απομένουν, οι δύο Mercedes αντάλλασαν ταχύτερους γύρους, με τον Bottas να είναι 1.5s πίσω από τον Hamilton και είχε για την ώρα τον έναν επιπλέον βαθμό, τον οποίο πήρε αμέσως ο Βρετανός. Ο Grosjean μπήκε εν τέλει για αλλαγή ελαστικών στον 36ο γύρο και έβαλε τη hard γόμα σε ένα κακό pit-stop. Στον επόμενο γύρο, ο Gasly έκανε τη δική του επίθεση στον Vettel Και τον προσπέρασε για την 10η θέση στην Vale.

Με λιγότερο από 10 γύρους να απομένουν, ο Verstappen έκανε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Bottas έχασε επαφή από τον Hamilton όντας με φθαρμένα ελαστικά, αλλά η Red Bull πίσω του ήταν σε απόσταση ασφαλείας. Ο Sainz έδειχνε να μειώνει από τον Leclerc, όμως είχε πλέον τους Norris και Ricciardo στο 1s πίσω του. Ο Ocon δεν μπορούσε να προσπεράσει τον Stroll, ενώ ο Albon είχε ανέβει στην 12η θέση και ήταν 7S πίσω από τον Vettel και 10s από τους βαθμούς.

Στον 46ο γύρο, ο Ocon είχε πολύ καλή έξοδο από το loop και με το DRS έκανε τη κίνηση στη Wellington Straight και προσπέρασε τον Stroll για την 8η θέση.

Στον 50ο γύρο, ο Bottas είδες το εμπρός αριστερά ελαστικό του να έχει κλατάρισμα και να χάνει τη μία θέση μετά την άλλη. Ο Verstappen μπήκε για αλλαγή ελαστικών στη soft γόμα, με τον Bottas να μπαίνει επίσης και βγήκε στην 12η θέση. Στον 51ο γύρο ο Sainz είχε τον Ricciardo κολλημένο πίσω του και είδε το εμπρός αριστερά ελαστικό να διαλύεται επίσης χάνοντας ένα μεγάλο αποτέλεσμα και έπεσε εκτός βαθμών.

Ο Hamilton μπήκε στον τελευταίο γύρο, όμως στο δεύτερο κομμάτι είχε και αυτός κλατάρισμα στο ίδιο ελαστικό με τους υπόλοιπους και είχε 35 δευτερόλεπτα πίσω του τον Verstappen. O Βρετανός συνέχισε με το διαλυμένο ελαστικό και η διαφορά κατέβαινε συνεχώς.

Μπαίνοντας στη τελευταία στροφή, είχε κοντά τον Verstappen αλλά δεν απειλήθηκε, πέρασε τη γραμμή του τερματισμού από την 1η θέση και πήρε μια από τις πιο επεισοδιακές νίκες της καριέρας του. Ο Ολλανδός ίσως μετάνιωσε το pit-stop αλλά έκανε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Leclerc πήρε το βάθρο για την Ferrari.

O Bottas ήταν στο DRS του Vettel αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει, με τον οδηγό της Ferrari να παίρνει τον τελευταίο βαθμό, ενώ αυτός της Mercedes έχασε πολύ έδαφος στο Πρωτάθλημα.

Αποτελέσματα Αγώνα

Related Articles

F1 1985, Kyalami: Όταν η υποκρισία για το apartheid περίσσεψε

Οι ιστορίες από το παρελθόν της F1 επιστρέφουν, με μια άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω από το Grand Prix Νοτίου Αφρικής του 1985.

Mercedes: Η απαγόρευση των party modes ωφέλησε την Red Bull

Σύμφωνα με τον Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης των party modes μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στη Mercedes.

H Hyundai εξετάζει πρόγραμμα Hypercar για το WEC

Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια. Η κορεάτικη εταιρεία έχει...

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1 1985, Kyalami: Όταν η υποκρισία για το apartheid περίσσεψε

Οι ιστορίες από το παρελθόν της F1 επιστρέφουν, με μια άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω από το Grand Prix Νοτίου Αφρικής του 1985.

Mercedes: Η απαγόρευση των party modes ωφέλησε την Red Bull

Σύμφωνα με τον Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης των party modes μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στη Mercedes.

H Hyundai εξετάζει πρόγραμμα Hypercar για το WEC

Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια. Η κορεάτικη εταιρεία έχει...

Η Ferrari εστιάζει στην εξέλιξη του πίσω μέρους

Η Scuderia Ferrari θα ασχοληθεί ιδιαίτερα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου της, ξοδεύοντας εκεί τα token εξέλιξης το 2021. Το 2020 αποτελεί μια πολύ...

O Vinales παραδόθηκε στο έλεος της Yamaha

O Maverick Vinales είναι απογοητευμένος μετά από ένα κακό αποτέλεσμα, λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια λύση για την Yamaha. O Ισπανός ξεκίνησε τον αγώνα της...