O Valtteri Bottas ήταν εκείνος που ξεκίνησε το τριήμερο του Μεξικανικού GP στην 1η θέση, με την Mercedes να κάνει το 1-2.
Ο Φινλανδός, φάνηκε από τη πρώτη στιγμή πως είναι δυνατός στη πίστα Hermanos Rodriguez και με το 1:17.824 βρέθηκε στη κορυφή των χρόνων στο FP1. Μάλιστα, ο χρόνος του είναι το νέο ρεκόρ πίστας που αναμένεται να πέσει στη συνέχεια. Ο Lewis Hamilton ολοκλήρωσε στην 2η θέση, όμως ήταν 0.4s πιο αργός από τον teammate του, με την Mercedes να είναι η μόνη ομάδα που έβαλε την ultra-soft από τους “τρεις μεγάλους”.
Οι δύο Red Bull βρέθηκαν στις θέσεις 3 και 4, 0.5s πίσω από τις Mercedes και είχαν πιο αργή γόμα, με τις στρατηγικές να μπαίνουν σε ισχύ από νωρίς. Οι δύο Ferrari ήταν στις θέσεις 5 και 6, όμως κανένας από τους Sebastian Vettel ή Kimi Raikkonen δεν έκανε καθαρό χρόνο.
Τα φορτία καυσίμου είναι άγνωστα προς το παρόν και στο FP2 θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι μπορούμε να περιμένουμε στη συνέχεια.
Με την έναρξη της διαδικασίας πολλοί ήταν οι οδηγοί που έσπευσαν στη πίστα για τα πρώτα αναγνωριστικά περάσματα. Μάλιστα, είδαμε στα πρώτα 5 λεπτά πως η soft (κίτρινη) και η ultra-soft (μοβ) ήταν η γόμα που προτίμησαν οι περισσότεροι.
Ο Sean Gelael ήταν σε ρόλο οδηγού για την Toro Rosso, ο Charles Leclerc για λογαριασμό της Sauber, o Alfonso Celis για την Force India και ο Antonio Giovinazzi στην Haas. Πολλές προσθήκες, αλλά μόνο για το FP1.
Οι ομάδες έκαναν πολλές αεροδυναμικές δοκιμές στα πρώτα λεπτά, με τους αισθητήρες να είναι άκρως εμφανείς στα μονοθέσιά τους.
Ο Giovinazzi ήταν ο οδηγός που συμπλήρωσε τον πρώτο χρόνο του τριημέρου στο 1:27.318. Όμως ο Ιταλός έμεινε στη πίστα και βελτίωσε στο 1:23.418 και μέχρι τη συμπλήρωσε 20 λεπτών, ήταν ο μόνος που είχε γράψει χρόνο. Σε εκείνο το σημείο, αρκετοί είχαν βγει για τα πρώτα τους περάσματα με τις Mercedes να βγαίνουν με τη super-soft γόμα.
Ο Hamilton έγραψε το 1:19.373, με τον Bottas να τον ακολουθεί μερικά χιλιοστά πίσω του. Ο Raikkonen όμως μπήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes, με τον Verstappen να τους ακολουθεί.
Το Virtual SafetyCar έκανε για ελάχιστα δευτερόλεπτα όταν ο Hartley αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του και κινητοποιήθηκε στην στροφή 4. Ευτυχώς για τον ίδιο που μπόρεσε να επιστρέψει στα pit.
O Vettel έγραψε το 1:18.824 και ανέβηκε στην 1η θέση με την super-soft γόμα ελαστικών, ενώ ο Bottas ήταν 0.2s πιο αργός με την ίδια γόμα. Ο Verstappen ακολούθησε άλλα 0.2s πίσω τους, με τους Hamilton και Raikkonen να υστερούν κατά μισό δευτερόλεπτο στο μέσον της διαδικασίας. Μόνο ο Vandoorne δεν είχε γράψει χρονομετρημένη προσπάθεια μέχρι στιγμής.
Μπαίνοντας στα τελευταία 45 λεπτά, ο Bottas ήταν ο μόνος στη πίστα με την ultra-soft γόμα ελαστικών. Ο Φινλανδός έδειξε πως έχει από νωρίς τη ταχύτητα και με το 1:17.824 ανέβηκε στην 1η θέση της κατάταξης με διαφορά 1s από τον Vettel. O Hamilton βγήκε κι εκείνος με τη σειρά του λίγα λεπτά αργότερα, αλλά στον πρώτο γύρο του ήταν 0.7s πιο αργός. Ούτε όμως ο δεύτερος χρόνος του Βρετανού ήταν αρκετά καλός, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω.
Οι δύο Red Bull βγήκαν με την super-soft γόμα και έκαναν το 3-4, με τον Verstappen μπροστά από τον Ricciardo. Οι δύο Ferrari επέλεξαν επίσης την κόκκινη γόμα, όμως κανένας από τους δύο οδηγούς δεν κατάφερε να γράψει χρόνο.
Ο Celis έστειλε το πίσω μέρος της Force India στον τοίχο της τελευταίας στροφής, με αποτέλεσμα να τραυματίσει το μονοθέσιό του και να σταματά εκεί. Όπως ήταν λογικό, η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της με 30 λεπτά να απομένουν.
Πολύ καλό χρόνο είχε κάνει ο Fernando Alonso, o oποίος ήταν στην 7η θέση μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Renault, με τον Perez να κλείνει τη 10άδα και τη πράσινη σημαία να εμφανίζεται ξανά.
Ο Massa ήταν αυτός που βελτίωσε και ανέβηκε στη πρώτη 10άδα και κατέληξε στην 9η θέση μπροστά από τις δύο Renault. O Vettel έκανε λάθη και δεν μπόρεσε να γράψει καλό χρόνο και έμεινε 0.7s πίσω από τις Mercedes. O Perez πέρασε τον Alonso για να ανέβει στην 7η θέση, με τις Mercedes να βρίσκονται σε διαφορετικό πρόγραμμα.
Στα τελευταία λεπτά, είδαμε τους οδηγούς με πολλά καύσιμα και τις ομάδες να παίρνουν μια πρώτη γεύση για το πως θα κινηθούν στο FP2 όσον αναφορά το στήσιμο των μονοθεσίων.
Αποτελέσματα FP1