O Max Verstappen ήταν ο μεγάλος νικητής στο GP του Μεξικού σε έναν αγώνα όπου ο Lewis Hamilton μπορεί να μην είχε καλό αγώνα, αλλά κατέκτησε και μαθηματικά τον παγκόσμιο τίτλο για το 2018.
Ο Ολλανδός έκανε εξαιρετική εκκίνηση και έστριψε στη κορυφή από τον πρώτο γύρο και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος για να πάρει τη νίκη για δεύτερη σερί χρονιά στο Autodromo Hermanos Rodrigues σε μια επιβλητική εμφάνιση για τον ίδιο. Στη 2η θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, o οποίος με επιθετική στρατηγική πήρε ίσως το μέγιστο που μπορούσε και έδωσε λόγο στη Ferrari να χαμογελά, παρά τις μηδενικές πιθανότητες πλέον στο πρωτάθλημα οδηγών. Στη 3η θέση ολοκλήρωσε ο Kimi Raikkonen σε έναν πολύ ήσυχο αγώνα για τον Φινλανδό, ο οποίος έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του και μείωσε τη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στη 4η θέση βρέθηκε ο πρωταθλητής και επίσημα για το 2018, Lewis Hamilton που έκανε εξαιρετική εκκίνηση, αλλά η διαχείριση ελαστικών του μονοθεσίου του ήταν τέτοια που δεν του επέτρεψε να παλέψει για τα βάθρο. Για δεύτερη σερί χρονιά, ο Hamilton πανηγυρίζει τον τίτλο στο Μεξικό και γίνεται ο τρίτος στην ιστορία που φτάνει τα 5 πρωταθλήματα, ισοφαρίζοντας τον Juan Manuel Fangio. Μεγάλη στιγμή για τον Βρετανό που σίγουρα θα μείνει στην ιστορία ως ένας από τους κορυφαίους στην ιστορία. Ο Valtteri Bottas έκανε ακόμα έναν πολύ μέτριο αγώνα στη 5η θέση, με τη φθορά των ελαστικών του να μην τον βοηθάει, κάνοντας τρεις στάσεις για αλλαγή.
Ο Nico Hulkenberg έδωσε την 6η θέση στη Renault ως ο Best of the Rest σε μια πολύ καλή εμφάνιση για τον ίδιο, μπροστά από τον Charles Lecclerc που τερμάτισε στην 7η θέση. Ο Stoffel Vandoorne έκανε καταπληκτικό αγώνα για να πάρει την 8η για την McLaren, ενώ τη 10άδα έκλεισαν οι Marcus Ericsson και ο Pierre Gasly.
O Daniel Ricciardo ήταν από τους μεγάλους άτυχους του αγώνα, εγκαταλείποντας από πρόβλημα στο μονοθέσιο. Ο Sergio Perez εγκατέλειψε επίσης τον αγώνα της καριέρας του, ενώ και ο Fernando Alonso έμεινε εκτός αγώνα.
O Αγώνας
Στην εκκίνηση, ο Hamilton πετάχτηκε καλύτερα από όλους και ήταν στη 1η θέση δίπλα δίπλα με τον Max Verstappen, ενώ ο Ricciardo είχε πέσει 3ος. Ο Ολλανδός είχε την εσωτερική όμως και ανέβηκε εκείνος πρώτος, ενώ ο Bottas πέρασε τον Vettel για τη 4η θέση. Όμως, στις στροφές 4 και 5 ο Γερμανός ανέκτησε τη θέση του. Πίσω είχαμε επαφές με τον Ocon να σπάει την εμπρός αεροτομή και να μπαίνει για αλλαγή στο τέλος του πρώτου γύρους, ενώ μαζί του μπήκε και ο Hartley.
O Verstappen αμέσως ανέβασε τη διαφορά στα 1.6s, ενώ ο Ricciardo έχασε λίγο χρόνο. Στον 4ο γύρο όμως, ο Alonso αναγκάστηκε να σταματήσει το μονοθέσιο του στην έξοδο της στροφής 12 και τελείωσε έτσι άδικα ακόμα ένας αγώνας του. Το virtual safety car έκανε την εμφάνιση του μέχρι να απομακρυνθεί η McLaren.
Όσο περνούσαν οι γύροι, η διαφορά άρχισε να αυξάνεται στους δύο πρώτους, με τον Hamilton να έχει έντονη φθορά στα ελαστικά του. Στον 11ο γύρο, η Mercedes τον κάλεσε για αλλαγή στην super-soft γόμα και βγήκε στην 5η θέση, μιας και έφεραν και τον Bottas στον ίδιο γύρο. Στη Red Bull απάντησαν έναν γύρο μετά με τον Ricciardo, ο οποίος βγήκε πίσω από τον Βρετανό και διαδοχικά ήρθε ο Verstappen αμέσως μετά. Ο Ολλανδός βγήκε έχοντας απόσταση ασφαλείας από τον Hamilton, όμως ήταν πίσω από τον Raikkonen, με τη Ferrari να έχει πλέον το 1-2, καθώς δεν είχαν μπει ακόμα οι οδηγοί της στα pit.
O Verstappen κόλλησε πίσω από τον Raikkonen και τον πέρασε για τη 2η θέση στον 15ο γύρο, όμως ο Hamilton καθυστέρησε κατά δύο, μιας τόσο ο ίδιος αλλά και ο Ricciardo πέρασαν στον 17ο. Ο Φινλανδός έκανε τη δουλειά του καθυστερώντας τους υπόλοιπους, με τη Ferrari να τους καλεί στον ίδιο γύρο, βγάζοντας τον Γερμανό στη 4η θέση. Η διαφορά όμως ανάμεσα στους δύο πρώτους είχε ανέβει πάντως στα 7.8s, και ακολουθούσαν οι Ricciardo στα 2.4s και ο Vettel στα 2.2s.
O στόχος πλέον των τεσσάρων πρώτων ήταν να πάνε με αυτά τα ελαστικά μέχρι το τέλος, ή όσο πιο μακριά γινόταν, ώστε να έχουν καλύτερη θέση στο τέλος. Μέχρι τον 25ο γύρο οι διαφορές ήταν 8.7s, 1.7s και 1.2s για τους τέσσερις πρώτους. Το εμπρός αριστερά ήταν το ελαστικό που είχε τη μεγαλύτερη φθορά, σε όλους τους οδηγούς.
Η κίνηση έπαιξε τον ρόλο της στον 30ο γύρο, με τον Vettel να έχει DRS στον Ricciardo και να κάνει τη πρώτη κίνηση στη στροφή 4 δίχως επιτυχία όμως για την ώρα. Όμως, ο Sainz στον επόμενο γύρο είχε σταματήσει το μονοθέσιο του εκτός πίστας και έγινε η δεύτερη εγκατάλειψη της ημέρας. Το VSC βγήκε και πάλι και η μάχη για το βάθρο διεκόπη πρόωρα. Δύο γύρους μετά αποχώρησε και ο Vettel δεν μπόρεσε να είναι σε θέση για να επιτεθεί. Στον 34ο γύρο όμως ο Αυστραλός βρήκε κίνηση και ο Vettel την ευκαιρία, μπήκε στην εσωτερική και ο Vettel πέρασε στη 3η θέση με μια πολύ ωραία κίνηση στη στροφή 1.
Ο Vettel είχε φοβερό ρυθμό και έφτασε μέσα σε δύο γύρους τον Hamilton που είχε έντονη φθορά με τα ελαστικά του, ενώ ο Ricciardo είχε πέσε στα 6.5s πίσω τους.
Στον 39ο γύρο, ο Vettel ήταν στο DRS του Hamilton και πήρε την εσωτερική και πέρασε στη 2η θέση και άνοιξε αμέσως τη διαφορά στα 2s. Στην RP Force India από την άλλη τα πράγματα πήγαν από το κακό στο χειρότερο, με τον Perez να εγκαταλείπει με πρόβλημα στο μονοθέσιο του, ενώ ο Ocon είχε επαφή με τον Hartley που είχε ζημιά στην αριστερή μεριά.
Στον 45ο γύρο, ο Ricciardo ήταν κολλημένος πίσω από τον Hamilton που είχε χάσει 12.6s από τον Vettel, ο οποίος έκανε τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο. Στον 47ο γύρο, ο Αυστραλός έκανε επίθεση με τον Hamilton να μπλοκάρει και να βγαίνει εκτός πίστας ώστε να αποφύγει κάτι παραπάνω, δίνοντας τη 3η θέση. Στη Ferrari έφεραν για δεύτερο pit-stop τον Vettel στον 48ο γύρο, ενώ και ο Hamilton μπήκε ξανά για νέο σετ γόμας. Ταυτόχρονα, ο Raikkonen έκανε επίθεση στον Bottas στη στροφή 1 και όπως στο COTA ξέχασε πως είναι να αμύνεσαι και έχασε ακόμα μια θέση. Η Red Bull έβαλε τον Verstappen, με τη Red Bull να είναι στο 1-2 πλέον και ο Vettel στα 8.1s. H Ferrari είχε πλέον την ultra-soft και με τον Γερμανό τα έδινε πλέον όλα για τη νίκη.
Η διαφορά από τον Ricciardo έπεσε αμέσως και στον 57ο γύρο ήταν στο DRS και ο Αυστραλός έδινε μάχη να κρατηθεί μπροστά. Όμως στον 62ο γύρο το πίσω μέρος της RB14 ξεκίνησε να βγάζει καπνούς και ο Ricciardo είδε τη τύχη του να τον εγκαταλείπει για 8η φορά φέτος σταματώντας στην έξοδο της στροφής 1. Το VSC βγήκε και πάλι και στη Mercedes σκέφτηκαν να φέρουν για ακόμα μια φορά τα μονοθέσια της. Η φθορά της W09 ήταν κάκιστη σε αυτό τον αγώνα, με τους Hamilton και Bottas να είναι 20s μακριά. Όταν έφυγε το VSC, ο Verstappen είχε διαφορά 14.4s και ο Bottas μπήκε για την hyper-soft.
Οι γύροι πέρασαν δίχως να αλλάξει κάτι, μιας και κανένας δεν ήθελε να πιέσει το μονοθέσιο του, με τον Max Verstappen να παίρνει τη 5η νίκη της καριέρας του, μπροστά από τις δύο Ferrari, αλλά ο μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Lewis Hamilton που τερμάτισε στην 4η θέση και πήρε τον 5ο του παγκόσμιο τίτλο, σε ένα εκπληκτικό επίτευγμα.
Αποτελέσματα Αγώνα