spot_img

GP Μπαχρέιν QP: Μεγάλη pole στο νήμα για τον Vettel και 1-2 η Ferrari

O Sebastian Vettel ήταν εκείνος που κυριάρχησε στις κατατακτήριες δοκιμές του δεύτερου αγώνα της χρονιάς και αύριο έχει τον πρώτο λόγο για τη νίκη.

O Γερμανός πανηγύρισα υπό το φως των προβολέων την 51η pole της καριέρας του με στυλ, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της Ferrari στο Μπαχρέιν. Ο Vettel σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:27.958 και ήταν ο μόνος που κατέβηκε το 1:28. Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε το 1-2 για την Ferrari, με τον Φινλανδό να χάνει για πρώτη φορά στο τριήμερο από τον teammate του, όμως ήταν σε μια στιγμή που μετρούσε περισσότερο για 0.143s. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas με την Mercedes που κατάφερε να πάρει τη θέση από τον Lewis Hamilton.

O Βρετανός βρέθηκε στην 4η θέση, με πολλά λάθη στον τελευταίο του γύρο. Όμως, λόγω της ποινής 5 θέσεων, αύριο θα εκκινήσει από την 9η θέση. Την πρώτη 5άδα ολοκλήρωσε ο Daniel Ricciardo για την Red Bull, όντας λίγο πίσω από τις Mercedes.

Στην 6η θέση βρέθηκε ο εκπληκτικός Pierre Gasly με την Toro Rosso Honda. O Γάλλος είχε αποκλειστεί από το Q1 στην Αυστραλία και στο Μπαχρέιν έλαμψε με την εμφάνισή του. Ακολούθησαν οι Kevin Magnussen, Nico Hulkenberg, Esteban Ocon και ο Carlos Sainz.

Μεγάλη απογοήτευση ήταν η 16η θέση του Grosjean αλλά και ο ρυθμός της Williams, όπου αύριο θα δει τα μονοθέσιά της, στις θέσεις 18 και 20.

Κατατακτήριες Δοκιμές

Οι πρώτοι οδηγοί έκαναν την εμφάνισή τους με το που άναψε το πράσινο φως στο Q1. Άπαντες φυσικά με την super-soft γόμα, καθώς ήθελαν να πάρουν το μάξιμουμ από τα μονοθέσιά τους.

Ο Leclerc είχε τον ταχύτερο γύρο στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας στο 1:31.775, με τον Ericsson να τον ακολουθεί και τον Hartley στην 3η θέση. Ο Magnussen έγραψε νέο ταχύτερο χρόνο στο 1:30.030 και ήταν 1.1s ταχύτερος από τον teammate του.

Οι δύο Ferrari βγήκαν στη πίστα με την soft γόμα ελαστικών, με τον Raikkonen να κάνει το 1:28.951, ανεβαίνοντας στην 1η θέση και ο Vettel έμεινε 2ος, 0.109s πίσω του. Η Mercedes ήταν με την super-soft γόμα στη πίστα, όμως ο Bottas ήταν 0.3s πιο αργός και ο Hamilton ακόμα 0.1s πίσω του.

Εκείνη τη στιγμή βγήκαν οι δύο Red Bull στη πίστα με την ίδια γόμα. Ο Verstappen βρέθηκε ανάμεσα στις δύο W09, ενώ ο Ricciardo έμεινε στην 6η θέση. Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καθόλου ιδανικά για τους ταύρους.

Ο Verstappen έχασετον έλεγχο της RB14 στην έξοδο της στροφής 2 και κατέλειξε στον τοίχο με περίπου 5 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα να απομένουν. Όπως ήταν λογικό, βγήκε η κόκκινη σημαία.

Εκείνη τη στιγμή, στην επικίνδυνη ζώνη ήταν οι Grosjean, Alonso, Sirotkin, Leclerc & Stroll.

Στα τελευταία λεπτά, είδαμε 14 οδηγούς να παλεύουν ώστε να μπουν στη 15άδα. Η μάχη ήταν μεγάλη, με τις δύο McLaren να είναι στην επικίνδυνη ζώνη. Ο Grosjean ήταν το μεγάλο φαβορί να πετάξει εκτός του Alonso, αλλά ένα λάθος στη τελευταία στροφή τον άφησε 16, κάνοντας ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Ισπανό. Ο Leclerc έχασε το πίσω μέρος στη τελευταία στοφή, δεν ολοκλήρωσε τον γύρο του, αλλά δεν ήταν τελευταίος.

Από το Q1, αποκλείστηκαν οι Grosjean, Ericsson, Sirotkin, Leclerc & Stroll.

Οι οδηγοί οι οποίοι θα περάσουν στο Q3, θα εκκινήσουν τον αγώνα με τα ελαστικά που έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2.

Ο Vettel ήταν ο πρώτος που βγήκε με την super-soft γόμα στη πίστα και έγραψε χρόνο στο 1:28.341, ενώ ο Rakkonen ήταν για πρώτη φορά στο τριήμερο πιο αργός του κατά 0.174s. O Bottas ήταν απογοητευτικά αργός, 0.621 από τον Vettel, επίσης με την super-soft γόμα.

Ο Hamilton που έχει διαφορετική στραηγική, έβαλε την soft γόμα για το Q2 και ήταν 0.117s πιο αργός από τον Vettel, δείχνοντας καλά σημάδια. Ο Ricciardo έκανε τον 4ο χρόνο για λογαριασμό της Red Bull, ενώ την έκπληξη έκανε ο Gasly που ήταν στην 6η θέση.

Στην επικίνδυνη ζώνη είχαμε τους Perez, Alonso, Vandoorne, Hartley και Verstappen με 4 λεπτά να απομένουν. Οι δύο Ferrari και ο Ricciardo παρέμειναν στα pit, με τους υπόλοιπους στη πίστα.

Τα μεγάλα φαβορί για να αποκλειστούν ήταν οι δύο McLaren και πράγματι, οι Alonso και Vandoorne έμειναν εκτός του τελικού, όντας τα πιο αργά μονοθέσια. Ο Harltey ήταν εκείνος που έμεινε για ελάχιστα χιλιοστά στην 11η θέση, με τον Ocon να περνάει ως 10ος.

Από το Q2 αποκλείστηκαν οι Hartley, Perez, Alonso, Vandoorne και Verstappen.

Οι Sainz και Gasly ήταν οι δύο πρώτοι οδηγοί που βγήκαν στο Q3, με τις δύο Ferrari και τον Bottas να ακολουθούν λίγο πιο μετά.

Ο Gasly ήταν ταχύτερος του SAinz, όμως ο Vettel έκανε το 1:28.196 και ανέβηκε στην 1η θέση. Όμως το λάθος στην έξοδο της τελευταίας στροφής, σήμαινε πως ο Raikkonen θα πήγαινε ακόμα ταχύτερα. Μάλιστα, αυτό έγινε, με τον Raikkonen να γράφει το 1:28.105 και να έχει τη προσωρινή pole position.

O Hamilton ήταν 0.119s πιο αργός από τον Φινλανδό, ενώ ο Bottas ήταν στην 4η θέση, μπροστά από τον Ricciardo που έμεινε 5ος. Η διαφορά μεταξύ των 5 πρότων ήταν 0.309s, πράγμα που άναβε ακόμα περισσότερο τη μάχη για τη συνέχεια.

Τα μονοθέσια βγήκαν στα τελευταία λεπτά για την τελευταία προσπάθεια, με την αγωνία να ανεβαίνει στα ύψη.

O Bottas ήταν ο πρώτος που πέρασε τη γραμμή και ανέβηκε στην 3η θέση μπροστά από τον teammate του, ο οποίος είχε έναν κακό γύρο και παρά το ταχύτερο τελευταίο κομμάτι, δεν βελτίωσε. Έτσι ο Hamilton δεν μπόρεσε ούτε στην 4η θέση να ανέβει.

Όμως, ο Vettel ήταν σε άλλο ρυθμό και με το 1:27.958 έγραψε τον ταχύτερο γύρο και πήρε μια μεγάλη pole position. Ο γύρος του ήταν τόσο τρομερός που ήταν ο μόνος ο οποίος κατέβηκε το 1:28, καθώς ο Raikkonen ήταν αργός και δεν βελτίωσε τον καλύτερο γύρο του και έμεινε στην 2η θέση.

Έτσι η Ferrari έκανε το 1-2 και απέδειξε πως έχει και το ταχύτερο μονοθέσιο στο Μπαχρέιν.

Αποτελέσματα Κατατακτήριων Δοκιμών

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles