Ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος στo FP2 του GP Ολλανδίας, με τον Carlos Sainz ακριβώς πίσω του σε μία πολύ καλή ημέρα για τη Ferrari.
Ο καιρός συνέχισε στα ίδια επίπεδα με το πρωί, δηλαδή καθαρός. Η θερμοκρασία αέρα βρισκόταν περίπου στους 21 βαθμούς και η αντίστοιχη στο οδόστρωμα ήταν ανάμεσα στους 34-35 βαθμούς κελσίου. Στη διαδικασία εμφανίστηκε δύο φορές η κόκκινη σημαία. Στην πρώτη περίπτωση για τον Lewis Hamilton που σταμάτησε εντός πίστας λόγω προβλήματος στη μονάδα ισχύος και στη δεύτερη λόγω εξόδου του Nikita Mazepin στην αμμοπαγίδα της στροφής 11.
Διαβάστε επίσης: Ferrari και Red Bull ψάχνουν το μυστικό της Mercedes
Στα πρώτα 5 λεπτά της διαδικασίας, οι περισσότεροι οδηγοί έβαλαν τα medium ελαστικά, με τις Mercedes να κάνουν αρχικά το 1-2 με τον Bottas μπροστά από τον Hamilton, ενώ πίσω τους ήταν οι δύο Ferrari, με τον Leclerc μπροστά από τον Sainz. Μόλις, όμως, ολοκλήρωσαν τις πρώτες τους προσπάθειες οι οδηγοί, ο Lewis Hamilton αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος του, με τη Mercedes του να σταματά στην εξωτερική μεριά της στροφής 13. Ακολούθησε ολιγόλεπτη διακοπή, με τους οδηγούς να βγαίνουν εκ νέου στην πίστα αφότου συμπληρώθηκαν 13 λεπτά.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.
Όταν άρχισαν να βάζουν τα soft ελαστικά οι οδηγοί, αρχικά ο Esteban Ocon έκανε τον ταχύτερο χρόνο με 1:11.074. Λίγο μετά, ακολούθησε ο Fernando Alonso που ήταν περίπου 0,5s πίσω του στην τρίτη θέση. Ανάμεσά τους ήταν η μοναδική Mercedes με τον Valtteri Bottas. Δεν άργησε, όμως, να εμφανιστεί εκ νέου η κόκκινη σημαία λόγω εξόδου του Nikita Mazepin ανάμεσα στις στροφές 11 και 12.
Στην επανεκκίνηση, οι δύο Ferrari βρέθηκαν στην κορυφή, κάτι που δεν άλλαξε ως το τέλος. Ο Charles Leclerc ήταν ταχύτερος με 1:10.902, 0,15s μπροστά από τον Sainz. Ήταν, επίσης, ο μοναδικός οδηγός που κατέβηκε στο 1:10 την Παρασκευή. Την ίδια ώρα, οι δύο Alpine έμειναν ψηλά, με τον Ocon στην 3η και τον Alonso στην 6η θέση. Ανάμεσά τους ήταν ο Valtteri Bottas και ο Max Verstappen. Χαρακτηριστικό της μάχης με τα χρονόμετρα είναι το γεγονός ότι οι πρώτοι 4 οδηγοί είχαν μεταξύ τους διαφορά μικρότερη από 0,25s, ενώ οι πρώτοι 6 λιγότερο από 0,4s.
Στην 7η θέση βρέθηκε ο Pierre Gasly με Alpha Tauri, 8ος ήταν ο Lando Norris με McLaren, ενώ τη 10αδα συμπλήρωσαν οι Antonio Giovinazzi με Alfa Romeo και Sebastian Vettel με Aston Martin.
Στην 11η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, με το πρόβλημά του στη μονάδα ισχύος να μη του επιτρέπει να κάνει χρόνο με τα soft ελαστικά. Προβλημάτισε ο Perez και πάλι, κατετάγη 12ος, ενώ ο Tsunoda ανέβηκε ελαφρώς στη 13η θέση. Στη 14η θέση πλασαρίστηκε ο Lance Stroll, ο δεύτερος οδηγός που δεν έκανε γρήγορο γύρο με soft ελαστικά. Πολύ πίσω και πάλι ο Daniel Ricciardo με McLaren στη 15η θέση. Η τελική 5αδα είχε τον Raikkonen με Alfa Romeo, τον Schumacher με Haas, τον Latifi με Williams, τον Mazepin με Haas και τον Russell με Williams.