O Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Ουγγαρίας για λογαριασμό της Scuderia Ferrari.
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το Grand Prix Ουγγαρίας για τη Scuderia Ferrari, με τον Κάρλος Σάινθ να ολοκληρώνει ως ο ταχύτερος οδηγός στο FP1. O Ισπανός με τη μαλακή γόμα ελαστικών έγραψε το 1:18,750 και πήρε την 1η θέση, όντας κάτι παραπάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing.
Εντυπωσιακό ήταν το γεγονός πως στο δεύτερο κομμάτι της πίστας η F1-75 κέρδιζε σχεδόν τρία δέκατα του δευτερολέπτου από την RB18, κάτι που μπορεί να παίξει ρόλο τόσο στις κατατακτήριες, όσο και στον αγώνα. Μόλις επτά μονοθέσια ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο στην πρώτη περίοδο, ενώ στην πρώτη 10άδα είδαμε πέντε διαφορετικές ομάδες.
Ας δούμε αναλυτικά τι έγινε στο FP1 του Grand Prix Ουγγαρίας. Με το που άναψε το πράσινο φως στο τέλος του pitlane όλα τα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα του Χανγκάρορινγκ για να πραγματοποιήσουν τα πρώτα τους περάσματα. Στα πρώτα λεπτά είδαμε και τις τρεις γόμες ελαστικών να χρησιμοποιούνται από τους οδηγούς. Οι θερμοκρασία αέρα ήταν στους 32 βαθμούς Κελσίου, ενώ στην πίστα ήταν στους 55 βαθμούς Κελσίου.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Γαλλίας.
Οι δύο οδηγοί της Ferrari και της Red Bull Racing είχαν τη μαλακή γόμα ελαστικών και μετά από τα πρώτα 15 λεπτά ο Σάινθ είχε το προβάδισμα με χρόνο στο 1:20,184. Η κορυφή της κατάταξης άλλαζε συνεχώς κάτοχο, με τον Λεκλέρ να γράφει το 1:19,426 και τον Φερστάπεν να τον ακολουθεί όντας δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός. Μέχρι εκείνο το σημείο μόνο ο Λάντο Νόρις της McLaren δεν είχε συμπληρώσει χρονομετρημένη προσπάθεια.
Πριν συμπληρωθούν 30 λεπτά στη διαδικασία, είδαμε τους πρώτους οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα με τη μαλακή γόμα ελαστικών. Πρώτος που έγραψε χρόνο ήταν ο Σουμάχερ, που σκαρφάλωσε στην 6η θέση. Αρκετά νωρίς βγήκαν και οι οδηγοί της Mercedes, με τον Ράσελ στην πρώτη του προσπάθεια να σκαρφαλώνει στη 2η θέση, ενώ ο Χάμιλτον ήταν ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός στην 5η θέση. Οι οδηγοί της γερμανικής ομάδας δεν μπόρεσαν να κάνουν νέα γρήγορη προσπάθεια, με κάθε γύρο τους να επηρεάζεται από λάθη ή κίνηση.
Στην πρώτη τους προσπάθεια με φρέσκο σετ ελαστικών, οι οδηγοί της Ferrari δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τον ταχύτερο χρόνο τους. Ο Σάινθ στο δεύτερο γύρο του έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:19,262. Ο Φερστάπεν όμως ήταν εκείνος που κατάφερε να ρίξει τα χρονόμετρα κάτω από το ένα λεπτό και 19 δευτερόλεπτα. Ο Λεκλέρ προσπάθησε να απαντήσει αλλά ήταν ενάμισι δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός, όμως ο Σάινθ ήταν εκείνος που «έσπασε» το χρόνο του Ολλανδού με το 1:18,750. Εντυπωσιακό ήταν το γεγονός πως στο δεύτερο κομμάτι της πίστας η F1-75 ήταν σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερη από την RB18.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Στα τελευταία 10 λεπτά, είδαμε κάποιους οδηγούς να επιστρέφουν στο γκαράζ τους, ενώ άλλοι να ξεκινούν πρόγραμμα γύρων με γεμάτα ρεζερβουάρ. Αυτός που κυνήγησε χρόνους ήταν ο Νόρις, ο οποίος με μία φοβερή προσπάθεια σκαρφάλωσε στην 4η θέση όντας μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Σάινθ.
Μέχρι το τέλος της διαδικασίας δεν είδαμε κάποιον οδηγό να βελτιώνει την επίδοσή του, με τις ομάδες να συλλέγουν πολύτιμα δεδομένα για τη συνέχεια του τριημέρου. Η δράση συνεχίζεται στις 18:00 ώρα Ελλάδος με το FP2.