Ο Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος στο FP2 του GP Ρωσίας, με τον Lewis Hamilton πίσω του πολύ κοντά και τον Pierre Gasly στην τρίτη θέση.
Ο καιρός ήταν αίθριος, η θερμοκρασία αέρα ήταν αρχικά στους 19 βαθμούς, ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος στους 33 βαθμούς. Στα πρώτα λεπτά, η πλειοψηφία των οδηγών ήταν με τα medium ελαστικά.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Στα πρώτα 10 λεπτά, ο Charles Leclerc έθεσε το ρυθμό με τα soft ελαστικά με χρόνο 1:34.925, ενώ πίσω του ήταν οι δύο Mercedes. Ο Bottas ήταν πιο αργός κατά 0,373s ενώ ο Hamilton ήταν στα 0,599s. Την πρώτη 5αδα συμπλήρωσαν οι Perez και Verstappen, με τις Mercedes και Red Bull να χρησιμοποιούν τη medium γόμα.
Μετά το πρώτο τέταρτο δράσης, οι Alpine βρέθηκαν πολύ ψηλά με soft ελαστικά. Ο Alonso ήταν ταχύτερος με 1:34.762 και ο Ocon στην 3η θέση στα 0,232s πίσω του. Ταυτόχρονα, η πλειοψηφία των οδηγών μπήκε στα pit για να βάλει κι αυτή τη soft γόμα. Εκεί είχαμε ένα, ευτυχώς, ελαφρύ ατύχημα του Lewis Hamilton με τον μηχανικό που κρατάει το “γρύλο” στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου του. Ο Βρετανός είχε πατημένο λάθος διακόπτη και δεν φρέναρε έγκαιρα, όπως συνέβη και στο GP Αζερμπαϊτζάν.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με τις προβλέψεις του GP Ρωσίας.
Με τη διαδικασία να έχει κάτι λιγότερο από 39 λεπτά για να λήξει, ήρθαν και οι επόμενοι γρήγοροι χρόνοι με soft ελαστικά. Ο Valtteri Bottas βρέθηκε ξανά στην κορυφή της κατάταξης με χρόνο 1:33.593 με τον Verstappen ν’ ανεβαίνει στη 2η θέση στα 1,028s πίσω του. Εντυπωσιακή προσπάθεια έκανε ο Norris που βρέθηκε προσωρινά στη 2η θέση όντας ο μοναδικός στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον Φινλανδό. Λίγο μετά τη θέση πήρε ο Hamilton που ήταν μόλις 0,044s πίσω από τον team-mate του. Με τη συμπλήρωση 25 λεπτών, είχαμε τον πρώτο χρόνο για τον Daniel Ricciardo, καθώς γίνονταν εργασίες στο μονοθέσιό του, όμως ήταν πολύ αργός με τα hard ελαστικά.
Λίγο αργότερα, ήταν η σειρά του Carlos Sainz να πλασαριστεί στην πρώτη 5αδα, ήταν όμως λίγο πάνω από 1s πιο αργός από τον Bottas. Ο Charles Leclerc, ενώ είχε αλλάξει σε hard ελαστικά, είχε ένα λάθος το οποίο δεν οδήγησε, ευτυχώς για τον ίδιο, σε επαφή και ζημιά, του κατέστρεψε όμως την προσπάθεια που είχε προγραμματισμένη να κάνει. Λίγο μετά, ο Pierre Gasly έκανε πολύ καλό γύρο και βρέθηκε στην τρίτη θέση, στα 0,252s από την κορυφή. Ταυτόχρονα, ο Ricciardo δεν μπορούσε να βρει ρυθμό και ήταν μόλις στη 19η θέση, παρά το γεγονός πως έβαλε τα soft ελαστικά.
Δευτερόλεπτα μετά τη συμπλήρωση 35 λεπτών, ο Antonio Giovinazzi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στη στροφή 9, στο ίδιο σημείο με τον Leclerc, δε γλίτωσε όμως την επαφή με τον τοίχο, ενώ έθεσε τη διαδικασία σε καθεστώς κόκκινης σημαίας.
Η διαδικασία συνεχίστηκε περίπου 9 λεπτά αργότερα, με το χρονόμετρο να έδειχνε πως απομένουν κάτι λιγότερο από 16 λεπτά. Οι οδηγοί βγήκαν για τις προσομοιώσεις αγώνα, οι περισσότεροι είχαν medium ελαστικά, υπήρχαν όμως κάποιοι με hard και λιγότεροι με soft γόμα. Κατά συνέπεια, η κατάταξη με τους γρήγορους χρόνους δεν άλλαξε.
Η Mercedes έκανε γι’ ακόμα μία φορά το 1-2, με τους Bottas και Hamilton να χωρίζονται από 0,044s. Στην 3η θέση παρέμεινε ο Pierre Gasly με τον Norris να βρίσκεται στην 4η, στα 0,252s και 0,561s από την κορυφή. Ο Esteban Ocon βρέθηκε στην 5η θέση με τον Verstappen να καταλήγει στην 6η. Την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν οι Sainz, Alonso, Vettel και Leclerc.
Απογοήτευσε και πάλι ο Perez που κατετάγη στην 11η θέση, πιο πίσω ήταν οι Alfa Romeo στις θέσεις 12 και 14, με τον George Russell ανάμεσά τους στη 13η θέση. Ο team-mate του Nicholas Latifi ήταν στην 16η θέση, μία θέση πιο πάνω ήταν ο Lance Stroll και η τελική 4αδα αποτελούταν από τους Ricciardo, Tsunoda, Mazepin και Schumacher.
Τα τελευταία δευτερόλεπτα είχαν άσχημη εξέλιξη για τον Pierre Gasly. Ο Γάλλος πάτησε στα υπερυψωμένα kerb στην έξοδο της στροφής 1 και κατέστρεψε την εμπρός του αεροτομή, μπόρεσε ωστόσο να γυρίσει πίσω στα pit χωρίς σοβαρή ζημιά.