GP Σιγκαπούρης FP1: O Hamilton ταχύτερος όλων

Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Σιγκαπούρης για λογαριασμό της Mercedes-AMG, ξεπερνώντας τον Max Verstappen. 

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το Grand Prix Σιγκαπούρης για τον Λιούις Χάμιλτον και τη Mercedes-AMG, όντας ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του 17ου αγώνα της φετινής χρονιάς στη Formula 1. O Βρετανός στην τελευταία του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα έγραψε το 1:43,033 και πήρε την 1η θέση όντας 84 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing.

Σε ρηχά νερά κινήθηκαν οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η θέση να είναι τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από την κορυφή. Οι τρεις κορυφαίες ομάδες ήταν κοντά μεταξύ τους, όμως η πιο κοντινή ήταν η Alpine, όμως ο Έστεμπαν Οκόν ήταν 1,7 δευτερόλεπτα πιο αργός. Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία του Λανς Στρολ στην πρώτη 10άδα με ταχύτερο χρόνο στη μέση γόμα ελαστικών, με τον Καναδό να προκαλεί επίσης τη μοναδική κόκκινη σημαία της διαδικασίας.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Ιταλίας.

Ας δούμε τι έγινε αναλυτικά στο FP1 του Grand Prix Σιγκαπούρης. Με το που ξεκίνησε η διαδικασία είδαμε τα μονοθέσια να βγαίνουν στην πίστα για να γράψουν τα πρώτα τους περάσματα στη Μαρίνα Μπέι, μετά από τρία χρόνια. Ήταν πολύ σημαντικό για όλους τους οδηγούς να δουν την κατάσταση της πίστας, τις συνθήκες και το πόση πρόσφυση προσφέρει.

Μετά από τη συμπλήρωση 15 λεπτών, ο Φερστάπεν ήταν στην κορυφή των χρόνων με το 1:44,748 έχοντας τη μέση γόμα ελαστικών, ενώ πίσω του είχε τους Αλόνσο και Πέρεζ. Προβλήματα αντιμετώπισε η Ferrari με το μονοθέσιο του Λεκλέρ, με τους μηχανικούς να εργάζονται μανιωδώς να επισκευάσουν τη βλάβη. Μικρή έξοδο είχε ο Ράσελ, ο οποίος ακούμπησε τον τοίχο στη στροφή 11.

Στα επόμενα λεπτά, είδαμε τους οδηγούς να ολοκληρώνουν τα αρχικά τους προγράμματα, με την κατάταξη να αλλάζει ελάχιστα. Όταν επέστρεψαν στα γκαράζ τους, οι ομάδες έκαναν τις απαραίτητες αλλαγές στο στήσιμο των μονοθεσίων.

O Λεκλέρ βγήκε στην πίστα έχοντας χάσει 25 λεπτά, κι ανέβηκε άμεσα στην 9η θέση. Λίγα ήταν τα μονοθέσια στην πίστα σε εκείνο το σημείο, μιας και τα προγράμματά τους για το δεύτερο μισό δεν είχαν ξεκινήσει.

Στην αρχή του δεύτερου ημιώρου, είδαμε τους πρώτους οδηγούς με τη μαλακή γόμα να βγαίνουν στην πίστα. Ο Ρικάρντο σκαρφάλωσε στην 7η θέση, ενώ στην πρώτη 10άδα βρέθηκε και ο Κέβιν Μάγκνουσεν. Ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Red Bull, με τον Φερστάπεν να γράφει το 1:43,117 και ήταν επτά δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος του Σέρχιο Πέρεζ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Μόλις ο Ολλανδός σημείωσε το χρόνο του, η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της. Ο Στρολ στην έξοδο της στροφής 5 ακούμπησε τον τοίχο, αλλά η πίσω αριστερή ανάρτηση κατέρρευσε. Ο Καναδός σταμάτησε σε έξοδο διαφυγής, αλλά η διαδικασία διεκόπη.

Η πράσινη σημαία κυμάτισε με 16 λεπτά να απομένουν στη διαδικασία. Ο Σάινθ ανέβηκε στην 3η θέση με έναν κακό γύρο και λίγο έλλειψε να φύγει στον τοίχο στην τελευταία στροφή. Από τη μεριά του ο Λεκλέρ ανέβηκε στη 2η θέση, όντας τρία δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Φερστάπεν.

Ο Χάμιλτον ήταν αυτός που έδειξε ότι η Mercedes μπορεί να διεκδικήσει ένα καλό αποτέλεσμα στο τριήμερο. Ο Βρετανός με το 1:43,033 ανέβηκε στην 1η θέση με τον ταχύτερο χρόνο. Εντυπωσιακό ήταν το γεγονός πως ήταν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο μπροστά από τον teammate του, Τζορτζ Ράσελ.

Προβλήματα στη διαδικασία αντιμετώπισαν στην Alpine με τον Αλόνσο να έχει διαρροή λαδιού στο κιβώτιο. Πρόβλημα είχε και ο Πέρεζ, ο οποίος επέστρεψε στο γκαράζ της ομάδας του δίχως να λειτουργεί η μονάδα ισχύος του.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε δίχως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, με τον Φερστάπεν να έχει μία μικροέξοδο. Η δράση συνεχίζεται στις 16:00 ώρα Ελλάδος με τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Σιγκαπούρης.

Αποτελέσματα FP1 GP Σιγκαπούρης

πηγή: gazzetta.gr

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...