Ο Charles Leclerc ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο QP του GP Σιγκαπούρης για τη Scuderia Ferrari, με τον Max Verstappen να είναι μόλις 8ος.
Ο Charles Leclerc με Ferrari πήρε την pole position, με τους Sergio Perez και Lewis Hamilton να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα. Ο Max Verstappen είχε την ταχύτητα, όμως πλήρωσε τις επιλογές του και έμεινε στην 8η θέση.
Οι κατατακτήριες του GP Σιγκαπούρης ήταν ιδιαίτερα απρόβλεπτες, καθώς η πίστα στέγνωνε όσο εξελισσόταν η διαδικασία, με τις επιλογές ελαστικών να είναι ένας δύσκολος «γρίφος» για όλες τις ομάδες. Στο Q3 ο Max Verstappen φαινόταν να έχει την ταχύτητα να βρεθεί στην πρώτη θέση, όμως δεν ολοκλήρωσε τη γρήγορή του προσπάθεια και έπεσε πίσω στην κατάταξη. Ο πρώτος που εκμεταλλεύτηκε το λάθος της Red Bull Racing ήταν ο Charles Leclerc με Ferrari, ο οποίος πήρε την 9η φετινή του pole position. Ο Μονεγάσκος γίνεται ο πρώτος οδηγός για τη Scuderia μετά το Michael Schumacher που πετυχαίνει κάτι ανάλογο.
Ο Sergio Perez με Red Bull Racing έμεινε στη 2η θέση μόλις για 0,022s ενώ ο Lewis Hamilton (Mercedes) κατέλαβε την 3η θέση, με τη διαφορά του από την κορυφή να είναι μόλις 0,054s. Ο Carlos Sainz (+0,171s) βρέθηκε στην 4η θέση, ενώ ο Fernando Alonso (+0,554s) με Alpine ήταν σε πολύ καλή ημέρα και ανέβηκε στην 5η θέση.
Οι Lando Norris (McLaren) και Pierre Gasly με Alpha Tauri πλασαρίστηκαν στις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα, ενώ ο Max Verstappen με Red Bull Racing περιορίστηκε στην 8η θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kevin Magnussen με Haas (9η θέση) και Yuki Tsunoda με Alpha Tauri (10η θέση).
Ο George Russell (Mercedes) αποτέλεσε τη μεγάλη αρνητική έκπληξη, καθώς έμεινε εκτός του Q3 και περιορίστηκε στην 11η θέση. Η Aston Martin πήρε ρίσκο να βάλει slick ελαστικά (για στεγνό οδόστρωμα) και έμεινε εκτός της δεκάδας, με τους Lance Stroll και Sebastian Vettel να καταλαμβάνουν τις θέσεις 12 και 14 αντίστοιχα. Ανάμεσά τους ήταν ο Mick Schumacher με Haas, ενώ ο Zhou Guanyu με Alfa Romeo έμεινε στη 15η θέση.
Ο Valtteri Bottas με Alfa Romeo αποκλείστηκε από το Q1, καταλαμβάνοντας τη 16η θέση, με τον Daniel Ricciardo (McLaren) να έπεται στη 17η. Ο Esteban Ocon με Alpine είχε άσχημη επίδοση, μένοντας στη 18η θέση, μπροστά από τις Williams των Alex Albon (19η θέση) και Nicholas Latifi (20ή) θέση.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ιταλίας.
Q1
Ο καιρός στην πίστα ήταν συννεφιασμένος, με τις θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος στους 26 και 27 βαθμούς κελσίου αντίστοιχα. Οι δρόμοι του Marina Bay Street Circuit ήταν άγνωστο αν και πόσο νερό είχαν από τη βροχή που έπεσε νωρίτερα στην πίστα. Στο ξεκίνημα της περιόδου, οι οδηγοί βγήκαν από το pitlane με intermediate ελαστικά.
Η Mercedes ήταν η πρώτη που συμπλήρωσε γρήγορους γύρους, με το Hamilton να είναι ταχύτερος του Russell. Ο Leclerc ανέβηκε, με τη σειρά του, στην κορυφή με χρόνο 1:55.054, ενώ οι προσπάθεια του Verstappen εμποδίστηκε από κίτρινες σημαίες, λόγω μικρής εξόδου του Schumacher. Ο Ολλανδός λίγες στιγμές αργότερα τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης με χρόνο 1:54.395, με το Hamilton να βρίσκεται πίσω του στα 0,294s.
Ο Leclerc επέστρεψε στην κορυφή, με χρόνο 1:54.222. Παράλληλα, στην τελική πεντάδα βρίσκονταν οι Williams των Albon και Latifi, ο Ricciardo, καθώς και οι Magnussen και Schumacher με Haas, που δεν είχαν ανταγωνιστικό χρόνο. Στα τελευταία λεπτά η κατάσταση στην πίστα βελτιωνόταν συνεχώς, με την κατάταξη να έχει αρκετές αλλαγές. Στην κορυφή ανέβηκαν οι Verstappen και Hamilton με νέα γρήγορη προσπάθεια. Στη μάχη για είσοδο στο Q2, οι Magnussen και Schumacher μπήκαν στην πρώτη 15άδα, ρίχνοντας εκτός αυτής τους Bottas και Ocon.
Εκτός της συνέχειας των κατατακτηρίων τέθηκαν οι Bottas, Ricciardo, Ocon, Albon και Latifi.
Q2
Οι οδηγοί βγήκαν άμεσα στην πίστα με intermediate ελαστικά. Μετά την πρώτη προσπάθεια, ο Leclerc ήταν στην κορυφή με χρόνο 1:52.343, με τους Verstappen και Perez να έπονται. Ο Hamilton ήταν στην 4η θέση και ο Norris έκλεινε την πρώτη πεντάδα. Ο Sainz ανέβηκε, με τη σειρά του, στην 4η θέση, μπροστά από το Hamilton. Στις θέσεις 11 μέχρι 15 βρίσκονταν οι Schumacher, Magnussen, Zhou, Russell και Tsunoda.
Η Aston Martin ήταν η πρώτη ομάδα που επιχείρησε να ρισκάρει με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, βάζοντας και στους δύο οδηγούς της soft γόμα. Ο Hamilton ανέβηκε στη 2η θέση, με το Russell να ανακάμπτει στην 7η, για λογαριασμό της Mercedes, κάτι που έριξε το Vettel στην 11η θέση. Την επιλογή για soft υιοθέτησε και ο Zhou. Οι χρόνοι έπεσαν σημαντικά, με τους Magnussen και Tsunoda να μπαίνουν στην πρώτη δεκάδα και τους Russell και Stroll να πέφτουν εκτός αυτής. Ο Βρετανός, μάλιστα, έχασε την είσοδο στο Q3 μόλις για 0,006s!
Οι οδηγοί που έμειναν εκτός στο Q2 ήταν οι Russell, Stroll, Schumacher, Vettel και Zhou.
Q3
Στο ξεκίνημα της περιόδου, 8 από τους 10 οδηγούς της μάχης της pole είχαν soft ελαστικά, με τους Tsunoda και Magnussen να αποτελούν την εξαίρεση, μένοντας στα intermediate. Ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:53.082, με τον Tsunoda να ακολουθεί. Ο Leclerc ήταν στην 3η θέση, με τους Verstappen και Norris να έπονται. Οι Alonso, Sainz, Gasly, Perez και Magnussen ήταν στη 2η πεντάδα.
Οι οδηγοί που είχαν soft έκαναν άμεσα νέα γρήγορη προσπάθεια, με το Hamilton να συνεχίζει να είναι ασυναγώνιστος. Ο Leclerc ανέβηκε στη 2η θέση, με τους Alonso και Norris στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα. Οι Verstappen και Perez ανέβηκαν, κατά σειρά, στη 2η και 3η θέση. Ο Leclerc απάντησε, λίγο αργότερα, κατεβαίνοντας στο 1:49.412, με τον Alonso να ανεβαίνει 2ος.
Η πίστα εξελισσόταν με ταχύτατο ρυθμό και η κατάταξη είχε συνεχείς αλλαγές, με τους οδηγούς να ψάχνουν την κατάλληλη στιγμή για να «επιτεθούν». Ο Leclerc παρέμεινε στην κορυφή, με τον Perez να βρίσκεται πίσω του μόλις για 0,022s, ενώ ο Hamilton ήταν στην 3η θέση. Οι Sainz και Alonso κατέλαβαν τις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα, με το Norris να είναι 6ος. Ο Gasly ανέβηκε στην 7η θέση, ενώ ο Verstappen παράτησε γρήγορες προσπάθειες νωρίτερα και στο τέλος δε βελτίωσε το χρόνο του και έπεσε 8ος. Οι Magnussen και Tsunoda κατέλαβαν τις θέσεις 9 και 10 αντίστοιχα.