Ο Pierre Gasly ήταν ο ταχύτερος στο FP3 που διεξήχθη σε βρεγμένο οδόστρωμα, πίσω του οι Red Bull και Ferrari συμπλήρωσαν την πεντάδα. Αρκετά πίσω οι Mercedes, που αποσύρθηκαν νωρίς στη διαδικασία και δεν στόχευσαν στη σημείωση γρήγορου γύρου.
Ο καιρός, σε αντίθεση με τη χθεσινή ημέρα, ήταν βροχερός. Η πίστα στο ξεκίνημα της διαδικασίας είχε αρκετό νερό. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 16 βαθμούς Κελσίου και η αντίστοιχη του οδοστρώματος στους 20. Με τη συμπλήρωση περίπου 8 λεπτών, η AlphaTauri έκανε την αρχή και βγήκε για γύρους με βρόχινα ελαστικά. Σταδιακά, ακολούθησαν και άλλοι οδηγοί.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο χρόνος που σημείωσε, αρχικά ο Gasly, ήταν στο 1:39.988, δεν άργησαν όμως οι McLaren να κινηθούν γρηγορότερα, κάνοντας το 1-2 με το Norris μπροστά από τον Ricciardo. Οι Ferrari απάντησαν, λίγο αργότερα, με τον Sainz στην κορυφή και τον Leclerc πίσω του κατά 0,610s. Ο Μονεγάσκος στην πρώτη του προσπάθεια παρά λίγο να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του, κατάφερε όμως να το σώσει και να αποφύγει τα χειρότερα. Ταυτόχρονα, ο Lando Norris μπήκε στα pits για αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, τον ακολούθησε η πλειοψηφία των υπολοίπων οδηγών.
Ενώ οι οδηγοί άρχισαν να σημειώνουν περισσότερους χρόνους, ο George Russell είχε έξοδο στη στροφή 2 και κόλλησε στην αμμοπαγίδα, κάτι που έφερε την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας, λίγο πριν τη συμπλήρωση 23 λεπτών στη διαδικασία. Η Williams του Βρετανού δεν είχε κάποια ζημιά, όμως η διαδικασία τελείωσε γι’ αυτόν. Στη διάρκεια της μικρής διακοπής, προβλήθηκαν replays με αρκετούς οδηγούς να κάνουν λάθη χωρίς “μπελάδες”, όπως για παράδειγμα ο Mazepin και ο Leclerc.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.
Περίπου 5 λεπτά αργότερα, η διαδικασία συνεχίστηκε κανονικά. Οι οδηγοί βγήκαν εκ νέου με τα ενδιάμεσα ελαστικά, φαινόταν πως η κατάσταση στην πίστα ήταν βελτιωμένη. Οι οδηγοί βελτίωναν τους χρόνους τους συνεχώς. Ο Verstappen ήταν μπροστά από τον Hamilton κατά 0,651s, ενώ η 3η θέση είχε διαρκείς εναλλαγές. Ο Ολλανδός λίγο αργότερα έκανε spin 360 μοιρών, χωρίς να ανησυχήσει περαιτέρω.
Λίγα λεπτά αργότερα, η κορυφή άλλαξε “χέρια”, με τον Bottas να ανεβαίνει στην κορυφή και τον Ocon να βρίσκεται πίσω του. Η βελτίωση των χρόνων συνεχιζόταν με αμείωτους ρυθμούς. Ταυτόχρονα, ένα λάθος του Vettel έφερε για λίγο την κίτρινη σημαία, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ο Verstappen απάντησε ξανά, κάνοντας χρόνο 1:31.043, με τον Gasly να είναι πίσω του κατά 0,923s στη 2η θέση. Η Ferrari έκανε και αυτή την επανεμφάνισή της, με τους Leclerc και Sainz ν’ ανεβαίνουν στις θέσεις 2 και 3 προσωρινά. Κι ενώ ο Alonso λίγο έλειψε να βρεθεί στον τοίχο έχοντας έξοδο στη στροφή 1, οι Gasly και Perez έγιναν το νέο δίδυμο κορυφής.
Φτάνοντας προς το τέλος της διαδικασίας, οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν σταδιακά στα pit, έχοντας πάρει τα δεδομένα που χρειάζονταν. Στο τελευταίο 3λεπτο, όμως, υπήρξαν κάποιοι οδηγοί που βελτίωσαν το χρόνο τους και διαμόρφωσαν την τελική κατάταξη. Στην πρώτη θέση έμεινε ο Pierre Gasly με χρόνο 1:30.447, με τον Verstappen πίσω του για 0,164s και τον Sergio Perez στην 3η θέση στα 0,237s από το Γάλλο οδηγό. Αρκετά πίσω, στις θέσεις 4 και 5, ήταν οι δύο Ferrari των Sainz και Leclerc. Οι έμπειροι Fernando Alonso και Kimi Raikkonen ακολουθούσαν στις θέσεις 6 και 7, ενώ τη 10αδα συμπλήρωσαν οι Tsunoda, Bottas και Ocon.
Στην 11η θέση βρέθηκε ο Antonio Giovinazzi, στη 12η ο Sebastian Vettel και στη 13η ο Mick Schumacher. Πίσω τους βρέθηκαν οι δύο McLaren των Ricciardo και Norris, ακολουθούμενοι από τους Stroll και Mazepin. Ο Lewis Hamilton δε βγήκε για μεγάλο χρονικό διάστημα στην πίστα, χωρίς ν’ αναφερθεί κάποιο πρόβλημα, έτσι έμεινε στην 18η θέση. Οι δύο Williams έκλεισαν την κατάταξη, με τον Latifi να είναι πολύ πίσω στους χρόνους και τον Russell να μην έχει ολοκληρώσει γρήγορη προσπάθεια.