spot_img

GP Τουρκίας Race: Υπόκλιση στον 7 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή

Ο Lewis Hamilton ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο τρελό GP Τουρκίας, παίρνοντας μια τρομερή νίκη και τον 7ο Παγκόσμιο Τίτλο του.

Ο Βρετανός οδήγησε σαν 7 φορές Πρωταθλητής. Έκανε έναν απίστευτο αγώνα με υπερφθαρμένα ελαστικά 53 γύρων. Τόλμησε να κάνει τη στρατηγική του ενός pit-stop. Ήταν 20 δευτερόλεπτα πίσω στην αρχή του αγώνα από την 1η θέση, αλλά κέρδισε με διαφορά μισού λεπτού. Τέλεια διαχείριση ελαστικών και τρομερή ταχύτητα, με τον Hamilton να ισοφαρίζει τον Michael Schumacher με 7 Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Στην 2η θέση του GP Τουρκίας βρέθηκε ο Sergio Perez με την Racing Point, κάνοντας έναν φοβερό αγώνα. Στο τέλος έδωσε μάχη με τις Ferrari και πήρε το πρώτο του βάθρο στο 2020. Ο Sebastian Vettel έκανε έναν τρομερό αγώνα και πήρε τη τελευταία στιγμή την 3η θέση από τον teammate του, ανεβαίνοντας στο βάθρο για πρώτη φορά φέτος.

Ο Charles Leclerc έκανε μια φοβερή προσπάθεια, αλλά στο τέλος έκανε το λάθος και έμεινε στην 4η θέση της κατάταξης. Ο Carlos Sainz πήρε μια φοβερή 5η θέση, κάνοντας έναν επίσης τρομερό αγώνα για την McLaren. O Max Verstappen είχε έναν απογοητευτικό αγώνα, κάνοντας λάθη και μην έχοντας ρυθμό να κερδίσει, όντας μόλις στην 6η θέση. Ο Alex Albon έκανε κι εκείνος λάθη και η εικόνα του ήταν βελτιωμένη, μένοντας 7ος. Ο Lando Norris έκανε επίσης μια πολύ καλή προσπάθεια, κάνοντας ένα πολύ καλό comeback.

O Lance Stroll ήταν ο μεγαλύτερος χαμένος της ημέρας. Ο Καναδός είχε τη πρωτοπορία, αλλά το δεύτερο σετ ενδιάμεσων ελαστικών δεν λειτούργησε και έχασε πάρα πολύ χρόνο, μένοντας 9ος. Ο Daniel Ricciardo είχε έναν κακό αγώνα, κλείνοντας τη 10άδα.

Κάκιστο αγώνα για τον Valtteri Bottas, ο οποίος ξόδεψε τον αγώνα κάνοντας πιρουέτες και χτυπώντας τον Esteban Ocon που τερμάτισε 11ος. Κακή εμφάνιση και για τις Haas/Williams, με τους Antonio Giovinazzi και Nicholas Latifi.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 15 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
To GP Τουρκίας

Πριν την εκκίνηση, ο Russell χτύπησε το μονοθέσιο του στην είσοδο του pit-lane. Οι δύο Williams θα ξεκινούσαν από το pit-lane. O Giovinazzi από την άλλη, έσπασε την εμπρός αεροτομή του όπως πήγαινε στο grid.

Στην εκκίνηση υπό βρόχινες συνθήκες, ο Stroll έκανε τέλειο πέταγμα, με τις Red Bull να αργούν εντυπωσιακά. Ο Hamilton έκανε φοβερή εκκίνηση και βρέθηκε δίπλα-δίπλα με τις Renault. O Ricciardo ακούμπησε ελάχιστα τον Ocon, o οποίος γύρισε ανάποδα στη πίστα. Ο Bottas πάτησε δυνατά τα φρένα για να μην πέσει πάνω του και γλίστρησε επίσης. Ο Vettel έκανε απίστευτη εκκίνηση και βρέθηκε 4ος, ενώ και ο Magnussen κέρδισε πολλές θέσεις.

Στη στροφή 9, ο Hamilton έχασε τα φρένα και τρεις θέσεις από τη Ferrari και τις δύο Red Bull. O Stroll μπροστά είχε αναπτύξει μια τεράστια διαφορά ήδη, με τις Racing Point να ξεμακραίνουν. Στη στροφή 12, ο Bottas χτύπησε τον Ocon, o οποίος μπήκε για αλλαγή ελαστικών.

Ο Verstappen προσπαθούσε να περάσει τον Vettel, αλλά δεν είχε τη πρόσφυση. Οι δυο τους έχαναν δύο δευτερόλεπτα στον γύρο. Μπαίνοντας στον 5ο γύρο, ο Stroll είχε στα 6.3s τον Perez, στα 15.6s τους Vettel και Verstappen. O Hamilton ήταν 20s πίσω από τη κορυφή με όλους πλην των «Ροζ Πανθήρων» να δυσκολεύονται. Πίσω από τον Βρετανό, η 10άδα έκλεινε με τους Ricciardo, Sainz, Raikkonen και Magnussen.

H βροχή δεν είχε κάνει ακόμα την εμφάνιση της, με τον Leclerc να μπαίνει για αλλαγή ελαστικών. Η Ferrari του έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά στο τέλος του 6ου γύρου. Παράλληλα, το πλεονέκτημα των Racing Point είχε αρχίσει να φθίνει, με τους Verstappen και Hamilton να κάνουν ταχύτερο γύρο. Ακολούθησε ένα γύρο μετά ο Vettel, με τον Hamilton παρέα, παρά τις αντιρρήσεις του. Η Racing Point έφερε τον Stroll, με τις Red Bull να μένουν έξω με τα wet. Ο Perez είχε ένα πολύ κακό pit-stop, βγαίνοντας ακριβώς μπροστά από τους Vettel και Hamilton που έδιναν μάχη.

Ο Verstappen μπήκε στον 11ο γύρο και με ένα κακό pit-stop βγήκε μπροστά από τον Vettel κερδίζοντας μια θέση. Ο Albon βγήκε πίσω από τον Hamilton που ήταν κολλημένος πίσω από τον Vettel και έχανε χρόνο.

Εκείνη τη στιγμή, ο Giovinazzi σταμάτησε πριν τη στροφή 9, εγκαταλείποντας. Το Virtual Safety Car έκανε την εμφάνισή του. Όταν αποχώρησε το VSC, o Hamilton προσπάθησε να περάσει τον Vettel αλλά η εξωτερική της Τ12 δεν είχε πρόσφυση και τον πέρασε ο Albon. O Ταϊλανδός πέρασε τη Ferrari στη στροφή 7, ενώ ο Verstappen κόλλησε πίσω από τον Perez.

Στον 18ο γύρο του GP Τουρκίας, ήταν πολύ κοντά στην RP20 στην έξοδο της στροφής 11. Πατώντας σε πολλά νερά, βγήκε εκτός πίστας και έχασε τον έλεγχο. Τον πέρασε μέχρι και ο Hamilton και μπήκε για αλλαγή ελαστικών. Ο Albon πέταγε, κερδίζοντας δευτερόλεπτα στον γύρο από τις Racing Point. O Stroll έχανε χρόνο, με τον teammate του να είναι 6.7s πίσω. Ο Bottas είχε έναν τραγικό αγώνα, έχοντας την τρίτη του έξοδο στον αγώνα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ο Albon είχε την μεγάλη ευκαιρία του να κερδίσει, αλλά δεν μπορούσε να περάσει τον Perez. Παράλληλα, ο Vettel είχε βρει ταχύτητα και μείωνε τη διαφορά, με τον Hamilton 3s πίσω του. Η διαφορά των 5 πρώτων μέσα σε λίγους γύρους πήγε από τα 15s στα 11s. O Norris είχε τρεις φοβερούς γύρους, περνώντας τους Russell και Magnussen και ήταν πλέον 10ος.

Ξαφνικά, ο Albon έχασε επαφή με τον Perez και είχε τους Vettel-Hamilton κολλημένους πίσω του. Η στρατηγική ήταν να περάσουν σε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, όμως η Ferrari έφερε τον Vettel για ενδιάμεσα.

Στον 32ο γύρο, ο Ricciardo είχε χάσει τα ελαστικά του και ο Sainz τον προσπέρασε και μπήκε για φρέσκο σετ. Οι Albon, Vettel και Hamilton δεν μπορούσαν να μπουν γιατί θα έβγαιναν πίσω από τους αργούς Sainz και Verstappen.

Όμως η Ferrari έφερε τον Γερμανό για αλλαγή και έκανε ένα τραγικό pit-stop στα 5.3s. Λίγα δευτερόλεπτα μετά, ο Albon έκανε λάθος στην στροφή 4 και έπεσε πίσω από τον Hamilton. O Perez είχε κολλήσει πλέον πίσω από τον Stroll, με τον Hamilton να τους παίρνει 3s στο γύρο.

Η Racing Point έφερε τον Καναδό για αλλαγή σε ενδιάμεσα στον 36ο γύρο και βγήκε πίσω από τον Verstappen στη πίστα. Μπροστά ο Hamilton ήταν κολλημένος πίσω από τον Perez και με το DRS ανέβηκε στην 1η θέση στον 37ο γύρο. Η διαφορά από τον Verstappen ήταν στα 17s και η διαφορά ενός pit-stop στα 20s.

Γύρος 39 και ο Stroll δεν είχε πρόσφυση στα νέα του ελαστικά, με τις δύο Ferrari να τον περνάνε και να είναι στο 4-5. Στον επόμενο γύρο και με το DRS, o Leclerc πέρασε τον Vettel και ο Stroll έχανε τη μία μετά την άλλη. Οι Latifi-Grosjean είχαν επαφή στη στροφή 1, ενώ ο Bottas έκανε πιρουέτες και πάλι.

Ο Hamilton πετούσε και έπαιρνε τρομερά πολύ χρόνο σε κάθε γύρο. Ο Leclerc ήταν επίσης σε καλό ρυθμό, περνώντας τον Verstappen για το βάθρο. Η Red Bull έφερε τον Ολλανδό για αλλαγή ελαστικών, με τα φαβορί να είναι στο 6-7. Ο Sainz προσπέρασε τον Albon και ήταν πίσω από τον Vettel.

Μέσα σε 10 γύρους, ο Hamilton είχε φτιάξει διαφορά ενός pit-stop από τον Perez, με τον Leclerc να τον πλησιάζει. O Norris είχε φτάσει τον Ricciardo και από την εξωτερική ήθελε να κάνει τη κίνηση. Όμως η Renault πήγε βαθιά στα φρένα και έχασε τον έλεγχο, χάνοντας την 9η θέση.

Στον 50ο γύρο, η διαφορά ήταν 18.6s, με τον Leclerc να κάνει λάθος και να είναι 26s πίσω από τον Hamilton. Στη στροφή 4 είδαμε μια εξαιρετικά συγχρονισμένη πιρουέτα από τους Raikkonen και Verstappen. Δεν είχε όμως πρόβλημα ο Ολλανδός να φτάσει και να περάσει τον Albon στον επόμενο γύρο.

Ο Stroll έχασε ακόμα μια θέση από τον Norris που ήταν πλέον 8ος, ενώ οι Ferrari ήταν κοντά στον Perez. H βροχή απειλούσε να πέσει στους τελευταίους γύρους, όμως ο Hamilton μπήκε στον 58ο από τους 58 του GP Τουρκίας.

Σε δικό του ρυθμό, με απίστευτη οδήγηση, ο Hamilton πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 1η θέση και ισοφάρισε στη κορυφή Πρωταθλημάτων τον Michael Schumacher.

Πίσω, ο Leclerc ήταν στην εσωτερική της στροφής 12 στον Perez αλλά πήγε πολύ βαθιά. Αποσταθεροποιήθηκε η Ferrari του και τον πέρασε για το βάθρο και ο Vettel.

Αποτελέσματα GP Τουρκίας

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles