Δείτε στο παρακάτω κείμενο τις στρατηγικές που αναμένεται να ακολουθήσουν ομάδες και οδηγοί στο GP Βελγίου και στη θρυλική πίστα του Spa.
Ο δέκατος τέταρτος αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για μία ακόμα μεγάλη μάχη πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν μία ασυνήθιστη εικόνα, μιας και κανένας οδηγός δεν πρόκειται να εκκινήσει στη θέση που κατετάγη και οι 44 γύροι του Grand Prix αναμένονται συναρπαστικοί. Η ιστορική πίστα του Σπα στο Βέλγιο είναι μία διαδρομή που προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα, ενώ ο καιρός αναμένεται να παίξει το δικό του ρόλο.
Πολύ σημαντικός παράγοντας θα είναι η στρατηγική, παρά το παράξενο grid. Η Pirelli έχει φέρει τις C2, C3 και C4 γόμες ελαστικών της γκάμας της και στην πίστα του Σπα η φθορά είναι έντονη εάν οι οδηγοί δεν είναι προσεκτικοί και πιέσουν πολύ. Αυτό αναμένεται να ανακατέψει την τράπουλα από πλευράς στρατηγικής των ομάδων, χαρίζοντάς μας ακόμα έναν απρόβλεπτο παράγοντα για σήμερα.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις τελευταίες εξελίξεις της Formula 1.
Η νίκη στο Grand Prix Βελγίου φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα στη Scuderia Ferrari και Red Bull Racing, με πρώτο λόγο να έχουν οι Carlos Sainz και Sergio Perez. Δεν αποκλείουμε βέβαια και την ανάμειξη στην υπόθεση νίκη του Μαξ Φερστάπεν, παρά το γεγονός πως εκκινεί από τη 15η θέση. Όλοι οδηγοί έχουν τουλάχιστον από ένα φρέσκο σετ της σκληρής και σκληρής γόμας ελαστικών και δύο σετ της μεσαίας γόμας ελαστικών, εκτός του Λατίφι και αυτών της Aston Martin. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως ο Max Verstappen έχει δύο φρέσκα σετ της μαλακής γόμας ελαστικών και αυτό θα του επιτρέψει να επιτεθεί στην εκκίνηση. Ένα φρέσκο σετ της μαλακής γόμας έχει και ο Charles Leclerc.
Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική τα δύο pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 12 και 17. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη μαλακή γόμα ελαστικών, ενώ η δεύτερη αλλαγή είναι και πάλι στη μέση γόμα μεταξύ των γύρων 25 και 30.
Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι το ένα pit-stop, με την Pirelli προτείνει τη χρήση της μέσης γόμας για το πρώτο stint, με τη μοναδική αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 18 και 24 στη σκληρή γόμα ελαστικών. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.
Πηγή: Gazzetta.gr