Grosjean: «Θα μπορούσα να πάω στο IndyCar»

Ο Romain Grosjean δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μετακίνησής του στο IndyCar το 2021, ειδικά με βάση το γεγονός ότι το καλεντάρι του θα έχει λιγότερες οβάλ πίστες.

Η ομάδα της Haas είχε ανακοινώσει, πριν το GP Άιφελ, ότι ο Γάλλος θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν. Ο Grosjean παραδέχτηκε ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρεθεί ένα κάθισμα σε οποιαδήποτε διοργάνωση φέτος, ειδικά αν αναλογιστούμε το πόσο έχει επηρεαστεί το πρόγραμμα και τα budget λόγω της πανδημίας.

Ο Γάλλος εξέφρασε ενδιαφέρον τόσο για το IndyCar όσο και για την Formula E, με την τελευταία ωστόσο να μην προσφέρει ιδιαίτερες ευκαιρίες καθώς υπάρχουν ελεύθερες θέσεις μόνο στις ομάδες NIO και Dragon/Penske. Έτσι, το IndyCar έχει αποτελέσει την κυριότερη εναλλακτική του, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι η σεζόν του 2021 θα έχει λιγότερους αγώνες σε οβάλ πίστες. Συγκεκριμένα, το IndyCar θα φιλοξενήσει 17 αγώνες μέσα στο 2021, εκ των οποίων οι 4 θα είναι σε οβάλ πίστες.

Μετά από σχεδόν 10 σεζόν στην F1, η μετακίνηση στο IndyCar θα σημάνει μια σημαντική αλλαγή στο αγωνιστικό περιβάλλον του Grosjean. Ωστόσο, είναι κάτι που επιδίωξαν κι άλλοι οδηγοί στο παρελθόν. Ο Marcus Ericsson είναι ένας εκ των πρόσφατων περιπτώσεων.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 6 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο τεράστιος ανταγωνισμός του IndyCar είναι κάτι που δελεάζει τον Grosjean, ο οποίος μετράει μόλις μία παρουσία στο βάθρο τα τελευταία 7 χρόνια στην F1. Φέτος με την Haas έχει τερματίσει στους βαθμούς μόλις μία φορά.

Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, τις τελευταίες ημέρες δεν κοιμάμαι πολύ καλά. Είναι μια σκληρή χρονιά για όλο τον κόσμο, την οικονομία, δεν είναι το ιδανικότερο να μένεις χωρίς κάθισμα.
Σκεφτόμουν την περίπτωση του IndyCar εδώ και καιρό και μετανιώνω που δεν έριξα μια ματιά στο καλεντάρι νωρίτερα. Όλα παραμένουν ανοικτά ωστόσο. Είναι κάτι που θα ήθελα να δοκιμάσω και, προφανώς, θα αλλάξει σημαντικά την καθημερινότητα.
Είχα μιλήσει με τον Marcus [Ericsson] όταν πήγε εκεί και πραγματικά ενθουσιάστηκε. Οι κανονισμοί έχουν διαφορετική φιλοσοφία αλλά ο οδηγός έχει σημαντικό ρόλο στο μονοθέσιο, μπορεί να διασκεδάσει. Κάποιες ομάδες είναι καλύτερες από άλλες, αλλά όλοι μπορούν να κερδίσουν.
Θέλω να κερδίσω αγώνες όποτε μου εμφανιστεί η ευκαιρία αλλά και να ευχαριστηθώ την οδήγηση. Οπότε το IndyCar σίγουρα αποτελεί μια λύση.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” για την F1, με την ανάλυση του GP Εμίλια-Ρομάνια και τον σχολιασμό των τελευταίων εξελίξεων.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.