Μετά την απώλεια της νίκης στο GP Μονακό, η Ferrari έκανε την έρευνα της για να διαπιστώσει τι πήγε στραβά με τις αποφάσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η Ferrari είχε στα χέρια της το 1-2 στο Grand Prix Μονακό με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz να βρίσκονται στην κορυφή στους πρώτους 17 γύρους. Στη συνέχεια, η στρατηγική της ιταλικής ομάδας δημιούργησε πολλά ερωτηματικά. Αρχικά, δεν εξελίχθηκε θετικά το πρώτο pitstop του Leclerc στο 18ο γύρο, το οποίο και τον έριξε στην 3η θέση, πίσω από τον Perez. Έπειτα, η καταστροφή ολοκληρώθηκε με το διπλό pit στον 21ο γύρο, όπου μετά την απάντηση της Red Bull Racing, ο Sainz έχασε την πρωτοπορία και ο Leclerc έπεσε στην 4η θέση.
Λίγες μέρες μετά το τέλος του αγώνα στο πριγκιπάτο του Μονακό, η Ferrari ανέλυσε τα λάθη της. Ο Επικεφαλής Στρατηγικής, Inaki Rueda, εξηγεί τι συνέβη στον Charles Leclerc, μέσω βίντεο:
«Με τον Charles κάναμε δύο λάθη. Το πρώτο ήταν να καλύψουμε τον Perez. Στο ξεκίνημα του γύρου εισόδου του (στα pit) είχε πάνω από 10 δευτερόλεπτα προβάδισμα από τον Perez και πιστεύαμε πώς αυτό θα μειωθεί. Με τα intermediate ελαστικά, ο Perez κινούταν πολύ ταχύτερα από τον Charles. Κοιτούσαμε άλλους οδηγούς, είχαμε τα δεδομένα από άλλα μονοθέσια και πιστεύαμε πως αυτή η διαφορά θα μειωθεί περίπου στα 5 ή 4, στη χειρότερη 3 δευτερόλεπτα. Τη στιγμή που ο Charles διέσχιζε το chicane της πισίνας, η τελευταία αναφορά χρόνου έδειχνε πως θα έβγαινε ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Perez. Αυτό που δεν περιμέναμε ήταν να κινηθεί ο Perez 9 δευτερόλεπτα ταχύτερα συνολικά σε εκείνον το γύρο. Για αυτό το λόγο, χάσαμε τον αγώνα με τον Charles».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μονακό.
Ο Rueda αναφέρθηκε και στον Sainz, λέγοντας μεταξύ άλλων.
«Την τελευταία στιγμή, είπαμε στον Carlos να μείνει έξω, κάτι που ήταν σωστό. Έπειτα, την κατάλληλη χρονική στιγμή κρίναμε πως η πίστα θα ήταν γρηγορότερη με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα (slick). Ο Carlos ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους πού μπήκε να βάλει slick. Αυτό του έδωσε ένα ξεκάθαρο προβάδισμα. Δυστυχώς, βγήκε πίσω από τον Latifi, κάτι που του κόστισε παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα. Εάν δεν τον είχε μπλοκάρει ο Latifi, ήμασταν αρκετά σίγουροι πώς θα κέρδιζε τον αγώνα».
Ο Inaki Rueda αναφέρθηκε και στο διπλό pit stop της Ferrari.
«Θέλαμε να κάνουμε ταυτόχρονα pitstop και στα δύο μονοθέσια για ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, θεωρήσαμε κατάλληλο σημείο τον 21ο γύρο. Εκεί ήταν το δεύτερό μας λάθος με τον Charles Leclerc, που ήταν χρονικό. Όσο έρχονταν (οι οδηγοί μας), κοιτούσαμε τις διαφορές μας, οι οποίες ήταν στα 5 δευτερόλεπτα. Μας έκανε οριακά για διπλό pit, για να ήμασταν άνετοι θέλαμε 6 δευτερόλεπτα ανάμεσα στα δύο μονοθέσια, νομίζαμε όμως πώς τα 5,5 θα ήταν αρκετά. Πλησιάζοντας την είσοδο του pitlane, η διαφορά μαζεύτηκε μόλις στα 3,5 δευτερόλεπτα. Σε αυτό το pit stop, ο Charles έχασε δύο δευτερόλεπτα, κάτι που ήταν πολύ σημαντικό. Αυτό ήταν που επέτρεψε τον Verstappen να βγει μπροστά από τον Charles ένα γύρο αργότερα».
Ο Rueda παραδέχτηκε πώς το GP Μονακό άφησε μία γλυκόπικρη γεύση για τη Ferrari, δεσμεύτηκε όμως πως η ομάδα θα είναι πιο δυνατή στους επόμενους αγώνες.
Δείτε το μεγάλο τελικό του ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.