Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια.
Η κορεάτικη εταιρεία έχει μπει στον χώρο του motorsport δυναμικά τα τελευταία χρόνια. Η παρουσία της στο WRC δεν της έχει επιφέρει ακόμα έναν Παγκόσμιο Τίτλο Οδηγών, όμως αποτελεί μια ισχυρή παρουσία. Η εξορμήσεις της στα βουνά και τις ειδικές διαδρομές δεν αποκλείεται να έχουν ημερομηνία λήξης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Hyundai δεν βρίσκει ελκυστικό το μέλλον του WRC. Η αποχώρηση της μπορεί να είναι ακόμα και στο τέλος του 2021. Το πρωτάθλημα θα θεσπίσει ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο από το 2022, αλλάζοντας τα δεδομένα στα World Rally Cars. Από τη μεριά της, η Hyundai έχει ασκήσει πολιτική πίεση στην FiA, ώστε να καθυστερήσει την εφαρμογή των υβριδικών συνόλων.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 20 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στις πίστες και τον μεγαλύτερο αγώνα του motorsport, τις 24H του Le Mans. H Hyundai μπορεί να εισέλθει στη μεγάλη κατηγορία είτε μέσω ενός Le Mans Hypercar, είτε μέσω αγωνιστικού LMDh.
H Toyota, η οποία συμμετέχει στο WRC αγωνίζεται επίσης στο WEC. Τον επόμενο μήνα θα πατήσει πίστα με το δικό της Le Mans Hypercar, το οποίο θα αγωνιστεί για πρώτη φορά το 2021. Τα δύο προγράμματα των Ιαπώνων έχει αναλάβει το TMG της Κολωνίας.
Ένα πρόγραμμα στους αγώνες αντοχής για την Hyundai θα τη φέρει στο προσκήνιο και απέναντι σε αρκετούς ακόμα κατασκευαστές. Το μεγαλύτερο κίνητρο είναι πάντα το μάρκετινγκ και η νέα τοπ κατηγορία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον κορυφαίων κατασκευαστών.
Η Hyundai έχει συμμετάσχει στις συζητήσεις σχετικά με τους κανονισμούς των Le Mans Hypercar και LMDh. Ο επικεφαλής της Hyundai Motorsports, Andrea Adamo, αρνήθηκε να σχολιάσει την πιθανή αποχώρηση από το WRC για το WEC. Οι επόμενες εβδομάδες θα είναι κρίσιμες για την εταιρεία, για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια.