spot_img

Η Ferrari εστιάζει στην εξέλιξη του πίσω μέρους

Η Scuderia Ferrari θα ασχοληθεί ιδιαίτερα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου της, ξοδεύοντας εκεί τα token εξέλιξης το 2021.

Το 2020 αποτελεί μια πολύ δύσκολη σεζόν για την ομάδα στην F1. Η απόδοση της SF1000-H είναι κάκιστη, έχοντας μόλις δύο βάθρα σε 11 αγώνες, δια χειρός Charles Leclerc. Ο κύριος λόγος είναι η κινητήρια μονάδα, όμως σε αρκετούς αγώνες υπάρχουν θέματα με το μονοθέσιο. Ιδιαίτερα στον αγώνα του Άιφελ όπου χρειάζεσαι ένα καλό σασί, η Ferrari ήταν πίσω από Renault, McLaren και Racing Point.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 20 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

O επικεφαλής μηχανικός του σασί, Simone Resta, αποκάλυψε σε ιταλικό μέσο τον τρόπο με τον οποίο θα εξελίξει το μονοθέσιο η Ferrari το 2021.

Θα ανασχεδιάσουμε το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Πιστεύουμε πως είναι η περιοχή που θα δώσει περισσότερη ελευθερία για εξέλιξη μεταξύ σασί και αεροδυναμικής. Επιπλέον, το πίσω μέρος θα επηρεαστεί από τις αλλαγές κανονισμών της FiA. Οι αλλαγές θα φέρουν μειωμένο αεροδυναμικό φορτίο, ώστε να μειωθεί η καταπόνηση ελαστικών. Από τις αλλαγές αυτές, οι ομάδες θα χάσουν κάθετη δύναμη. Είναι ύψιστης σημασίας η εύρεση της χαμένης κάθετης δύναμης, όσο το δυνατόν περισσότερο. Όλα τα παραπάνω, μας κάνουν να πιστεύουμε πως η πιο σημαντική περιοχή να ξοδέψουμε τα token είναι το πίσω μέρος.

Το 2021 η Ferrari θα προσπαθήσει να κερδίσει όσο περισσότερο από το χαμένο χρόνο μπορεί. Η διαφορά από την Mercedes μπορεί να είναι πολύ μεγάλη, όμως θα δούμε εξέλιξη στον κινητήρα μέχρι τον πρώτο αγώνα. Ο Resta εξηγεί τη διαδικασία στο θέμα εξέλιξης κινητήρα και αεροδυναμικής.

Δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ελευθερία στην εξέλιξη. Μπορούμε να εξελίξουμε ελεύθερα τον κινητήρα τον χειμώνα. Όμως η εξέλιξη του παγώνει από τον πρώτο αγώνα, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Η αεροδυναμική μπορεί να είναι ελεύθερη, όμως είναι περιορισμένη από το σασί. Είναι σαν ένα φόρεμα. Πρέπει να φορεθεί σε ένα σώμα (σασί), οπότε οι διαστάσεις του σώματος επιφέρουν τη τελική του μορφή. Εάν η κατασκευή του ρύγχους είναι ίδια, μπορώ να εξελίξω μια νέα εμπρός αεροτομή. Όμως λόγω του ρύγχους είμαστε περιορισμένοι στο τι μπορούμε να κάνουμε. Όλο αυτό το πάγωμα μας δείχνει πως είναι πολύ δύσκολο να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος σε μία σεζόν.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Άιφελ.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles