Η Mercedes έκανε την ανάλυση της για το GP Αυστρίας και εξηγεί το πόσο την επηρέασαν οι έξοδοι των δύο οδηγών της στις κατατακτήριες της Παρασκευής.
Το τριήμερο του GP Αυστρίας ξεκίνησε θετικά για τη Mercedes, με τη γερμανική ομάδα να δείχνει αρκετά ανταγωνιστική στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκίμων. Στο Q3, ωστόσο, αμφότεροι οι Lewis Hamilton και George Russell είχαν εξόδους, προκαλώντας ζημιά στα μονοθέσια τους. Η γερμανική ομάδα ανέκαμψε και, αφού συγκέντρωσε έξι πόντους στον αγώνα sprint, είδε τους Hamilton και Russell να τερματίζουν στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα στον κυριακάτικο αγώνα.
Η Μερσεντές στο καθιερωμένο βίντεο ανάλυσης του αγώνα που δημοσιεύει, περιέγραψε την αλλαγή στα σχέδια της πού προήλθε από τις εξόδους των οδηγών την Παρασκευή, μέσω του τεχνικού διευθυντή της, Mike Elliott:
«Όταν έχεις ζημιά και στα δύο μονοθέσια σου, πάντα το τριήμερο γίνεται πολύ δύσκολο έπειτα από εκείνη τη στιγμή. Εμείς είχαμε αρκετή ζημιά και στα δύο μονοθέσια, είχαμε σπασμένα πατώματα, πίσω αεροτομές, η ανάρτηση επίσης δέχτηκε σημαντικό πλήγμα. Σε ότι αφορά το μονοθέσιο του Lewis (Hamilton), επίσης, είχαμε ζημιά στην εμπρός αεροτομή και ένα ελαφρύ πλήγμα στο σασί. Όλα τα παραπάνω μπορούσαν να επιδιορθωθούν, όμως αυτό δεν ήταν κάτι που θα ολοκληρωνόταν γρήγορα. Παρόλο που μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε τις επισκευές, αυτές ήταν αρκετές για ένα τριήμερο. Το μονοθέσιό του Lewis χρειάστηκε να το στήσουμε εκ νέου από το μηδέν, ενώ έπρεπε να συναρμολογήσουμε το ένα από τα δύο πατώματα. Είχαμε ένα ολοκληρωμένο εφεδρικό για να χρησιμοποιήσουμε, ενώ έπρεπε να επιλέξουμε τα καλύτερα κομμάτια από τα δύο κατεστραμμένα για να φτιάξουμε ένα άλλο».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αυστρίας.
Ο Mike Elliott αναφέρθηκε και στα προβλήματα που προκάλεσαν οι αλλαγές στις πίσω αεροτομές.
«Παράλληλα, είχαμε προβλήματα με την πίσω αεροτομή του George. Διαθέταμε μόνο μία ολοκληρωμένη εφεδρική πίσω αεροτομή, την οποία και επιλέξαμε να τοποθετήσουμε στο μονοθέσιο του Lewis, καθώς έπρεπε να κερδίσει θέσεις στην κατάταξη. Αυτό σήμαινε πως ο George χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει μία πίσω αεροτομή η οποία πιθανότατα δεν είχε το ιδανικό επίπεδο κάθετης δύναμης, ήταν λίγο παραπάνω για τη συγκεκριμένη πίστα».
Ο Elliott έκανε λόγο για τη «μάχη» με το χρόνο της Mercedes στο Red Bull Ring, ενώ δε δίστασε, επίσης, να αναφέρει το χειρότερο σενάριο που θα μπορούσε να προκύψει.
«Όταν στήσαμε και πάλι τα μονοθέσια, έπρεπε να βελτιστοποιήσουμε εκ νέου το setup. Έχεις πολύ λίγο χρόνο στη διάθεσή σου στο FP2 για να το κάνεις αυτό, κάτι που αποτέλεσε άλλο ένα εμπόδιο. Με το μέγεθος της ζημιάς την Παρασκευή, οι οδηγοί βρίσκονται σε μία θέση στην οποία εάν χτυπηθούν εκ νέου τα μονοθέσια στον αγώνα Sprint, είναι πιθανό να μην μπορέσουμε να αγωνιστούμε την Κυριακή. Και αυτό ήταν ένας ακόμα παράγοντας, με το σύνολο όλων των παραπάνω να επηρεάζει το τριήμερο σου».
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο GP Αυστρίας, η Mercedes συγκέντρωσε 33 πόντους, πετυχαίνοντας την καλύτερη φετινή επίδοση σε αγωνιστικό τριήμερο στο πρωτάθλημα της Formula 1.
Δείτε τον αγώνα του Silverstone για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.