Θα τολμήσει η Mercedes να ακολουθήσει ένα διαφορετικό σχεδιασμό την επόμενη σεζόν στην F1, επενδύοντας πάνω σε αυτόν της Red Bull Racing;
Πριν την έναρξη της φετινής αγωνιστικής χρονιάς, υπήρξαν αρκετοί φόβοι σχετικά με το πόσες ομοιότητες θα έχουν μεταξύ τους τα μονοθέσια της Formula 1. Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς μας χάρισαν εντελώς διαφορετικού τύπου αγωνιστικά σε σύγκριση με το τι είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια, με τα σχεδιαστικά τμήματα να ξεκινούν από το μηδέν.
Μία ομάδα που δεν πέτυχε τους στόχους της εφέτος είναι η Mercedes-AMG Petronas. H ομάδα που κατέκτησε 8 συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών απέτυχε να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο που να διεκδικεί νίκες στα χέρια των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ. Για την ολοκλήρωση της σεζόν απομένουν 6 αγώνες και ήδη στο γερμανικό στρατόπεδο έχουν στρέψει την προσοχή τους στο 2023.
Όμως, όπως αποκαλύπτει ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Μάικ Έλιοτ, στη γερμανική ομάδα δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε κάποιο σχεδιαστικό concept για την επόμενη χρονιά, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να κινηθούν προς την κατεύθυνση της Red Bull Racing.
«Οι κανονισμοί αλλάζουν του χρόνου και αυτό θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες εξελίσσουν τα μονοθέσιά τους. Πάντα λέμε πως το ταχύτερο μονοθέσιο είναι αυτό με το καλύτερο σχεδιαστικό concept και σήμερα αυτό το μονοθέσιο είναι της Red Bull. Το ποιο θα είναι την επόμενη χρονιά, είναι άγνωστο. Εμείς ως ομάδα δεν έχουμε αποφασίσει την εμφάνιση του μονοθεσίου μας. Εξετάζουμε διαφορετικούς σχεδιασμούς. Η διαδικασία αυτή θα συνεχιστεί για λίγο καιρό. Αυτό που κοιτάμε είναι ποιο μονοπάτι θα μας δώσει τις καλύτερες ευκαιρίες στην εξέλιξη».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1, με την ανάλυση του GP Ιταλίας.
Στη Red Bull Racing πάντως, παραμένουν συγκρατημένοι σχετικά με το αν έχουν τον καλύτερο σχεδιασμό. Ο τεχνικός της διευθυντής, Πιέρ Βασέ, πιστεύει πως πιο σημαντικό ρόλο παίζει το συνολικό πακέτο ενός μονοθεσίου.
«Δεν πιστεύω πως έχουμε το καλύτερο ή το χειρότερο concept. O σχεδιασμός των sidepod μας είναι απλά ένα κομμάτι του παζλ. Αν εξελίσσεις το μονοθέσιό σου γύρω από ένα συγκεκριμένο concept, τότε αν το αλλάξεις άμεσα δεν θα βρεις κέρδος. Όπως γνωρίζουμε οι κανονισμοί αλλάζουν του χρόνου. Πρέπει να είμαστε αρκετά ανοικτοί για το πώς φανταζόμαστε τα μονοθέσια του μέλλοντος. Είναι ανάλογα το πώς το βλέπει ο καθένας και το τι θέλει να πετύχει με τον εκάστοτε σχεδιασμό».
Η Mercedes το 2022 επέλεξε έναν πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό για την W13. H φιλοσοφία των εισαγωγών ψυγείων τύπου zero-pod, μπορεί να δείχνει εντυπωσιακή στο μάτι, αλλά είναι άγνωστο πόσο την έχει ωφελήσει. Στο γερμανικό εργοστάσιο επιμένουν πως το πρόβλημα δεν είναι τα sidepod και πως η έλλειψη ταχύτητας βρίσκεται σε άλλο σημείο της W13.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Δείτε το δεύτερο μέρος της σειράς μας στο F1 Manager 2022.
Πηγή: Gazzetta.gr