Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως τόσο η Scuderia Ferrari, όσο και η Mercedes-AMG θα αποτελέσουν μεγάλο κίνδυνο στον επερχόμενο αγώνα στην πίστα του Silverstone.
Μετά από μια ικανοποιητική εμφάνιση στο Grand Prix Καναδά το γερμανικό εργοστάσιο σκοπεύει να ανεβάσει περεταίρω το πήχη στην απόδοσή τους εντός πίστας. Φυσικά τα δυο «ασημί βέλη» θα θέλουν να παλέψουν τόσο για βάθρο όσο και για νίκη επί πάτριου εδάφους. Ήδη στην Mercedes έχουν επιβεβαιώσει πως θα φέρουν αναβαθμίσεις στην W13 E Performance ενώ ισχυρίζονται πως θα επωφεληθούν σημαντικά από την πίστα του Silverstone.
Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, παρά την πιθανή απειλή της Mercedes πιστεύει πως η ομάδα οδεύει στον δέκατο αγώνα της σεζόν με αισιοδοξία.
«Πάντα υπάρχει ενθουσιασμός όταν αγωνιζόμαστε στο Silverstone. Είναι ένας τοπικός αγώνας για εμάς και οι εγκαταστάσεις μας είναι μόλις δεκαπέντε λεπτά μακριά. Σίγουρα αυτά θα είναι ενθαρρυντικό και για άλλους οδηγούς όπως ο Lewis, ο George και ο Lando. Αυτή την στιγμή όμως είμαστε πρωτοπόροι στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και Οδηγών, όπως συνέβη και πέρυσι, αλλά αναμένουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα φέτος».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Καναδά.
Ο Horner δε φάνηκε να ανησυχεί ιδιαίτερα για την απειλή της Mercedes και Scuderia Ferrari στο Grand Prix Καναδά, όπου ο Max Verstappen αναδείχθηκε νικητής παρά την πίεση του Carlos Sainz στους τελευταίους γύρους του αγώνα.
«Ο ρυθμός αγώνα της Mercedes στον Καναδά ήταν αρκετά ανταγωνιστικός και σε μια τόσο ομαλή πίστα όπως το Silverstone, ίσως να επωφεληθεί περισσότερο. Η Ferrari έχει πλεονέκτημα στο κομμάτι της ταχύτητας, οπότε πιστεύω μπορεί να έχουν το πάνω χέρι. Γνωρίζαμε πως η πίστα στο Αζερμπαϊτζάν και Καναδά θα είναι με το μέρος μας και είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί φέραμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Τέλος, ο Horner αναφέρθηκε στο πρόβλημα με τις έντονης αναπηδήσεις στα μονοθέσια που έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε μηχανικούς και οδηγούς. Πρόσφατα οι τεχνικοί διευθυντές των ομάδων της Formula 1 πραγματοποίησαν συναντήσεις με την FIA μέσα στην εβδομάδα, ώστε να βρουν λύσεις στο ζήτημα αυτό.
«Η απόδοση των μονοθεσίων θα συγκλίνει με το πέρασμα της σεζόν και σίγουρα του χρόνου. Απλά οι δυο αυτές πίστες δεν ήταν και οι πιο κατάλληλες. Θεωρώ δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλουμε τόσο. Στο παρασκήνιο υπήρχε σαν θέμα, αλλά όπως είδαμε για παράδειγμα στον τελευταίο αγώνα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα».
Δείτε το GP Ίμολα για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.