Στις τάξεις της Red Bull Racing, υποπτεύονται πως οι αλλαγές που γίνονται στην F1, έχουν ως στόχο να μειωθεί η διαφορά της από τον ανταγωνισμό.
Στους δύο τελευταίους αγώνες της Formula 1 σε Αζερμπαϊτζάν και Μαϊάμι, η FIA προέβηA σε μία ασυνήθιστη αλλαγή. Μείωσε τόσο στο ένα, όσο και στο άλλο σιρκουί, το μήκος των ζωνών που οι οδηγοί είχαν ανοικτό το DRS. Αλλαγές είχαν γίνει και στον εναρκτήριο αγώνα στο Μπαχρέιν, αλλά και στη Σαουδική Αραβία.
Από το ξεκίνημα της φετινής χρονιάς, έχουμε δει την παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού να επιθυμεί να μειώσει την επιρροή της κινούμενης πίσω αεροτομής. Ο στόχος είναι να μειωθεί ο αριθμός των εύκολων προσπερασμάτων, ώστε να υπάρχουν μάχες ανάμεσα στους οδηγούς.
Στους πρώτους αγώνες της σεζόν, η Red Bull RB19 είναι το πιο αποτελεσματικό μονοθέσιο στις ευθείες με το DRS ανοικτό. Έτσι, η μείωση χρήσης της κινούμενης πίσω αεροτομής δεν έχει περάσει απαρατήρητη στο στρατόπεδο των «ταύρων». Ο σύμβουλος της Red Bull σε θέματα Formula 1/motorsport, Helmut Marko, είπε στο AMuS.
«Τα προσπεράσματα πάντα ήταν δύσκολα και ειδικά αν οι ζώνες DRS μικραίνουν σε μήκος. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό».
Ακούστε την εκπομπή/podcast Slipstream 113, με την ανάλυση του GP Μαϊάμι.
Όταν ρωτήθηκε αν αυτό συμβαίνει για να μειωθεί το πλεονέκτημά της RBR, ο Αυστριακός απάντησε.
«Ακριβώς. Πρέπει να σταματήσουν να παρεμβαίνουν σε τέτοια ζητήματα με κόλπα χειραγώγησης. Είναι παράξενο που απ’ όλες τις ομάδες, η Mercedes κάνει παράπονα. Για χρόνια η Mercedes είχε τον καλύτερο κινητήρα και ήταν πιο γρήγορη απ’ ότι είμαστε εμείς τώρα. Όταν φτιάχνεις ένα κακό μονοθέσιο για δύο συνεχόμενα χρόνια, το καλύτερο που μπορείς είναι να επικεντρωθείς στο να το βελτιώσεις».
Δείτε το GP ΗΠΑ για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord