spot_img

Η Toyota εξηγεί το Success Ballast για τις 4H της Shanghai

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής πηγαίνει στον τρίτο αγώνα της 8ης σεζόν του στη Κίνα, με τις 4H της Shanghai να αναμένονται με μεγάλη αγωνία.

Τα δύο TS050 Hybrid #7 και #8 κυριάρχησαν στο Silverstone και στο Fuji, όμως η εικόνα των ιαπωνικών LMP1 θα αλλάξει δραματικά στον ερχόμενο αγώνα στις 8-10 Νοεμβρίου στη Shanghai. Το σύστημα Success Ballast που έχει εφαρμοστεί στη φετινή σεζόν, έχει ως στόχο την εξισορρόπηση της απόδοσης μεταξύ των υβριδικών και μη υβριδικών αγωνιστικών.

Βέβαια στο σύστημα αυτό υπάρχει ένα όριο μεταξύ του 1ου στη βαθμολογία πληρώματος οδηγών και του τελευταίου στη κατηγορία της τάξεως των 40 βαθμών. Με βάση τη διαφορά, το σύστημα είτε μειώνει είτε αυξάνει το ταχύτητα του αγωνιστικού.

Για τις 4H της Shanghai, τα δύο TS050 Hybrid θα είναι πιο αργά κατά 2.74 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον αγώνα στο Silverstone της Αγγλίας. Το Rebellion #1 θα είναι 0.89 δευτερόλεπτα πιο αργό, ενώ το #5 Ginetta θα είναι 0.65 δευτερόλεπτα πιο αργό. Το μοναδικό αγωνιστικό που δεν θα έχει το Success Ballast είναι το #6 Ginetta.

Στον παρακάτω πίνακα που δημοσίευσε η Toyota, μας δείχνει τις αλλαγές στα αγωνιστικά που έχουν γίνει, είτε με βάρος, είτε με μείωση στην υβριδική ενέργεια.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles