To Tokyo Auto Salon ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, με την Toyota να αποκαλύπτει το πρωτότυπο της χρονιάς.
Εμπνευσμένο από τους αγώνες αντοχής και το WEC, το GR Super Sport Concept με υβριδική τεχνολογία είναι το λιγότερο εντυπωσιακό. Φορά τον 2.4 λίτρων V6 turbo που έρχεται από το TS050 Hybrid, ενώ διατηρεί και το υβριδικό σύστημα. Ως αποτέλεσμα, η ιπποδύναμη αγγίζει τα 1.000 άλογα, όπως και το LMP1 αγωνιστικό.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Toyota Gazoo Racing Company, Shigeki Tomoyama, το GR Super Sport Concept είναι το εναρκτήριο λάκτισμα για την εταιρία, ώστε να κατασκευάσει αυτοκίνητα δρόμου με βάση τα αγωνιστικά της.
Επιπλέον, είναι το πρώτο βήμα για το τι αναμένεται να δούμε το 2020, όταν οι αγωνιστικοί κανονισμοί θα αλλάξουν εντελώς στην LMP1, μιας και τα αγωνιστικά θα έχουν χαρακτηριστικά των GT.
Όσον αναφορά το lineup της ομάδας για το WEC, αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στον Φεβρουάριο, με την περίπτωση του Fernando Alonso να παραμένει ακόμα ανοιχτή. Σημαντικό είναι το γεγονός πως η Toyota ανακοινώνει τους οδηγούς της στο Tokyo Auto Salon, όμως αυτό δεν έγινε φέτος. Πρώτος υποψήφιος προς αποχώρηση είναι ο Jose Maria Lopez, o οποίος είχε κάμποσα ατυχήματα το 2017.