Η Mercedes θέλησε να δώσει τη δική της εξήγηση αναφορικά με τη δεύτερη εκκίνηση του GP Ουγγαρίας, όπου ο Lewis Hamilton εκκίνησε μόνος του και με τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Στο GP Ουγγαρίας, ο Lewis Hamilton έστριψε πρώτος στην εκκίνηση, με αρκετούς οδηγούς πίσω του να εμπλέκονται σε ατυχήματα. Η πίστα γέμισε με συντρίμμια, επομένως ο διευθυντής αγώνα Michael Masi αποφάσισε να βγάλει την κόκκινη σημαία, λίγο πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου.
Διαβάστε επίσης: Η Williams δεν εξαρτάται οικονομικά από κανέναν οδηγό
Στην επανεκκίνηση του GP Ουγγαρίας, όλοι οι οδηγοί αποφάσισαν να εισέλθουν στο pit lane, προκειμένου να αλλάξουν τα ενδιάμεσα ελαστικά και να βάλουν slicks. Ο μόνος που διατηρήθηκε στην πίστα ήταν ο Lewis Hamilton, που πήρε θέση στην εκκίνηση, ενώ μπήκε για αλλαγή ένα γύρο αργότερα, πέφτοντας στην τελευταία (14η) θέση.
Στην εξήγηση της, η Mercedes αναφέρθηκε αναλυτικά στο λόγο για τον οποίο δεν επέλεξε να τον βάλει για pit stop κατευθείαν στην επανεκκίνηση του GP Ουγγαρίας. Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, εξέφρασε την άποψη ότι η ομάδα πήρε τη σωστή απόφαση στην κατάσταση που προέκυψε.
Δείτε την προσπάθεια του Automotonews στο eSports πρωτάθλημα iFL.
Ωστόσο, η Mercedes πλέον παραδέχεται πως έκανε τη λάθος επιλογή και θέλησε να δώσει μια εξήγηση για το τι έγινε. Πιο συγκεκριμένα, ο τεχνικός διευθυντής Mike Elliott, μετά το τέλος του αγώνα, εξήγησε πως η λήψη αποφάσεων ενώ το μονοθέσιο της ομάδας οδηγεί την κούρσα έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας συγκριτικά με το αν βρίσκεται πίσω από αρκετά μονοθέσια.
Εκ των υστέρων, γίνεται σαφές πως κάναμε τη λάθος επιλογή. Πρέπει όμως να έχουμε κατά νου ότι οι επιλογές που κάνουμε εκείνη την στιγμή έχουν πάρα πολύ μεγάλο ρίσκο. Εξετάσαμε λεπτομερώς ποια γόμα θα επιλέξουμε στην έναρξη του αγώνα, καθώς αποδείχτηκε πως τα ενδιάμεσα ήταν η σωστή απόφαση επειδή ξεκίνησε να βρέχει στο γύρο που έκαναν τα μονοθέσια για να πάρουν τη θέση τους στο grid. Στη συνέχεια, σκεφτήκαμε προσεκτικά ποια γόμα να χρησιμοποιήσουμε μετά την κόκκινη σημαία, με το σύνολο των ομάδων να επιλέγουν τα ενδιάμεσα.
Παρ’ όλα αυτά, στον γύρο σχηματισμού, ενώ όλοι οι οδηγοί είχαν τα ενδιάμεσα, ξεκάθαρα οι υπόλοιπες ομάδες άλλαξαν το σκεπτικό τους και πιστεύω πως έπρεπε κι εμείς να κάνουμε το ίδιο. Η πραγματικότητα, όμως, είναι πως υπάρχει μεγαλύτερος βαθμός δυσκολίας για εμάς σαν ομάδα, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ομάδες. Όταν το μονοθέσιό σου προηγείται, δεν μπορείς να γνωρίζεις τι θα κάνουν οι υπόλοιποι οδηγοί. Όταν είσαι στο πίσω μέρος της ουράς των μονοθεσίων, μπορείς να δεις τις επιλογές που κάνουν οι μπροστινοί οδηγοί και να διαμορφώσεις τη στρατηγική σου κατάλληλα. Τα νέα δεδομένα που προκύπτουν, μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου.
Έπειτα, ο Elliott πρόσθεσε έναν ακόμα λόγο για τον οποίο δεν μπήκε εξ αρχής για pit-stop ο Hamilton στην επανεκκίνηση του GP Ουγγαρίας. Ουσιαστικά, υπενθύμισε πως η Mercedes θα έκανε αργότερο pit stop από το φυσιολογικό, καθώς θα έπρεπε ο Hamilton να μείνει στη θέση του, καθώς τα υπόλοιπα μονοθέσια θα διέσχιζαν και αυτά το pit lane. Έτσι, ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχανε και σ’ αυτή την περίπτωση κάποιες θέσεις.
Το δεύτερο πρόβλημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε, ήταν ότι το pit-box μας είναι πρώτο στην σειρά στο pit lane. Επομένως, ερχόμενος ο Hamilton μέσα στο pit lane, αφού ολοκλήρωνε το pit stop, θα ήταν πολύ δύσκολο να τον αφήσουμε να φύγει κατευθείαν. Δεδομένου ότι και τα υπόλοιπα μονοθέσια θα άρχιζαν να διασχίζουν και αυτά το pitlane, θα καθυστερούσε και θα έχανε χρόνο. Αν το δούμε από μια άλλη οπτική, αν παίρναμε το ρίσκο να αφήσουμε γρήγορα τον Lewis να φύγει, ήταν πολύ πιθανό να συγκρουστεί με κάποιο άλλο μονοθέσιο και η αλήθεια είναι ότι το είδαμε να συμβαίνει σε κάποιο από τα pit stops (Raikkonen & Mazepin).
Τελικά, ο 7-φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση, σκαρφαλώνοντας στην τρίτη θέση της τελικής κατάταξης. Μετά τον αποκλεισμό του Sebastian Vettel, ο Lewis Hamilton ανέβηκε ακόμα μία θέση (2η), πήρε 18 βαθμούς και βρίσκεται επικεφαλής του πρωταθλήματος οδηγών με 195 βαθμούς, έναντι 187 του Max Verstappen.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.