spot_img

Η Ferrari δεν ήταν η πρωταθλήτρια των αναβαθμίσεων στην Ίμολα

Οι ομάδες της Formula 1 είχαν μαζί τους μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων στο GP Εμίλια-Ρομάνια, όμως αυτή που έφερε τα περισσότερα εξαρτήματα δεν ήταν η Scuderia Ferrari.

Το Grand Prix Εμίλια-Ρομάνια της Formula 1 το περιμέναμε από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν. Πρόκειται για τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα του φετινού πρωταθλήματος και οι ομάδες άδραξαν την ευκαιρία να ενσωματώσουν σημαντικά πακέτα αναβαθμίσεων στα μονοθέσιά τους. Το εύρος των αναβαθμίσεων αυτών είναι μεγάλο, καθώς τα εργοστάσια εργάζονται για αυτές από το χειμώνα.

  • Μην χάσετε την Τρίτη 21/5 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση του GP της Ίμολα. Μπορείτε να βρείτε την εκπομπή εδώ.

Η ομάδα που περιμέναμε διακαώς να δούμε τι νέο θα φέρει στην Ίμολα ήταν η Scuderia Ferrari. Χωρίς ουσιαστική αναβάθμιση στη σεζόν μέχρι τώρα, είχε υποσχεθεί μεγάλες αλλαγές στην SF-24. Τη νέα της μορφή την είχαμε δει την προηγούμενη εβδομάδα στο Φιοράνο της Ιταλίας.

Στην Ίμολα η Ferrari έφερε 7 αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της σύμφωνα με το έγγραφο που δημοσιεύθηκε από την FIA. Δεν ήταν όμως η ομάδα με το μεγαλύτερο αριθμό αλλαγών στο αυτοκίνητό της. Ο τίτλος πηγαίνει πανηγυρικά στην Aston Martin, η οποία παρουσίασε 9 αναβαθμίσεις συνολικά στην AMR24, οι οποίες είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τη βρετανική ομάδα.

Ακούστε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την ανάλυση του GP Μαϊάμι και όλα όσα έγιναν στο τριήμερο. Ακούστε την με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο. 

Οι 7 αναβαθμίσεις φέρνουν τη Ferrari στη 2η θέση, μπροστά από τις Red Bull Racing και Mercedes-AMG που ισοβαθμούν στην 3η θέση με 5 αναβαθμίσεις. Με τρεις αναβαθμίσεις η Haas βρίσκεται στην 5η θέση, ενώ 2 έχει η McLaren Racing. Από μία έχουν οι: Alpine, Williams και Sauber, ενώ η RB είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει νέα εξαρτήματα στην Ίμολα.

Όπως είδαμε, η Red Bull Racing διατήρησε τα ηνία με τον Max Verstappen να κερδίζει τον αγώνα. Όμως ήταν εμφανές πως η διαφορά τις, ειδικά από τις McLaren και Ferrari, έχει μειωθεί σημαντικά. Επιπλέον, όταν μια ομάδα αλλάζει σημαντικά τα αεροδυναμικά μέρη του μονοθεσίου της, δεν μπορεί από τον πρώτο αγώνα να αντλήσει το μέγιστο των αναβαθμίσεών της.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles