spot_img

Η Ferrari προτείνει διαφορετικό Budget Cap για κατασκευαστές και ιδιώτες

Η Ferrari έκανε πρόταση για διαφοροποίηση του budget cap σε σχέση με ομάδες που αγοράζουν κινητήρες από τους κατασκευαστές.

Η F1 μπαίνει σε μια περίοδο αβεβαιότητας, με τη πανδημία του Covid-19 να έχει φέρει 7 αγώνες σε αναβολή, ενώ δύο έχουν ακυρωθεί για τη σεζόν του 2020 που ήταν προγραμματισμένη να περιλαμβάνει 22 στο σύνολο. Επιπλέον, οι οικονομικές επιπτώσεις θα είναι τεράστιες, ειδικά για τις μικρές ομάδες, με 4 από τις 10 του grid να βρίσκονται σε κίνδυνο το επόμενο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, η μείωση στον αριθμό των αγώνων σημαίνει αυτόματα μείωση στο χρηματικό έπαθλο των ομάδων και στα έσοδα της F1.

Τώρα, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Ferrari, Mattia Binotto, μιλώντας σε συνέντευξη του στο Sky, δήλωσε πως η ομάδα του προτείνει το budget cap που θα εφαρμοστεί το 2021 να διαφέρει ανάμεσα στις ομάδες. Με βάση τις οικονομικές δυσκολίες, οι κατασκευαστές όπως η Ferrari, η Mercedes, η Renault και η Red Bull θα έχουν μεγαλύτερο όριο στα χρήματα που μπορούν να ξοδέψουν από τους υπόλοιπους.

Γνωρίζουμε τις δυσκολίες των ομάδων. Γνωρίζουμε πως πρέπει να δούμε το θέμα του κόστους για το μέλλον της F1. To να μειωθούν τα έξοδα είναι ο πρώτος κανόνας ώστε μια μικρή ομάδα να επιβιώσει. Είμαστε σε συζητήσεις με την F1, την FiA και τις ομάδες για ενδεχόμενη μείωση στο Budget Cap. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο καθένας μας έχει διαφορετικές δομές και τρόπο λειτουργίας. Υπάρχουν ομάδες και κατασκευαστές όπως η Ferrari και άλλοι όπου σχεδιάζουν και εξελίσσουν όλα τα μέρη ενός μονοθεσίου. Άλλες ομάδες αγοράζουν κομμάτια από τους κατασκευαστές, οπότε δεν έχουν να σχεδιάσουν και να εξελίξουν τα κομμάτια αυτά. Οπότε όταν συζητάμε για το Budget Cap δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχουμε διαφορετικές δομές και είναι σημαντικό να βρούμε μια κοινή λύση για όλους. Και μάλλον η απάντηση είναι ένα άνισο budget cap για τις ομάδες.

Η πρόταση αυτή της Ferrari, φέρνει την εντύπωση και τη πρόβλεψη πως οι ομάδες που θα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα θα έχουν και την ανάλογη ταχύτητα στη πίστα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Αυτό είναι αντίθετο στο μοντέλο που θέλει να ακολουθήσει η F1 για το μέλλον, όπου το grid θα βρίσκεται σε απόδοση πολύ κοντά.

Στη συνέχεια ο Binotto θέλησε να ασκήσει πίεση προς την F1 σχετικά με το θέμα του budget cap και τις αποφάσεις που πρέπει να παρθούν για το μέλλον του σπορ. Επιπλέον σε καταστάσεις που ενδέχεται να φέρουν την ομάδα του σε μειονεκτική θέση όπως η παράταση των νέων τεχνικών κανονισμών για το 2022, η Ferrari θα κάνει πίσω.

Είχαμε συνάντηση με την FiA και τις υπόλοιπες ομάδες και είχαμε θετικό κλίμα. Πιστεύω πως πρέπει να γίνει επιπλέον ανάλυση για να παρθούν οι σωστές αποφάσεις. Γνωρίζουμε πως θα έρθουμε αντιμέτωποι με δύσκολες καταστάσεις, όμως πρέπει να διατηρήσουμε το DNA και τις αρχές της F1, οι οποίες είναι ο ανταγωνισμός. Δεν πρέπει να παίρνουμε αποφάσεις με κριτήριο τα συμφέροντα μιας ομάδας, τα συμφέροντα της Ferrari, αλλά πρέπει να κοιτάμε ολόκληρη την εικόνα και τη κατάσταση που βρισκόμαστε. Για παράδειγμα πιστεύω πως η παράταση των κανονισμών για το 2022 ήταν η σωστή απόφαση. Νομίζω πως η δύσκολη κατάσταση στην οποία είμαστε το κάνει προτεραιότητα. Είναι αυτό μάλλον κακό για τη Ferrari; Πολύ πιθανό. Αλλά είμαστε αγωνιστές και θέλουμε κάθε φορά να κάνουμε καλύτερη δουλειά απ’ ό,τι στο παρελθόν. Και υπάρχουν στιγμές όπου ακόμα κι αν βρισκόμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση, μπορούμε να επανέλθουμε πιο δυνατοί.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles