spot_img

Η Ferrari βρήκε την αιτία αστοχίας στο μονοθέσιο του Leclerc

Η Ferrari ανακάλυψε την αιτία που ο Charles Leclerc δεν εκκίνησε το GP Μονακό από την pole position.

Ο πέμπτος αγώνας της σεζόν για το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε, με τον poleman να μην ξεκινά από την 1η θέση. Ο Leclerc είχε σύγκρουση με τον τοίχο στη τελευταία του προσπάθεια στις κατατακτήριες δοκιμές, διαλύοντας την δεξιά πλευρά της SF21. Την Κυριακή οι μηχανικοί έκαναν ό,τι μπορούσαν για να την ετοιμάσουν. Ο Μονεγάσκος βγήκε στην πίστα για να οδηγήσει προς το grid, όμως η αριστερή στρεπτική ράβδος (driveshaft) αστόχησε.

Διαβάστε επίσης: F1 – Πέντε συμπεράσματα από το GP Μονακό

Όπως είχε δηλώσει ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, στον έλεγχο που έκανε η ομάδα στο μονοθέσιο δεν βρήκε κάτι το μεμπτό. Επιπλέον, τόνισε πως έμφαση έδωσε στην δεξιά μεριά του μονοθεσίου, η οποία είχε διαλυθεί κατά τη σύγκρουση με τις μπαριέρες.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Μονακό.

Στο Maranello όπου επέστρεψε το μονοθέσιο, οι μηχανικοί έκαναν τη δική τους έρευνα πάνω στην αστοχία όπου τους στοίχισε τη πρώτη νίκη από τη Σιγκαπούρη το 2019. Οι μηχανικοί ανακάλυψαν ρωγμή στο εσωτερικό της πλήμνης του τροχού, στο σημείο που συνδέεται με τη στρεπτική ράβδο (driveshaft). Η ζημιά αυτή γίνεται αντιληπτή με ειδικούς τρόπους έρευνας και χρήσης υπέρηχων.

Η αστοχία αυτή δεν έχει σχέση με το κιβώτιο το οποίο φοβόντουσαν όλοι στη Ferrari πως είχε πρόβλημα. Κατά τη διάρκεια επισκευής του μονοθεσίου, οι μηχανικοί έκαναν μια σειρά από τεστ τα οποία έδειξαν πως το κιβώτιο ήταν άθικτο.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 27 Μαΐου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – INDY 500 SPECIAL

Επιπλέον, οι μηχανικοί δεν μπορούσαν ούτε προληπτικά να κάνουν κάποια αλλαγή, διότι θα έβγαιναν εκτός parc-ferme και ο Leclerc θα ξεκινούσε από τη τελευταία θέση. Μόνο εάν μπορούσαν να αποδείξουν τη ζημιά στην FiA θα τους επέτρεπαν να κάνουν αλλαγές, όμως με τα δεδομένα που υπήρχαν εκείνη τη στιγμή ήταν πρακτικά αδύνατο.

Τα χρονικά περιθώρια ήταν στενά

Τα μονοθέσια μπαίνουν υπό καθεστώς parc-ferme μετά τις κατατακτήριες. Η FiA έδωσε τη Ferrari στις 18:30 τοπική ώρα Σαββάτου στην ομάδα, η οποία είχε μία ώρα στη διάθεσή της να εργαστεί στο μονοθέσιο. Στις 10:00 τοπική ώρα Κυριακής, η Ferrari πήρε πίσω τη λαβωμένη SF21 και είχε στη διάθεσή της περίπου τρεις ώρες ώστε να προετοιμάσει το μονοθέσιο για να αγωνιστεί. Ο χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος ώστε να μπορέσει να κάνει εξονυχιστικό έλεγχο στην SF21. Μάλιστα, το μονοθέσιο πήρε μπρος μέσα στο γκαράζ όπου οι μηχανικοί έλεγξαν το κιβώτιο και το σύστημα διεύθυνσης.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε πολύ αργά ενώ το μονοθέσιο είχε ήδη φύγει από το γκαράζ. Πριν λίγες ημέρες είχαμε γράψει σχετικά με το ποιος φέρει τη μεγαλύτερη ευθύνη και όπως δείχνει η έρευνα της Ferrari, η ζυγαριά γέρνει προς τον Leclerc.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Δείτε το Νυχτερινό GP Μονακό για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles