spot_img

Η FIA σκέφτεται σοβαρά την αντικατάσταση του Masi

Η FIA επιβεβαίωσε, για πρώτη φορά μετά τα γεγονότα του GP Άμπου Ντάμπι, πως η θέση του Michael Masi ως Διευθυντή Αγώνων το 2022 είναι επισφαλής.

Η Formula 1 είναι πιθανό να έχει νέο Διευθυντή Αγώνων το 2022, με το Γενικό Γραμματέα της FIA, Peter Bayer, να παραδέχεται πως υπάρχει πιθανότητα ο Michael Masi να αντικατασταθεί. Οι αποφάσεις του τελευταίου στο φινάλε της σεζόν του 2021, ειδικότερα ο χειρισμός του καθεστώτος αυτοκινήτου ασφαλείας, ξεσήκωσαν αντιδράσεις. Λίγο μετά τη λήξη του περσινού Πρωταθλήματος, ο Jean Todt είχε ανακοινώσει (λίγο πριν την αποχώρησή του) πως η FIA θα διεξάγει έρευνα για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στους τελευταίους 5 γύρους του GP Άμπου Ντάμπι. Η πρώτη ανακοίνωση των ευρημάτων της εκτιμάται πως θα συμβεί στις 3 Φεβρουαρίου, ημέρα που θα συνεδριάσει το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ). Η αναλυτική αναφορά έχει ως καταλυτική ημερομηνία δημοσίευσης τις 18 Μαρτίου.

Διαβάστε επίσης: «Κεκλεισμένων των θυρών» οι δοκιμές στη Βαρκελώνη

Ο Peter Bayer μίλησε στην αυστριακή ιστοσελίδα Salzburger Nachrichten για τις πιθανές επερχόμενες εξελίξεις σχετικά με τον Masi. Εξήγησε πως ενδέχεται τα καθήκοντα του Διευθυντή Αγώνων να μοιραστούν σε περισσότερα από ένα άτομα:

Ο Michael έκανε μία εξαιρετική δουλειά ούτως ή άλλως. Είναι, ωστόσο, πιθανό να υπάρχει ένας νέος Διευθυντής Αγώνων. Εξετάζουμε την επιλογή να μοιράσουμε την πληθώρα καθηκόντων του Διευθυντή Αγώνων, ο οποίος είναι ταυτόχρονα Αθλητικός Διευθυντής, αλλά και εκπρόσωπος πίστας και ασφάλειας. Όλες αυτές οι αρμοδιότητες ήταν απλά πάρα πολλές. Οι παραπάνω ρόλοι αναθέτονται σε διαφορετικούς ανθρώπους, κάτι που μειώνει το «φορτίο» του Διευθυντή Αγώνων.

Βαθμολογούμε τις καλύτερες πίστες της F1 από την καλύτερη στη χειρότερη.

Με αφορμή τους χειρισμούς του Masi στο GP Άμπου Ντάμπι, η FIA σκέφτεται να τροποποιήσει τους κανονισμούς που διέπουν το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Peter Bayer παραδέχτηκε πως εξετάζονται κι άλλες εναλλακτικές από την FIA:

Εάν χρειάζεται η «εξουδετέρωση» στους τελευταίους 2 γύρους του αγώνα, η καταμέτρηση των γύρων ολοκληρώνεται και οι γύροι προστίθενται στο τέλος της περιόδου του Αυτοκινήτου Ασφαλείας (αναφορά στους κανονισμούς του NASCAR). Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα με τα καύσιμα στη Formula 1, γι’ αυτό το λόγο εξετάζεται πιο προσεκτικά. Ρωτήσαμε, επίσης, τις ομάδες εάν η απαίτησή τους να μην ολοκληρώνεται ένας αγώνας υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν ακόμα σε ισχύ και όλες συμφώνησαν.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Τέλος, ο Peter Bayer επιβεβαίωσε πως η συνομιλία ανάμεσα στις ομάδες και τον Διευθυντή Αγώνων στη διάρκεια ενός αγώνα θα περιοριστεί και θα είναι πιο αυστηρή:

Οι επικεφαλής ομάδων θα συνεχίσουν να έχουν αυτήν τη δυνατότητα, πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κάνουν κάποια ερώτηση. Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν ενδιάμεσο δίαυλο επικοινωνίας, ένα άτομο που θ’ αποδέχεται αυτά τα αιτήματα. Στο μέλλον, ο Διευθυντής Αγώνων θα είναι σε θέση να συγκεντρώνεται στο καθήκον του και δεν θα του αποσπά κάποιος, πλέον, την προσοχή.

Ο Michael Masi προκάλεσε αντιδράσεις με τους χειρισμούς του σε όλη τη διάρκεια του Πρωταθλήματος του 2021. Ορισμένες αποφάσεις που έπαιρνε (ή δεν έπαιρνε) δημιουργούσαν ερωτηματικά στις ομάδες, αλλά και τον κόσμο της Formula 1. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που επιθυμούσαν την απομάκρυνσή του μετά τον τρόπο που διαχειρίστηκε το φινάλε του τελευταίου αγώνα. Φημολογείται, μεταξύ άλλων, πως η επιβεβαίωση της παραμονής του Lewis Hamilton συνδέεται με την πιθανή απομάκρυνση του Michael Masi. 

Αξιολογούμε τους οδηγούς της F1 για τη σεζόν του 2021.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles