Όπως όλα δείχνουν η Formula 1 θα γράψει νέο ρεκόρ προορισμών σε μια σεζόν, με τους αγώνες να αυξάνονται στο καλεντάρι του 2020.
Στην αρχή της σεζόν κυριαρχούσαν αμφιβολίες πως θα βλέπαμε μείωση των αγωνιστικών τριημέρων την επόμενη σεζόν, καθώς υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να χάναμε τρεις αγώνες.
Συγκεκριμένα, το GP Ισπανίας αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα, μιας και οι πολιτικές εξελίξεις ανάμεσα στη Καταλονία και την υπόλοιπη Ισπανία δεν φέρνουν πλέον την οικονομική στήριξη που κάποτε υπήρχε. Επιπλέον, η απουσία του Fernando Alonso από το grid ήταν ακόμα ένας λόγος να φύγει το GP από το καλεντάρι. Όμως, όσο περνούσε ο καιρός, οι διαπραγματεύσεις με τη Liberty Media ήταν σε καλό δρόμο και όπως όλα δείχνουν, το Ισπανικό GP θα συνεχίσει και το 2020, όπως και οι χειμερινές δοκιμές. Μεγάλο ρόλο σε αυτή την εξέλιξη παίζει το γεγονός πως τα έσοδα στην τοπική οικονομία μόνο από το GP Ισπανίας ανέρχονται στα 160 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που καλύπτει τα έξοδα διοργάνωσης και φυσικά δίνει επιπλέον ώθηση στον τουρισμό.
Το επόμενο GP που ήταν υπό κίνδυνο ήταν το GP του Μεξικού, με την τοπική διοίκηση να αντιμετωπίζει αρκετά οικονομικά προβλήματα, με το μέλλον του αγώνα να ήταν άγνωστο μέχρι και πριν λίγο καιρό. Όμως, η Liberty θέλει έναν επιπλέον αγώνα στην Αμερική και την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι Μεξικανοί κάνει το GP ακόμα πιο συναρπαστικό. Μάλιστα, τα έσοδα από τη διοργάνωση του GP στη πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez ξεπερνάνε τα 200 εκατομμύρια δολάρια, πράγμα πολύ σημαντικό στην επιβίωση του αγώνα, μιας και κάθε χρόνο η προσέλευση είναι τεράστια. Όπως κι έγινε γνωστό πριν λίγο καιρό, το GP του Μεξικού ανανέωσε για ακόμα 3 χρόνια, οπότε δύο στους τρεις αγώνες έχουν σωθεί.
Ο αγώνας που αναμένεται να μην δούμε το 2020 είναι αυτός στη Γερμανία και το Hockenheim. Κακά τα ψέμματα πάντως, ο φετινός αγώνας σώθηκε χάρη στη Mercedes που ήταν και ο χορηγός του αγώνα, με στόχο το τριήμερο να είναι εορταστικό για την ομάδα. Όμως, το συμβόλαιο ήταν μονοετές και από μεριάς των Γερμανών δεν φαίνεται πως επιθυμούν τη συνέχιση της χρηματοδότησης, ιδιαίτερα μετά τη μέτρια προσέλευση κόσμου και του κακού αποτελέσματος της ομάδας.
Η F1 έχει εκφράσει την επιθυμία της να φτάσει το καλεντάρι μέχρι και τους 25, με πολλές από τις ομάδες και τους οδηγούς να είναι αντίθετοι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας και φυσικά κόστους. Όμως, όσο περισσότεροι οι αγώνες και όσο μεγαλύτερα τα συμβόλαια με τις πίστες, τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το χρηματικό έπαθλο στο τέλος της κάθε χρονιάς, με τα έσοδα να αυξάνονται.
Το 2020 θα δούμε την επιστροφή της Ολλανδίας στο καλεντάρι, στην πίστα του Zandvoort, και επιπλέον θα προστεθεί ένας νέος προορισμός στο Βιετνάμ στο υπό κατασκευή σιρκουί πίστας του Hanoi. Επίσημα στοιχεία για το καλεντάρι δεν υπάρχουν για την ώρα, με τις πληροφορίες να θέλουν την Ολλανδία στις αρχές της σεζόν σε ευρωπαϊκό έδαφος και το GP του Βιετνάμ να είναι προς το τέλος του πρωταθλήματος.