spot_img

Η γνώμη της Red Bull για τα sidepods της Mercedes W13

Ο σύμβουλος της Red Bull Racing, Dr. Helmut Marko, μίλησε για την αναβάθμιση της Mercedes W13 στο Μπαχρέιν και η άποψή του είναι όπως τη φαντάζεστε. 

Η Mercedes εμφανίστηκε με εντελώς διαφορετικό σχεδιασμό στο μονοθέσιό της, τη W13, στο Μπαχρέιν. Η γερμανική ομάδα ουσιαστικά «εξαφάνισε» τα sidepods, ενώ είχε ένα διαφορετικό σχεδιασμό στους καθρέφτες. Οι τελευταίοι στηρίζονται στα πλαϊνά πτερύγια που υπάρχουν για λόγους ασφαλείας δεξιά κι αριστερά του cockpit. Πρόκειται για μία καινοτόμα λύση, η οποία προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις. Ακόμα και ο Επικεφαλής θεμάτων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Ross Brawn, όταν αντίκρισε για πρώτη φορά τη W13, παραδέχτηκε πως δεν περίμενε την προσέγγιση της Mercedes και πως αυτή θα δημιουργήσει συζητήσεις μεταξύ των ομάδων.

Διαβάστε επίσης: Ferrari – «Δεν έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο»

Ωστόσο, οι δοκιμές του Μπαχρέιν ολοκληρώθηκαν με τον Max Verstappen της Red Bull να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο με C5 γόμα ελαστικών. Μετά την ολοκλήρωση του τεστ, ο επικεφαλής της Red Bull για θέματα Formula 1, Dr. Helmut Marko, μίλησε για την πορεία της ομάδας του στις δοκιμές στην αυστριακή εφημερίδα ΟΕ24.

Κοιτάξαμε λίγο καλύτερα την απόδοση (της Mercedes) και δεν ήταν τόσο εντυπωσιακή. Αυτό που έφερε η Mercedes φαίνεται επαναστατικό, όμως αυτό που έχει σημασία είναι οι χρόνοι στην πίστα. Το βασικότερο είναι πως είμαστε οι γρηγορότεροι και πάλι. Θυμάμαι την περσινή χρονιά, όταν η Mercedes ήταν επίσης πίσω στις δοκιμές. Όμως, επικεντρωνόμαστε κυρίως στο δικό μας μονοθέσιο και πιστεύουμε πως τα πήγαμε καλά εδώ πέρα (δοκιμές Μπαχρέιν).

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών Μπαχρέιν.

Ο Marko έκανε μία σύντομη αναφορά και στα προβλήματα με τις αναπηδήσεις (porpoising), λέγοντας πως η Red Bull τα έχει επιλύσει.

Το έχουμε και αυτό (porpoising) υπό έλεγχο. Είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι με το νέο μονοθέσιο και όλες τις αναβαθμίσεις του. Τώρα, απλά περιμένω τις κατατακτήριες το Σάββατο, όταν οι κινητήρες θ’ ανεβάσουν στροφές και όλα θα φανούν.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Το 2022 είναι μια χρονιά με μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, οι οποίοι έρχονται για να «μπλέξουν» τα πράγματα στη δυναμική των μονοθεσίων. Ο πρώτος αγώνας είναι πολύ κοντά (18-20 Μαρτίου) και η φετινή χρονιά αναμένεται συναρπαστική.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G της F1aXion.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles