Η επικεφαλής στρατηγικής της Red Bull Racing, Hannah Schmitz, εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο λειτούργησε στην επιλογή της στρατηγικής για λογαριασμό του Max Verstappen στο GP Ουγγαρίας.
Ο Max Verstappen σημείωσε μία ακόμα νίκη στον τελευταίο φετινό αγώνα της Formula 1 πριν την καλοκαιρινή διακοπή, το GP Ουγγαρίας. Ο Ολλανδός είδε πρώτος την καρό σημαία εκκινώντας από τη 10η θέση, με τους Nigel Mansell το 1989 και Jenson Button το 2006 να έχουν πετύχει ανάλογες επιδόσεις (εκκίνηση από 12η και 14η θέση αντίστοιχα) στην ίδια πίστα. Η νίκη του Verstappen, εκτός από τα όποια λάθη των αντιπάλων του, ήρθε χάρη στην άριστη οδήγηση του ίδιου, αλλά και την αποτελεσματικότατη στρατηγική, για την οποία υπεύθυνη για την αυστριακή ομάδα είναι η Hannah Schmitz.
Η επικεφαλής στρατηγικής της Red Bull Racing μίλησε στην εκπομπή του Sky Sports «Any Driven Monday» και ανέλυσε το σκεπτικό πίσω από τις επιλογές ελαστικών στο GP Ουγγαρίας.
«Εφόσον ξεκινούσαμε από χαμηλή θέση, μία από τις πιο «κλασσικές» στρατηγικές θα ήταν να εκκινήσουμε με πιο σκληρή γόμα ελαστικών και να κάνουμε πολλούς γύρους με αυτή, ειδικότερα από τη στιγμή που τα προσπεράσματα είναι δύσκολα στην Ουγγαρία. Μιλήσαμε, όμως, πάρα πολύ πριν τον αγώνα για το εάν υπήρχε περισσότερη υγρασία και χαμηλότερες θερμοκρασίες. Έτσι, σκεφτήκαμε τα soft ελαστικά σαν εναλλακτική, ακριβώς επειδή ίσως θα ήταν πιο αποδοτικά σε αυτές τις συνθήκες».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με όλες τις τελευταίες εξελίξεις της F1.
Σύμφωνα με τη Hannah Schmitz, έπαιξε ρόλο και η άποψη των οδηγών της Red Bull Racing, στιγμές πριν την έναρξη του GP Ουγγαρίας.
«Στους γύρους που έκαναν οι δύο οδηγοί μας για να πάρουν τη θέση τους στη σειρά εκκίνησης, μας εξέφρασαν πως έβρισκαν δύσκολα πρόσφυση, ακόμα και με τα soft ελαστικά. Όλοι συζητήσαμε για πολλή ώρα για αυτό, ακόμα και με τον Christian (Horner), και αποφασίσαμε να αλλάξουμε σε soft γόμα. Υπήρχε, επίσης, λίγη βροχή στον αέρα, συνεπώς όντως ήταν τα καλύτερα ελαστικά για αυτές τις συνθήκες. Ο προβληματισμός μας ξεκάθαρα είχε να κάνει με το αν θα σημειώναμε αρκετή πρόοδο σε αυτό το πρώτο σκέλος (stint) για να αξίζει η επιλογή μας. Προφανώς, όμως, και οι δύο οδηγοί μας σημείωσαν εκπληκτική πρόοδο».
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Ένας από τους τομείς στους οποίους η Red Bull Racing έχει νικήσει κατά κράτος τη φετινή σεζόν στη Formula 1 τη Ferrari είναι η στρατηγική, με την αυστριακή ομάδα να φημίζεται για τις σωστές επιλογές της. Η ομάδα από το Milton Keynes έχει προβάδισμα 97 πόντων στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, μετά από 13 αγώνες στη σεζόν.
Δείτε το GP Άμπου Ντάμπι για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.