Η Mercedes-AMG θέλει να αλλάξει τη φετινή της χρονιά ώστε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, με τις πρώτες αναβαθμίσεις να έρχονται στην Αυστραλία.
Η γερμανική ομάδα προσπαθεί να βελτιώσει το μονοθέσιό της και να πλησιάσει σε απόδοση τις Red Bull Racing και Ferrari, ώστε να μπορέσει να επανέλθει στη διεκδίκηση νικών. Μετά τους δύο πρώτους αγώνες του 2022, η Mercedes αποτελεί την τρίτη δύναμη στο grid. Παρόλο που έχει συγκεντρώσει αρκετούς πόντους και βρίσκεται οριακά στη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, σε ρυθμό αγώνα δεν μπορεί μέχρι τώρα να πλησιάσει τις Ferrari και Red Bull Racing.
Στον τελευταίο αγώνα, το GP Σαουδικής Αραβίας, η Mercedes φάνηκε πως υστερούσε σε όλους τους τομείς. Στις ευθείες, η διαφορά που είχε από την ταχύτερη όλων Red Bull Racing βρισκόταν περίπου στα 11 χλμ/ώρα. Παράλληλα, η υστέρηση στο κομμάτι των στροφών 5 με 9 από τη Ferrari κυμαινόταν στα 15 με 20 χιλιόμετρα.
Διαβάστε επίσης: Πότε έρχονται οι αναβαθμίσεις της Ferrari;
Το συμπέρασμα που προέκυψε από την πίστα της Jeddah ήταν πως η Mercedes δεν πλησίασε σε απόδοση τις δύο κορυφαίες, έως τώρα, ομάδες. Δεν κατάφερε επίσης να επιλύσει τα προβλήματά της με τις αναπηδήσεις, καθώς δεν λειτούργησαν οι ρυθμίσεις που υιοθέτησε και στο GP Μπαχρέιν. Ένας μηχανικός της γερμανικής ομάδας αναφέρει:
Υποθέσαμε πως θα υπήρχαν λιγότερες αναπηδήσεις στη Jeddah, καθώς η πίστα (το οδόστρωμα) είναι πιο ομαλή, όμως κάναμε λάθος. Ακόμα δεν καταλαβαίνουμε απόλυτα ποιοι είναι οι παράγοντες οι οποίοι προκαλούν αυτό το φαινόμενο, είναι μία συνεχής διαδικασία εκμάθησης.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.
Η Mercedes προσπάθησε να λύσει μερικώς το πρόβλημα με μία πίσω πτέρυγα που παρήγαγε λιγότερη κάθετη δύναμη, ωστόσο το μόνο που πέτυχε με αυτό ήταν να υπάρχει καλύτερη ισορροπία μόνο. Έπειτα, προχώρησε με την «εύκολη» λύση να ανυψώσει το αμάξωμά της, όμως αυτό της κόστισε σε ταχύτητα.
Αντίθετα, η Red Bull Racing αντιμετώπισε τις αναπηδήσεις χρησιμοποιώντας λιγότερη κάθετη δύναμη, ενώ παράλληλα καταφέρνει να διατηρεί τη σωστή θερμοκρασία στα ελαστικά της. Παράλληλα, η Ferrari διαθέτει τη μεγαλύτερη αεροδυναμική σταθερότητα και φαίνεται πως προσαρμόζεται καλύτερα στο φαινόμενο των αναπηδήσεων.
Από τα βασικότερα μειονεκτήματα που αντιμετωπίζει η Mercedes είναι η μεγάλη αντίσταση αέρα (drag) που παράγει το μονοθέσιό της, η W13. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της, αυτό προέρχεται από την επιφάνεια της πίσω πτέρυγας, καθώς και τα κάτω πτερύγια στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Αυτό προσπαθεί να λύσει η γερμανική ομάδα, καθώς σχεδιάζει να φέρει νέα πίσω πτέρυγα ήδη από το GP Αυστραλίας. Παρ’ όλα αυτά, ο Toto Wolff δεν πιστεύει πως η απόστασή της από τις δύο πρώτες ομάδες μπορεί να καλυφθεί μέχρι τον επόμενο αγώνα.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η Mercedes βρίσκεται σε αρκετά πίσω από την κορυφή, μετά το πρώτο δείγμα αγώνων για τη σεζόν του 2022. Έχει αποδείξει, πάντως, τα προηγούμενα χρόνια πως καταφέρνει και λύνει τα προβλήματά της και επανέρχεται σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Η αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, ωστόσο, την έχει ταλαιπωρήσει αρκετά έως τώρα.