spot_img

Πότε έρχονται οι αναβαθμίσεις της Ferrari;

Η Scuderia Ferrari ετοιμάζει το πρώτο σημαντικό πακέτο με αναβαθμίσεις για την F1-75, που θα ξεκινήσει να έρχεται στο ξεκίνημα της ευρωπαϊκής περιόδου.

Τα δεδομένα από τον προσομοιωτή της ιταλικής ομάδας για τη νέα χάραξη της Αυστραλίας δείχνουν πως, παρόλο που είναι γρηγορότερη η πίστα, η F1-75 μπορεί να ανταποκριθεί με τον τρέχοντα σχεδιασμό. Συνεπώς, οι πρώτες σημαντικές αλλαγές στο μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας θα έρθουν στα πρώτα Ευρωπαϊκά Grand Prix.

Η Formula 1 επιστρέφει στο Albert Park για το GP Αυστραλίας μετά από απουσία δύο χρόνων, λόγω της πανδημίας Covid-19. Η χάραξη έχει υποστεί κάποιες αλλαγές και προσφέρει ευκαιρία για μεγαλύτερες τελικές ταχύτητες. Παράλληλα, έχει βελτιωθεί και στο κομμάτι της ασφάλειας, καθώς υπάρχουν νέοι έξοδοι διαφυγής. Σκοπός είναι να βελτιωθούν τα προσπεράσματα, καθώς τα τελευταία χρόνια διεξαγωγής του ήταν ιδιαίτερα σπάνιο φαινόμενο.

Διαβάστε επίσης: Η Mercedes πειραματίζεται για να βελτιώσει την W13

Μετά από δύο χρόνια αρκετά άσχημων επιδόσεων, η ομάδα με έδρα το Maranello διαθέτει ανταγωνιστικό μονοθέσιο για επιτυχίες. Ξεκίνησε τη σεζόν με 1-2 στο GP Μπαχρέιν, ενώ στο GP Σαουδικής Αραβίας είχε διπλή παρουσία στο βάθρο εκ νέου, με τον Charles Leclerc να χάνει οριακά τη νίκη από τον Max Verstappen. Ενώ υπήρχε, αρχικά, η φήμη πως η Ferrari θα έχει αρκετές βελτιώσεις στον ερχόμενο αγώνα, το GP Αυστραλίας, αυτό που προκύπτει, σύμφωνα με την ιστοσελίδα it.motorsport.com, είναι πως η F1-75 θα παραμείνει κατά βάση ίδια. Αυτό σημαίνει πως οι πρώτες αξιοσημείωτες αναβαθμίσεις από το Maranello θα εμφανιστούν στην έδρα της Ferrari, το Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.

Η νέα χάραξη στο Albert Park, θεωρητικά, φαίνεται πως βολεύει το μονοθέσιο της Red Bull Racing, την RB18, η οποία εμφάνισε υψηλότερες τελικές ταχύτητες στους δύο πρώτους αγώνες. Ο Adrian Newey σχεδίασε, για λογαριασμό της αυστριακής ομάδας, ένα μονοθέσιο πολύ ελαφρύ από αεροδυναμικής πλευράς, κάτι που επιτρέπει στους οδηγούς της να αναπτύξουν πολύ υψηλές ταχύτητες στις ευθείες. Σε ό,τι αφορά τη Ferrari, τα δεδομένα από τους προσομοιωτές της έχουν δείξει πως το «ανανεωμένο» Albert Park δεν αποτελεί πίστα η οποία θα φέρει σε μειονεκτική θέση την F1-75. 

Photo: Scuderia Ferrari

Παρόλο που το ιταλικό μονοθέσιο είναι περισσότερο «αεροδυναμικό» από τον βασικό ανταγωνιστή της, κατάφερε να προσαρμοστεί άψογα στο GP Μπαχρέιν, ενώ ήταν αρκετά ανταγωνιστικό και στο GP Σαουδικής Αραβίας. Οι μηχανικοί της Ferrari πιθανότατα θα επιμείνουν στην πίσω πτέρυγα που παράγει μεγαλύτερο αεροδυναμικό φορτίο. Ο λόγος είναι πως θέλουν να ενισχύσουν το δυνατό στοιχείο της F1-75, το οποίο είναι η ικανότητα να βγαίνει από τις αργές στροφές με πολύ καλή πρόσφυση και αυξημένη επιτάχυνση.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως η Ferrari θα αγωνιστεί στο μη-ευρωπαϊκό ξεκίνημα της σεζόν, τους τρεις πρώτους αγώνες, με τον αρχικό σχεδιασμό που είχε στην F1-75. Κατά συνέπεια, το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων θα μοιραστεί στα GP Εμίλια-Ρομάνια και Ισπανίας. Αυτήν τη φιλοσοφία φαίνεται πως θα ακολουθήσουν αρκετές ομάδες της Formula 1, καθώς αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο να κατανοήσουν απόλυτα, προς ώρας, τα νέα μονοθέσια.

Δείτε το GP Imola για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles