Η ομάδα της Mercedes έχει εκφράσει μαζί με τη Red Bull θετική στάση απέναντι στη διακοπή εξέλιξης των κινητήρων μετά το 2021.
Η αυστριακή ομάδα ασκεί πίεση ώστε να διακοπεί η εξέλιξη των μονάδων ισχύος μετά το πέρας του 2021. Αυτό θα της επιτρέψει να συνεχίσει τη χρήση των κινητήρων της Honda, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσει τόσα πολλά χρήματα για την εξέλιξή τους. Θυμίζουμε πως η Honda, πριν λίγες ημέρες, ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος της επόμενης σεζόν.
Ο επικεφαλής της Mercedes Toto Wolff θεωρεί πως η F1 πρέπει να εφαρμόσει αυτή τη λύση, ώστε να βοηθηθεί η Red Bull.
Κατανοώ απόλυτα γιατί επιμένουν. Δεν θέλουν να γίνουν ξανά πελατειακή ομάδα. Θέλουν να διατηρήσουν την εργοστασιακή τους ταυτότητα και έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν και να αξιοποιήσουν την κατάσταση. Και, ενδεχομένως, υπάρχουν κάποια άλλα σημάδια από τη Honda, που τους δίνουν αισιοδοξία ότι ο κινητήρας έχει κι άλλα περιθώρια στην απόδοσή του. Αλλά νομίζω πως πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να δώσουμε στη Red Bull αυτή την ευκαιρία.
Βάσει των σχετικών κανονισμών, αν η Red Bull δεν καταφέρει να εξασφαλίσει κάποιον πελατειακό κινητήρα μέχρι τον επόμενο Ιούνιο, ένας κατασκευαστής θα μπορούσε να την εξυπηρετήσει. Αυτός ίσως είναι η Renault, η οποία προμήθευε με κινητήρες την αυστριακή ομάδα μέχρι το 2018.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 26 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο αντίστοιχος επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε πάντως πως η διατήρηση των κινητήρων της Honda αποτελεί βασική προτεραιότητα, τόσο για την ίδια την ομάδα όσο και για την AlphaTauri.
Συνεχίζοντας στις δηλώσεις του, ο Wolff πρόσθεσε:
Το να γίνουν ξανά μια πελατειακή ομάδα δεν είναι κάτι που επιθυμούν. Και πραγματικά πιστεύω ότι η Honda έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Πέρα από αυτό καταλαβαίνω το σκεπτικό τους. Δεν θέλουν να ξοδέψουν τόσα πολλά χρήματα όπως τα υπόλοιπα εργοστάσια στην εξέλιξη των κινητήρων. Είναι ένα αίτημα με λογική και θα το υποστήριζα κι εγώ.
Χωρίς αμφιβολία, η Red Bull είναι μια σημαντική δύναμη στην F1 και πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να παραμείνουν οι δύο ομάδες στο σπορ, έστω και ως ημι-εργοστασιακές.
Στη Formula 1 όλοι ψάχνουν για την καλύτερη δυνατή συμφωνία, τόσο οικονομικά όσο και από άποψη απόδοσης. Δεν έχω πρόβλημα να τους βοηθήσουμε. Θα μπορούσαμε είτε να τους δώσουμε έναν πελατειακό κινητήρα είτε να βοηθήσουμε διαφορετικά, χρηματοδοτώντας το πρόγραμμα εξέλιξης της Honda ή την ίδια την ομάδα τους για να το κάνουν μόνοι τους. Είμαι αρκετά ανοιχτός σε οποιαδήποτε από αυτές τις προτάσεις.
Το automotonews.gr εξέφρασε ήδη στο παρελθόν κάποιες σκέψεις γύρω από την ιστορία “Red Bull – αποχώρηση της Honda”. Μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό κείμενο εδώ.