Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, εκτιμά πως ο περισσότερος χρόνος που θα έχει η Ferrari στην αεροδυναμική σήραγγα τη φετινή σεζόν θα δώσει στην ιταλική ομάδα σημαντικό πλεονέκτημα.
Οι ομάδες της Formula 1 θα βρίσκονται στην πίστα της Βαρκελώνης για το πρώτο τριήμερο επίσημων δοκιμών του 2022. Με δεδομένο πως οι κανονισμοί έχουν αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό, υπάρχει αβεβαιότητα για το ποια ομάδα τους έχει ερμηνεύσει καλύτερα. Η Mercedes θα επιχειρήσει να κατακτήσει το 9ο συνεχόμενο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και να διατηρήσει το απόλυτο στην υβριδική εποχή. Από την άλλη πλευρά, ο Max Verstappen θα οδηγεί τη νέα RB18 με το νούμερο 1, όντας ο περσινός Πρωταθλητής στους οδηγούς.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η Alpine A522 του 2022
Το ερώτημα που κυριαρχεί τόσο στα paddock όσο και μεταξύ των φίλων της Formula 1 έχει να κάνει με το ποια ομάδα θα καταφέρει να ξεχωρίσει μέσα στο 2022. Μία από τις ομάδες που φιλοδοξεί να επιστρέψει σε πρωταγωνιστικό ρόλο είναι η Ferrari. Η Scuderia παρουσίασε ένα καινοτόμο μονοθέσιο, την F1-75, και τράβηξε τα βλέμματα όλου του κόσμου της Formula 1. Μεταξύ άλλων, ο Toto Wolff πιστεύει πως η ομάδα με έδρα το Maranello έχει στη διάθεσή της ένα πλεονέκτημα για τη σεζόν που έρχεται. Αυτό είναι ο έξτρα χρόνος στην αεροδυναμική σήραγγα, ο οποίος καθορίστηκε με βάση την κατάταξη των ομάδων στο Πρωτάθλημα του 2021.
Μην χάσετε απόψε την εκπομπή Slipstream με τις τεχνικές αναλύσεις των Ferrari, Mercedes και Alpine. Παρακάτω είναι το link.
Από το 2021, η FIA είχε καθιερώσει ένα σύστημα, σύμφωνα με το οποίο ο χρόνος στην αεροδυναμική σήραγγα θα μοιράζεται στις ομάδες με βάση την κατάταξή τους στο Πρωτάθλημα της περασμένης χρονιάς. Η Ferrari είχε τερματίσει στην 6η θέση το 2020 και στην 3η το 2021, σε αντίθεση με τη Mercedes που μέτρησε δύο παρουσίες στην κορυφή. Αυτό έδωσε σημαντικό πλεονέκτημα στη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας, από πλευράς χρόνου, στη Scuderia. Ο Toto Wolff, μιλώντας σε media όπως το RacingNews365.com, πιστεύει πως αυτό θ’ αποτελέσει σημείο-κλειδί για το Πρωτάθλημα 2022:
Η δυνατότητα του να έχεις στη διάθεσή σου περισσότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα είναι, ασφαλώς, κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη. Το πλεονέκτημα του να τερματίζεις στην 6η θέση, αντίθετα με την πρώτη στη διάρκεια της σεζόν ισούται με ορισμένα δέκατα, φυσικά στη συνέχεια πρέπει να το μειώσεις. Είμαστε μέρος αυτών των κανονισμών και πιστεύω πως είναι καλό να δημιουργείται ανταγωνισμός, συνεπώς θα δούμε πού βρίσκεται ο καθένας.
Ο Toto Wolff δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να συμβεί μία κατάσταση παρόμοια με το 2009, όταν η Brawn GP (με κινητήρα Mercedes) ερμήνευσε πολύ καλύτερα τους (τότε) νέους κανονισμούς και κατέκτησε το Πρωτάθλημα:
Δεν υποτιμώ καμία ομάδα. Ο καθένας μπορεί να βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη στο ξεκίνημα της σεζόν, όπως το είδαμε το 2009 με τον διπλό διαχύτη. Εάν μία ομάδα έχει καινοτομήσει κι έχει ανακαλύψει ευκαιρίες που μπορεί να φέρουν τα πάνω κάτω, οποιοσδήποτε μπορεί να βρίσκεται μπροστά στην έναρξη της χρονιάς.
Η σεζόν ξεκινάει, σε ανεπίσημο ύφος, με τις δοκιμές στη Βαρκελώνη το τριήμερο 23-25 Φεβρουαρίου. Όλες οι ομάδες κινούνται σε «αχαρτογράφητα νερά» και, μέχρι τα πρώτα επίσημα αποτελέσματα, οι όποιες προβλέψεις είναι πολύ δύσκολες.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις τεχνικές αναλύσεις των Aston Martin, McLaren, AlphaTauri, Williams και Alfa Romeo!