Σύμφωνα με τον οδηγό της Ferrari, Charles Leclerc, οι αγώνες της Formula 1 θα ήταν πολύ πιο βαρετοί χωρίς τη χρήση του DRS.
Το GP Σαουδικής Αραβίας είχε μία συναρπαστική μάχη για την πρώτη θέση ανάμεσα στον Max Verstappen και τον Charles Leclerc, με τελικό νικητή τον οδηγό της Red Bull Racing. Ωστόσο, μεγάλο ρόλο στην αγωνιστική τους κόντρα έπαιξε η παρουσία του DRS στην ευθεία πριν την τελευταία στροφή, αλλά και στην εκκίνησης-τερματισμού. Ταυτόχρονα, αποτέλεσε την αφορμή για στρατηγικές κινήσεις ανάμεσα στους δύο οδηγούς. Ο Max Verstappen, μετά την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα να προσπεράσει τον Leclerc για την κορυφή, έκανε υπομονή και δοκίμαζε να περάσει στη δεύτερη συνεχόμενη ζώνη DRS στα φρένα για την πρώτη στροφή.
Διαβάστε επίσης: Απογοητευμένος ο Hamilton αλλά δεν το βάζει κάτω
Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς και η νέα φιλοσοφία των μονοθεσίων ήρθαν το 2022, με σκοπό να ωφελήσουν τα προσπεράσματα. Η Formula 1 ήλπιζε πως το θέαμα στους αγώνες θα ήταν αρκετό για να καταργήσει σταδιακά τη χρήση του DRS, όμως οι οδηγοί αισθάνονται πως αυτό είναι ακόμα απαραίτητο. Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του Charles Leclerc:
Νομίζω πως το DRS χρειάζεται να μείνει για την ώρα, διαφορετικά οι αγώνες θα ήταν πολύ βαρετοί. Παρόλο που ακολουθούμε καλύτερα (τα μονοθέσια) φέτος συγκριτικά με πέρυσι, κάτι που είναι ένα θετικό βήμα, πιστεύω πως ακόμα δεν είναι αυτό αρκετό για να απαλλαχθούμε από το DRS. Είναι μέρος αυτού (του αγώνα) και πραγματικά το απολαμβάνω αρκετά. Αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής για κάθε οδηγό, αναφορικά με τα προσπεράσματα και την άμυνα και αποτελεί μέρος των αγώνων αυτή την εποχή.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μπαχρέιν.
Παράλληλα, ο Max Verstappen παραδέχθηκε πως το DRS ήταν αυτό που του έδωσε τη δυνατότητα να προσπεράσει τον Charles Leclerc για τη νίκη:
Εάν δεν είχα το DRS σήμερα, δε θα περνούσα ποτέ. Νομίζω πως είμαστε ακόμα αρκετά «ευαίσθητοι» για αυτό. Και, φυσικά, σε κάποιες πίστες είναι ευκολότερο να περάσεις συγκριτικά με άλλες. Για εμένα, πάντως, αυτή τη στιγμή αν δεν υπήρχε το DRS, θα ήμουν δεύτερος σήμερα. Νομίζω πως τα μονοθέσια είναι καλύτερα στο να τα ακολουθείς, απλά εξαρτάται από τα ελαστικά. Για παράδειγμα, τα hard ελαστικά έδιναν τη δυνατότητα να μείνεις πιο κοντά, οι άλλες γόμες απλά δεν το έκαναν, κάτι που επίσης εξαρτάται από την πίστα. Μόλις ακολουθήσεις για κάποιους γύρους, απλά σου δίνουν πλεονέκτημα. Επιπρόσθετα, το βάρος του μονοθεσίου σε πιέζει πέρα από το περιθώριο φθοράς των ελαστικών. Συνεπώς, αυτό είναι κάτι που χρειάζεται να κοιτάξουμε για το μέλλον.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Ανάλογη άποψη για την παρουσία του DRS έχουν κι άλλοι οδηγοί, όπως για παράδειγμα ο Carlos Sainz. Φαίνεται προς το παρόν πως δεν υπάρχουν σχέδια για κατάργησή του, καθώς συμβάλλει σημαντικά στο θέαμα των αγώνων της Formula 1.