Ο Ανδρέας Λασκαράτος μίλησε στο Automotonews.gr για την εμπειρία του από το Asian Le Mans Series, όπου κατέκτησε τη νίκη στον τελευταίο αγώνα στην Ταϊλάνδη.
Ο Έλληνας οδηγός αγώνων, συνεχίζει δυναμικά στους αγώνες αντοχής και φέτος είχε έναν πολυάσχολο χειμώνα, συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα της Ασίας, το οποίο κάθε χρόνο γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό. Οδηγώντας για δύο διαφορετικές ομάδες, ο Λασκαράτος γνώρισε επιτυχίες.
Η πιο σημαντική ήταν η νίκη του με την ομάδα της Villorba Corse στην LMP3 στον τελευταίο αγώνα για τις 4 Ώρες της Buriram. Σε αποκλειστικές δηλώσεις στον Στάθη Κοκκορόγιαννη, ο Ανδρέας Λασκαράτος μίλησε για το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας για τον ίδιο και την Villorba Corse.
Ο αγώνας αυτός δεν φαινόταν να είναι ιδιαίτερα εύκολος στην αρχή, καθώς τα μονοθέσια Norma ήταν σαφώς πιο γρήγορα από εμάς που έχουμε Ligier σε απόλυτο ρυθμό. Έτσι, επιλέξαμε να έχουμε μια αρκετά επιθετική στρατηγική ώστε να πάρουμε πλεονέκτημα στο πρώτο μισό του αγώνα, όπου έτσι και έγινε. Ο teammate μου Alessandro Bressan, ξεκίνησε και βρέθηκε από την 6η στην 1η θέση μέσα σε 3 γύρους, και δημιούργησε μια διαφορά. Έπειτα ήταν η σειρά μου, με διπλό stint, και έπρεπε να ασκήσω την διαφορά αυτή. Η Graff βρέθηκε να βγαίνει από τα pits ακριβώς πίσω μου, με τον γρήγορο οδηγό της ομάδας. Ήταν ένα γύρο πίσω αλλά με ένα pit-stop λιγότερο, επομένως αν με περνούσε, θα χάναμε την θέση στο επόμενο στοπ. Δώσαμε μια πολύ όμορφη μάχη όμως, με καθαρή οδήγηση και χωρίς αντί-αθλητική συμπεριφορά για περίπου 10 γύρους. Εγώ είχα μείνει με τα ίδια λάστιχα ενώ η Graff είχε πιο καινούργια, και ήταν λίγο δύσκολη μάχη από την πλευρά μου. Παρόλα αυτά υπήρχε η ταχύτητα εκ μέρους μας, και κατάφερα να μείνω μπροστά και στο τέλος της μάχης να αυξήσω την διαφορά ώστε να έχουμε μια απόσταση ασφαλείας.
Όπως αναφέραμε νωρίτερα, ο Ανδρέας Λασκαράτος οδήγησε για δύο διαφορετικές ομάδες. Στους δύο πρώτους αγώνες αγωνίστηκε με την ομάδα της ARC στη κατηγορία LMP2-Am, όπου κατέκτησε την 3η θέση στον δεύτερο αγώνα στο The Bend της Αυστραλίας. Μιλώντας για την εμπειρία του στο Asian Le Mans Series και τη σημασία του πρωταθλήματος αυτού, δήλωσε:
Θα έλεγα ιδιαίτερη εμπειρία για πολλούς λόγους. Αφενός ξεκίνησα με ομάδα στην κατηγορία LMP2am, όπου όμως λόγω συνθηκών εκτός του ελέγχου μας, αποφάσισε να μην συμμετάσχει στους 2 τελευταίους αγώνες. Σε εκείνο το σημείο δέχθηκα τηλεφώνημα ώστε να πάω στην ACE1, όπου και δέχθηκα και έφυγα κατευθείαν για Μαλαισία το ίδιο απόγευμα. Το πρωτάθλημα αυτό, με Κίνα, Αυστραλία, Μαλαισία και Ταϊλάνδη, αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο, καθώς είναι χώρες τις οποίες δεν θα επισκεπτόμασταν και είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία. Επίσης, η κουλτούρα τους εκεί είναι εξίσου εντυπωσιακή και θεωρούν τους αγώνες εξαιρετικά ιδιαίτερους και έτσι υπάρχουν πάρα πολλοί οπαδοί. Τέλος, έχοντας παρόντα τον πρόεδρο της ACO, δείχνει το πόσο υψηλό πρωτάθλημα είναι. 3 αυτόματες προσκλήσεις για τον 24ωρο του Le Mans, 3 τίτλοι. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, και ήδη γίνονται διαπραγματεύσεις για την σεζόν 2020/2021 και τη συμμετοχή μου.
Φυσικά, το όνειρο όλων των οδηγών είναι να συμμετάσχουν στον μεγαλύτερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις 24H του Le Mans. Ποιες είναι οι πιθανότητες να δούμε τον Λασκαράτο φέτος στο grid; Τι μας αποκάλυψε;
Σχετικά με τις 24ωρες του Le Mans, υπάρχει ήδη μια πρόταση αλλά δυστυχώς υπάρχει προϋπόθεση για χορηγούς, όπου αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν για το συγκεκριμένο εγχείρημα. Είναι τόσο διάσημος αγώνας όπου με 800εκατ θεατές, αλλά και τόσο υψηλό κόστος, είναι βασική προϋπόθεση η οικονομική υποστήριξη. Επομένως δεν είναι θέμα συμμετοχής καθώς η πρόταση έχει ήδη γίνει προς εμένα, αλλά πιο πολύ συζήτηση οικονομικού περιεχομένου. Υπάρχουν ήδη σχέδια για ELMS 2020 καθώς και κάποια ακόμα τα οποία δεν μπορώ ακόμα να αποκαλύψω.