Η Mercedes προβληματίζεται για το πώς θα προσαρμόσει το σχεδιασμό του νέου της μονοθεσίου με βάση τους τεχνικούς κανονισμούς. Η φιλοσοφία των τελευταίων ετών με το μακρύ μεταξόνιο τη φέρνει ίσως σε μειονεκτική θέση.
Η Formula 1 εισέρχεται σε μία νέα εποχή, με τα μονοθέσια να εκμεταλλεύονται το λεγόμενο ground effect μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Η W13, όπως θα ονομάζεται το νέο «όπλο» που θα έχουν στα χέρια τους οι Hamilton (εφόσον συνεχίσει) και Russell, έχει ένα δεδομένο δυνατό σημείο: τη μεγάλη ισχύ στο κομμάτι του κινητήρα. Παράλληλα, όμως, υπάρχει κι ένα στοιχείο που προβληματίζει τους μηχανικούς της γερμανικής ομάδας. Πιο συγκεκριμένα, στη Mercedes προβληματίζονται για το κατά πόσο αποδοτική θα είναι η επιλογή να διατηρηθεί το μήκος του μεταξονίου κοντά στο όριο, δηλαδή τα 3.600 χιλιοστά (3,6 μέτρα).
Διαβάστε επίσης: Mercedes – Θετικά δείγματα για τον κινητήρα του 2022
Η αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς υποχρεώνει τις ομάδες να σχεδιάσουν από το «μηδέν» τα projects του 2022. Κατά συνέπεια, η W13 δεν θα έχει καμία σχέση με την προκάτοχό της, τη W12. Η Mercedes έχει εστιάσει στο σχεδιασμό του νέου μονοθεσίου από το περασμένο καλοκαίρι, παρά το γεγονός πως βρισκόταν στη διεκδίκηση και των 2 Πρωταθλημάτων της σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν από περίπου 40 ημέρες.
Βαθμολογούμε τις καλύτερες πίστες της F1 από την καλύτερη στη χειρότερη.
Ανάμεσα στους νέους κανονισμούς υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για το μεταξόνιο, το οποίο πρέπει να έχει μήκος από 3,4 μέχρι 3,6 μέτρα. Συγκριτικά με το μονοθέσιο του 2021, το μεταξόνιο θα είναι μικρότερο κατά 17 εκατοστά. Το βάρος του μονοθεσίου, από την άλλη πλευρά, θα είναι μεγαλύτερο κατά 43 κιλά (793 κιλά ελάχιστο βάρος), επομένως τα μονοθέσια με μακρύτερα μεταξόνια θα είναι περισσότερο δυσκίνητα. Με δεδομένο πως η Mercedes είχε πέρυσι το μακρύτερο μεταξόνιο, θα πρέπει να βρει την κατάλληλη ισορροπία στο σχεδιασμό της W12 για να μπορέσει να παραμείνει σε θέση ισχύος.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η Mercedes προσπάθησε, παράλληλα με τη διεκδίκηση του περσινού Πρωταθλήματος, να ξεκινήσει εγκαίρως τη σχεδίαση του νέου μονοθεσίου. Θέλει να παραμείνει σε πρωταγωνιστική θέση και να μην αποτελέσει «κομπάρσο» στη νέα εποχή της Formula 1. Σ’ ένα μήνα περίπου, τα πρώτα συμπεράσματα θα εξαχθούν, εφόσον θα υπάρξει μια πρώτη εικόνα του νέου μονοθεσίου της γερμανικής ομάδας.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση του 2021.