Μετά το πέρας του πρώτου αγώνα στην πίστα του Misano, οι αναβάτες του MotoGP πραγματοποίησαν μια μέρα δοκιμών στην πίστα, ώστε να συλλέξουν δεδομένα και να δοκιμάσουν καινούρια πράγματα με τις μοτοσικλέτες τους.

Ταχύτερος της ημέρας ήταν ο Maverick Vinales, κάνοντας έναν χρόνο στο 1:31.532 προς το τέλος της διαδικασίας. Ο Ισπανός της Yamaha ήταν 0.271s ταχύτερος από τον Takaaki Nakagami, με τον Johann Zarco να κατατάσσεται τρίτος, 0.367s μακριά από την κορυφή.

Η σημερινή μέρα δοκιμών ήταν πολύ κρίσιμη διότι το πρόγραμμα δεν προβλέπει άλλη μέρα δοκιμών μεσούσης της σεζόν, με όλες τις ομάδες ως εκ τούτου να δουλεύουν πυρετωδώς για να δοκιμάσουν νέες ρυθμίσεις και μηχανικά τμήματα στις μοτοσυκλέτες τους.

Χαρακτηριστικά, η Yamaha και ο Valentino Rossi δοκίμασαν μια καινούρια εξάτμιση, η οποία ήταν σαφώς μεγαλύτερη και μακρύτερη. Η ομάδα στόχευε στην επίτευξη καλύτερης οδηγησιμότητας και υψηλότερης τελικής ταχύτητας, με τους αναβάτες της ωστόσο να μην κάνουν λόγο για δραματική βελτίωση στη συνολική απόδοση. Πέραν της εξάτμισης, η Yamaha δοκίμασε ένα νέο σύστημα πέδησης και ένα νέο πλαίσιο για το πίσω μέρος, με παρόμοια αποτελέσματα.

Ο πρωτοπόρος Vinales έκανε γύρους σχεδόν όλη τη μέρα με τη medium γόμα ελαστικών, ώστε να την κατανοήσει καλύτερα ως προς τον τρόπο φθοράς της. Σχεδόν μια ώρα πριν το τέλος είχε μια πτώση σε έναν γύρο εξόδου, φέρνοντας έτσι μια προσωρινή διακοπή στη δράση. Παρά την εξέλιξη αυτή, δεν άργησε να ξαναβγεί στην πίστα λίγο αργότερα και να καταγράψει τον ταχύτερο γύρο.

Διαβάστε επίσης: O Dovizioso κατηγορεί το νέο πίσω ελαστικό

Ο νικητής του GP Σαν Μαρίνο Franco Morbidelli δεν έλαβε μέρος στο τεστ διότι ταλαιπωρήθηκε από στομαχόπονους, με τον Fabio Quartararo να είναι έτσι ο μόνος “εκπρόσωπος” της Petronas Yamaha SRT. Ο El Diablo ήταν πολύ χαρούμενος με τις δοκιμές του, καταγράφοντας γύρους στην πίστα με κύρια εστίαση προς τον ρυθμό αγώνα.

Οι αναβάτες της Suzuki, Joan Mir και Alex Rins, ήταν επίσης ικανοποιημένοι με την τελική τους επίδοση, βρίσκοντας ρυθμίσεις που τους βοήθησαν να βελτιωθούν στον ρυθμό αγώνα.

Ο Andrea Dovizioso της Ducati οδήγησε μόνο το πρωί και το μεσημέρι και άφησε την μοτοσυκλέτα του στον Danilo Petrucci για το υπόλοιπο της ημέρας. Μετά από ένα μέτριο αποτέλεσμα στον πρώτο αγώνα στο Misano, ο επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος έκανε βήματα προόδου ως προς την απόδοσή του, με τον Petrucci ωστόσο να δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στην οδήγηση της Ducati. 

Ο Francesco Bagnaia της Pramac Racing έκανε δοκιμές μόνο το πρωί και σταμάτησε στα μέσα της ημέρας, ώστε να μην καταπονήσει περισσότερο το πόδι του, το οποίο έσπασε στα ελεύθερα δοκιμαστικά για το GP Τσεχίας. Ο teammate Jack Miller αντιμετώπισε κάποια τεχνικά προβλήματα το απόγευμα και βγήκε στην πίστα μόλις μισή ώρα πριν ολοκληρωθεί το τεστ, χωρίς να βελτιώσει ιδιαίτερα τα περάσματά του.

Ο Johann Zarco είχε μια πτώση ενώ έβγαινε από τα pits με κάτι παραπάνω από μια ώρα να απομένει, κάνοντας ωστόσο έναν πολύ καλό γύρο με καινούρια λάστιχα και έδειξε να έχει καλή αίσθηση της μοτοσυκλέτας του σε ρυθμούς κατατακτηρίων δοκιμών.

Μόνο οι τρεις από τους τέσσερις αναβάτες της KTM έλαβαν μέρος στο τεστ του Misano, με τον Iker Lecuona να μένει εκτός της διαδικασίας, αφήνοντας τους Miguel Oliveira, Pol Espargaro και Brad Binder να δοκιμάσουν κάποια νέα εξαρτήματα στην RC16.

Διαβάστε επίσης: GP Αγίου Μαρίνου Race: Παρθενική νίκη για Morbidelli

Ο Takaaki Nakagami της Honda έκανε γύρους στο πρωινό σκέλος με την φετινή δοκιμαστική μοτοσυκλέτα του Stefan Bradl, επιστρέφοντας στην περσινή δικιά του για το υπόλοιπο της ημέρας. Παρόλο που είχε μια πτώση το πρωί, δεν ανέφερε κάτι αρνητικό και φάνηκε ικανοποιημένος με τις δοκιμές του.

Με τους Marc Marquez, Stefan Bradl και Cal Crutchlow εκτός διαδικασίας, ο Alex Marquez ήταν ο μόνος έτερος αναβάτης για τη Honda. Ο περσινός πρωταθλητής της Moto2 δοκίμασε μια καινούρια εξάτμιση και νέα αεροδυναμικά τμήματα στη μοτοσυκλέτα του, βελτιώνοντας τον συνολικό ρυθμό του, ειδικά στον ένα γύρο.

Τέλος, οι Aleix Espargaro και Bradley Smith κατέγραψαν αρκετούς γύρους δοκιμάζοντας ένα νέο πλαίσιο της Aprilia RS-GP, καθώς και μηχανικές ρυθμίσεις που έδιναν περισσότερη ροπή στον κινητήρα.

Συνολικά, το σημερινό τεστ αποδείχθηκε πολύ καθοριστικό για όλες τις ομάδες και αξιοποιήθηκε πλήρως, με τα φώτα πλέον να στρέφονται στον δεύτερο αγώνα για την πίστα του Misano.

Αποτελέσματα FP1 & FP2

MisanoMisano