H Formula 1 ετοιμάζεται για το μέλλον και βρίσκεται υπό εξέταση νέων προορισμών για το σπορ, αρχής γενομένης από το 2020.
Όπως είναι ήδη γνωστό, από την επόμενη σεζόν θα δούμε το Βιετνάμ να μπαίνει στον χορό, όμως αναμένεται ακόμα μια χώρα να τη πλαισιώσει. Η Ολλανδία είναι ένα βήμα πριν την επιστροφή της στην F1, με τη πίστα του Zandvoort να έχει πάρει το χρίσμα. Βέβαια, ακόμα όλα είναι λόγια του αέρα, όμως οι επίσημες ανακοινώσεις δεν αργούν και μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού θα έχουμε το προσωρινό καλεντάρι του 2020, πριν αυτό περάσει από το Π.Σ.Μ.Α. αργότερα μέσα στο έτος και επισημοποιηθεί.
Το μεγάλο σχέδιο όμως της Liberty Media είναι το σπορ να πηγαίνει και στις τέσσερις ηπείρους, με τη Νότια Αφρική να είναι σοβαρή υποψήφια να επιστρέψει στο πρόγραμμα το 2021. Επιπλέον το σχέδιο για δεύτερο GP στις Η.Π.Α. προχωράει κανονικά, με το ενδεχόμενο να δούμε GP στο Μαϊάμι να μην είναι όνειρο μακράς νυκτός. Ακόμα μια χώρα όπου κοιτούν ζεστά το ενδεχόμενο για δεύτερο αγώνα είναι η Κίνα, όπου η αγορά είναι τεράστια και τα χρήματα να φιλοξενηθεί και δεύτερος αγώνας σίγουρα είναι πολλά.
Μια χώρα όπου έχει αυξήσει τις αγωνιστικές της δραστηριότητες είναι η Σαουδική Αραβία και αναμένεται τα επόμενα χρόνια να δούμε τη χώρα αυτή να παίζει δυνατά για να φιλοξενήσει αγώνα της F1.
Οι ομάδες όμως δεν θέλουν παραπάνω από 21 αγώνες, οπότε αυτό σημαίνει πως είτε θα αυξηθεί κατά λίγο ο μέγιστος αριθμός ή κάποια GP θα αποχωρήσουν από το καλεντάρι σύντομα. Η Γερμανία είναι η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση, ενώ και η Ισπανία μετά την αποχώρηση του Fernando Alonso είναι μια χώρα όπου το ενδιαφέρον της για την F1 έχει μειωθεί αισθητά. Εκτός Ευρώπης, άγνωστο είναι το μέλλον του GP Βραζιλίας και του Μεξικού, όμως το ενδιαφέρον της Λατινικής Αμερικής είναι μεγάλο, οπότε πολύ πιθανό είναι να μείνει ένα εκ των δύο, με ξεκάθαρο φαβορί το Μεξικό.
Το μέλλον της Σιγκαπούρης παραμένει άγνωστο, με τη Μαλαισία να ενδιαφέρεται ώστε να επιστρέψει δυναμικά στο καλεντάρι. Όμως ξεκάθαρη προτεραιότητα παραμένει η Σιγκαπούρη, λόγω της προβολής που έχει το σπορ στη συγκεκριμένη χώρα, όντας μη το ξεχνάμε το πρώτο νυκτερινό GP. Τα χρήματα θα παίξουν ρόλο όπως είναι λογικό, με τη χώρα όπου δίνει τα περισσότερα να παίρνει τελικά το προνόμιο να φιλοξενήσει αγώνα της F1, με τις «φήμες» να θέλουν το μέσο όρο για την Ασία να φτάνει τα 40 εκατ. δολάρια ετησίως.