Ο θρύλος των αγώνων, Mario Andretti, πιστεύει πως η Ferrari πρέπει να μπει στο IndyCar ως κατασκευαστής σασί, αλλά κι ως προμηθευτής κινητήρων.
Όντας ένας εκ των τεσσάρων οδηγών στην ιστορία που έχει κερδίσει το πρωτάθλημα της F1 και του Indycar, ο Andretti πιστεύει πως ήρθε η ώρα για το Indycar να κάνει ένα μεγάλο βήμα για το μέλλον του. Ο 80-χρονος, ο οποίος έχει αφήσει για κληρονομιά την Andretti Autosport που τη διαχειρίζεται ο γιος του, Michael, δήλωσε σε ιταλικά μέσα πως η Ferrari πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να εισέλθει στο αμερικανικό πρωτάθλημα μονοθεσίων.
Το Indycar, μαζί με το Indianapolis Motor Speedway άλλαξε ιδιοκτησία το 2019 και πέρασε στα χέρια του Roger Penske, o οποίος πέραν από ιδιοκτήτης ομάδας, κάνει κουμάντο και στο πρωτάθλημα. Ο Andretti τώρα προτείνει τις δύο μεριές να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι και να συνεργαστούν.
Το να έχουμε την Ferrari στο Indycar θα ήταν κάτι το τρομερό. Όχι μόνο ως κατασκευαστής σασί, αλλά και ως προμηθευτή κινητήρων. Είναι ξεκάθαρο πως οι κανονισμοί πρέπει να αλλάξουν, όμως θα ήθελα να δω μια ιταλική μάχη ανάμεσα σε Dallara και Ferrari. Το Cavallino θα εκτόξευε το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα, αλλά υπάρχουν εμπόδια ακόμα στους κανονισμούς. Θα πρότεινα στον κύριο Binotto να έρθει με την πρότασή του στον Roger Penske.
Στο IndyCar, τα σασί είναι τύπου spec κατασκευής της Dallara, με τις Chevrolet και Honda να αποτελούν τους προμηθευτές κινητήρων του πρωταθλήματος. Επιπλέον τα επόμενα χρόνια, το IndyCar έχει ανακοινώσει πως θα περάσει σε υβριδικά μοτέρ, αλλάζοντας τη φιλοσοφία του και μια συνεργασία με την Ferrari θα ανέβαζε κατακόρυφα το πρεστίζ του.
Οι ομάδες της Formula 1, εν μέσω πανδημίας του Covid-19 συμφώνησαν στη μείωση του Budget Cap από τα 175 εκατομμύρια δολάρια στα 145 εκατομμύρια δολάρια, με τις επίσημες ανακοινώσεις να αναμένονται σύντομα. Πρόσφατα, ο Binotto δήλωσε πως η Ferrari πρέπει να σκεφτεί το μέλλον της στους αγώνες, θέλοντας να δείξει ότι η Scuderia μπορεί να ξεκινήσει πρότζεκτ σε πρωταθλήματα όπως το WEC και την Le Mans Hypercar κατηγορία, ή να εισέλθει στο IndyCar.
Το 1985, η Ferrari είχε συμφωνήσει με την Truesports Racing και τον νικητή του Indy 500 Bobby Rahal να κατασκευάσει ένα μονοθέσιο προδιαγραφών IndyCar, το οποίο όμως δεν αγωνίστηκε ποτέ.