Ο Binotto τονίζει τις αδυναμίες της Ferrari

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μιλά για τις αδυναμίες της Ferrari που αντιμετωπίζει μέσα στον αγώνα.

Το GP Αζερμπαϊτζάν αποτέλεσε έναν αγώνα με ανάμεικτα συναισθήματα για τη Scuderia. O Charles Leclerc πήρε την pole position το Σάββατο με έναν εντυπωσιακό γύρο, με μια μικρή βοήθεια slipstream από τον Lewis Hamilton. O ρυθμός της SF21 είναι εντυπωσιακός στον ένα γύρο, αλλά στον αγώνα δεν είναι ανάλογος, παρά τα αποτελέσματα που έχει πάρει.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 10 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Μονεγάσκος κατάφερε να πάρει τη 4η θέση, ενώ ο Carlos Sainz ολοκλήρωσε στην 8η θέση. Ο Ισπανός πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του τυχερό μετά το λάθος που έκανε, όμως κατάφερε να κερδίσει θέσεις και να δώσει στην ομάδα του την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Τώρα, ο Binotto μιλά για το ρυθμό της Ferrari μέσα στον αγώνα και το πώς ανταποκρίνεται η SF21 εντός πίστας.

Γνωρίζαμε πως θα είχαμε πολλές δυσκολίες με τη soft γόμα ελαστικών. Ειλικρινά, αυτή ήταν η γόμα που μας δυσκόλεψε περισσότερο. Με τη σκληρή γόμα, σε κενή πίστα, ο ρυθμός μας ήταν πολύ αντιπροσωπευτικός. Ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί. Πρέπει να βελτιώσουμε το ρυθμό μας στον αγώνα, δίχως αμφιβολία. Συνολικά δεν ήμασταν κακοί στο Αζερμπαϊτζάν, τουλάχιστον σε κενή πίστα. Υποφέρουμε πολύ στον ακάθαρτο αέρα όταν ακολουθούμε ένα άλλο μονοθέσιο. Αυτός είναι ο τομέας που πρέπει να εστιάσουμε στις αναλύσεις μας. Η αλήθεια είναι πως περιμέναμε περισσότερα μετά τις κατατακτήριες.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Αζερμπαϊτζάν.

Έπειτα από έξι αγώνες στο 2021, η Ferrari είναι στην 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και προηγείται 2 βαθμούς της McLaren. H μάχη θα κριθεί ανάμεσα στις δύο ομάδες στο 2021, όμως είναι εμφανές ότι η Scuderia έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σύγκριση με το 2020.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους, με δύο pole position και σταδιακά ανοδική πορεία απόδοσης.

Δείτε τον μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...