Η Mercedes παραδέχθηκε την αρνητική τροπή που πήρε η εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου της (W13) τη στιγμή που νόμιζε πως είχε λύσει τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί.
Το 2022 έχει εξελιχθεί για τη Mercedes με πολύ διαφορετικό τρόπο από τα προηγούμενα χρόνια της υβριδικής εποχής. Η μόνιμη Πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές της Formula 1 τα τελευταία 8 χρόνια ξεκίνησε ως η 3η δύναμη στο grid στους αρχικούς αγώνες της φετινής σεζόν, με τα πρώτα ενθαρρυντικά δείγματα να έρχονται στο GP Ισπανίας. Στην πίστα της Βαρκελώνης η Mercedes πλησίασε το ρυθμό των Red Bull Racing και Ferrari, ωστόσο αυτές οι εμφανίσεις δεν αποτέλεσαν συνήθεια στη συνέχεια του Πρωταθλήματος και επαναλαμβάνονταν περιστασιακά.
Ο Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes, Mike Elliott, σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα motorsport.com ξεκαθάρισε πως υπάρχουν ζητήματα στη W13 τα οποία μπορούν να επιλυθούν μόνο στη χειμερινή περίοδο.
«Υπάρχουν ζητήματα στο μονοθέσιο τα οποία δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε λόγω των αναπηδήσεων, ένα φαινόμενο που κυριαρχούσε έναντι όλων των υπολοίπων προβλημάτων. Μόλις αυτό λύθηκε στη Βαρκελώνη (GP Ισπανίας), καθώς φέραμε ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων, πιστέψαμε πως ήμασταν στη σωστή κατεύθυνση, όμως απογοητευτήκαμε στους δύο επόμενους αγώνες. Όσο ερευνούσαμε περισσότερο το μονοθέσιο, εμφανιζόταν και άλλο πρόβλημα, κάτι το οποίο δεν μπορούσε να επιλυθεί άμεσα. Έπειτα, κάναμε αρκετές προσπάθειες για να πάμε στη σωστή κατεύθυνση, όμως για να διορθώσουμε πραγματικά τα προβλήματα θα χρειαστεί η χειμερινή περίοδος».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας και την παραβίαση Budgeτ Cap από τη Red Bull.
Ο Mike Elliott πρόσθεσε πως η Mercedes δεν ήταν σε θέση να διορθώσει άμεσα τα προβλήματά της λόγω του περιορισμένου χρόνου δοκιμών που διαθέτουν οι ομάδες στη διάρκεια της σεζόν.
«Διαθέτουμε πολύ λίγο χρόνο δοκιμών, καθώς έχουμε από μία ώρα την Παρασκευή το πρωί και το απόγευμα, έπειτα πρέπει να προετοιμαστούμε για το αγωνιστικό τριήμερο. Επομένως, χρειάζεται ορισμένος χρόνος για να μάθουμε τι συνέβη ακριβώς. Έπειτα, υπάρχει και η προσέγγιση που γίνεται στο εργοστάσιο, ανακαλύψαμε, πιθανότατα μετά το Baku (GP Αζερμπαϊτζάν) πως υπήρχε κι άλλο πρόβλημα. Επεξεργαστήκαμε και πάλι τα δεδομένα και τις προσομοιώσεις μας και προχωρήσαμε σε νέες ανακαλύψεις. Είχαμε, ωστόσο, περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή μας. Το ζήτημα που έχουμε είναι αεροδυναμικής φύσεως και χρειάζεται χρόνος για να το αντιμετωπίσουμε».
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Η Mercedes το 2022 έμεινε πίσω σε απόδοση από τις Red Bull Racing και Ferrari και προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος ώστε να είναι έτοιμη να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα το 2023. Παράλληλα, είναι άγνωστο αν θα κερδίσει κάποιον αγώνα τη φετινή σεζόν ή αν το 2022 θα αποτελέσει την πρώτη χρονιά, μετά το 2011, που δε θα σημειώσει νίκη κάποιο μονοθέσιό της.