Ο Επικεφαλής Τεχνικός Διευθυντής της Red Bull, Adrian Newey, μίλησε με σκληρή γλώσσα για το brake test που είχε κάνει ο Max Verstappen στον Lewis Hamilton στην Τζέντα το 2021.
Το Πρωτάθλημα του 2021 στη Formula 1 είχε αρκετές αμφιλεγόμενες στιγμές, με τους διεκδικητές του Τίτλου, Max Verstappen και Lewis Hamilton, να έχουν μία έντονη κόντρα στην πίστα. Οι απόψεις διίστανται για πολλά από τα γεγονότα ανάμεσα στους δύο οδηγούς, με τον Adrian Newey να αναφέρεται στο brake testing του Ολλανδού πρωταθλητή στον Βρετανό πρώην πρωταθλητή. Για την κίνηση αυτή βρέθηκε ένοχος και δέχθηκε ποινή μετά το τέλος του αγώνα, δίχως όμως να επηρεάζει το αποτέλεσμά του.
Ο Επικεφαλής Τεχνικός Διευθυντής της Red Bull Racing, σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα The Race, αναφέρθηκε στη νοοτροπία του Max Verstappen εντός πίστας, παραθέτοντας παραδείγματα από τη σεζόν του 2021:
«Νομίζω πως η φήμη που έχει ως «άγριος» οδηγός είναι άδικη. Πιθανότατα τα όσα έκανε στο GP Βραζιλίας την περασμένη χρονιά ήταν λίγο άσχημα. Αυτά που έκανε στο GP Σαουδικής Αραβίας ήταν ηλίθια, όμως νομίζω πως ήταν εκνευρισμένος διότι ο Lewis (Hamilton) δεν τον περνούσε. Και πάλι, δε θα έπρεπε να του κάνει brake testing (απότομο φρενάρισμα μπροστά του). Για εμένα, όμως, το Silverstone (GP Μεγάλης Βρετανίας) ήταν ένα καθαρό επαγγελματικό «φάουλ» (του Hamilton) και οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν κοντή μνήμη. Στιγματίζουν έναν οδηγό και αυτό απαιτεί χρόνο για να πάψει να συμβαίνει».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Imola.
Μεταξύ άλλων, ο Adrian Newey αναφέρθηκε στην αίσθηση που του προκάλεσαν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί:
«Απολαμβάνω τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, όμως όταν τους είδα για πρώτη φορά ήμουν αρκετά απογοητευμένος από αυτούς. Σε πρώτη ματιά, φάνηκε πως υπήρχαν αρκετοί περιορισμοί. Όσο, όμως, τους μελετάς περισσότερο, ειδικότερα στον τομέα των πλαϊνών αεροδυναμικών βοηθημάτων (sidepods) και του πατώματος, υπάρχει στην πραγματικότητα ένας ικανοποιητικός βαθμός ελευθερίας, περισσότερο από όσο αναλογίζεσαι αρχικά».
Μην χάσετε απόψε στις 21:00 τoν αγώνα του GP Βελγίου για το πρωτάθλημα Formula G. Μπορείτε να βρείτε το link του Grand Prix εδώ.
Ο πετυχημένος Βρετανός σχεδιαστής αναφέρθηκε στο βαθμό ελευθερίας που αντιμετώπισαν οι ομάδες της Formula 1 με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς:
«Το σασί είναι σχεδιασμένο σε μεγάλο βαθμό από τους κανονισμούς, η εμπρός αεροτομή έχει επίσης περιορισμούς. Η εμπρός και πίσω ανάρτηση, παρόλο που υπάρχουν περιορισμοί στις γωνίες, αναφορικά με τη διάταξη υπάρχει κάποια ελευθερία. Μόλις το συνειδητοποιήσαμε αυτό, δεν έμεινα έκπληκτος που υπήρχε μία φυσιολογική ποικιλία σχημάτων. Σίγουρα δεν περίμενα να δω τη λύση της Mercedes για τα sidepods, αυτές που είχαν οι υπόλοιπες ομάδες δεν με εξέπληξαν ιδιαίτερα».
Ο Max Verstappen και η Red Bull Racing είναι και φέτος στη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος, σε αντίθεση με τη Mercedes και τον Lewis Hamilton, που με τις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών έχουν πέσει σε δυναμική.
Δείτε το GP Silverstone για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.