Ο Mick Schumacher δηλώνει πως η αρχική αίσθηση που έχει για τη σχεδίαση του μονοθεσίου της Haas για το 2022 είναι άκρως θετική, κάτι που του δημιουργεί «υψηλές προσδοκίες» για τη δεύτερή του σεζόν στη Formula 1.
Ο Mick Schumacher έκανε ντεμπούτο στη Formula 1, οδηγώντας για τη Haas. Το «βάρος» που κουβαλάει λόγω του ονόματός του, το γεγονός πως αποτελεί μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari, αλλά και το Πρωτάθλημα που κατέκτησε στη Formula 2 το 2020, σίγουρα τράβηξε τα βλέμματα των θεατών του αθλήματος. Από την άλλη μεριά, δεν κατάφερε κάτι το ιδιαίτερο με τη Haas, η οποία είχε ένα πολύ αδύναμο μονοθέσιο και δεν συγκέντρωσε κάποιον πόντο. Αυτό, βέβαια, ίσως να λειτούργησε θετικά για τον ίδιο, καθώς δεν υπήρχε μεγάλη πίεση γι’ αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: F1 – Ραγδαίος ο ρυθμός εξέλιξης το 2022
Η Haas προτίμησε να μην ασχοληθεί σχεδόν καθόλου με το μονοθέσιο του 2021 και να στρέψει την προσοχή της από την αρχή της περασμένης σεζόν στο project του 2022. Ωστόσο, στο τελευταίο κομμάτι του Πρωταθλήματος του 2021, η αμερικάνικη ομάδα πλησίασε λίγο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, κάτι που χαρακτηρίστηκε από τον επικεφαλή της ομάδας, Gunther Steiner, ως «πολύ παράξενο». Ο Mick Schumacher το είχε εκλάβει ως μεγάλη ώθηση για την ερχόμενη σεζόν. Ο Γερμανός οδηγός μίλησε στο motorsport.com και αναφέρθηκε στην αρχική αίσθηση που έχει για το μονοθέσιο του 2022:
Το μονοθέσιο φαίνεται πως έχει θετική εξέλιξη, με βάση τα όσα βλέπω και ακούω. Επομένως, έχω υψηλές προσδοκίες. Ελπίζω πως οι προσδοκίες μου για την απόδοσή του θα επιβεβαιωθούν την ερχόμενη σεζόν εντός πίστας.
Δείτε την αξιολόγηση των οδηγών της Formula 1 για το 2021.
Το μονοθέσιο της Haas του 2022 θα είναι το πρώτο στο οποίο ο Mick Schumacher θα έχει κάποια επιρροή στην εξέλιξή του. Στις προηγούμενες σεζόν του στις μικρές κατηγορίες έτρεχε με μονοθέσια συγκεκριμένων προδιαγραφών, ενώ αναφορικά με αυτό του 2021 της αμερικάνικης ομάδας, οι μηχανικοί της δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα.
Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, ο Schumacher εξήγησε πως του αρέσει η πρόκληση του ν’ αποτελεί μέρος της εξέλιξης του νέου μονοθεσίου, με την ομάδα να είναι σε θέση να διαμορφώσει ορισμένα χαρακτηριστικά του με βάση τις επιθυμίες τόσο του ίδιου όσο και του Nikita Mazepin.
Είναι πάντα κάτι που μ’ ενδιέφερε για πολλά χρόνια, η δουλειά της όλης διαδικασίας, γενικότερα, και ειδικότερα το πώς λειτουργεί ένα μονοθέσιο της Formula 1. Είμαι σε αρκετά μεγάλο βαθμό αναμεμειγμένος με το πώς θα συμπεριφέρεται το νέο μονοθέσιο και απλά θέλω να δω και να κατανοήσω όλα τα «ψηφιακά» μοντέλα (σχεδιασμένα μέσω υπολογιστών). Συνεπώς, υπάρχουν σίγουρα πάρα πολλά πράγματα τα οποία ανυπομονώ ν’ αναλύσω με την έναρξη της χρονιάς. Είναι πολύ ωραίο να δουλεύω με την ομάδα στο εργοστάσιο, να μπορώ να δίνω τις δικές μου κατευθύνσεις για το πώς θα ήθελα να είναι το μονοθέσιο. Είναι η πρώτη φορά που ένα μονοθέσιο ουσιαστικά θα φτιαχτεί για εμένα και όχι για όλους τους οδηγούς. Είναι σε μεγάλο βαθμό προσδιορισμένο στις μετρήσεις μας και τα κράνη μας, επομένως το σύνολο αυτών δουλεύει μαζί αρμονικά.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η Haas αποτελεί ένα από τα ενδιαφέροντα projects για το 2022 στη Formula 1. Είναι η ομάδα που ξεκίνησε νωρίτερα απ’ όλες τη σχεδίαση του νέου μονοθεσίου, ενώ έχει και τις περισσότερες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα. Το αν θα μπορέσει να συγκεντρώσει κάποιους πόντους το 2022 σε αντίθεση με πέρυσι, θ’ αποδειχτεί μόνο μέσα στην πίστα.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση του 2021.