Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, δήλωσε πως ο Max Verstappen δεν θα χρειαστεί εκτός απροόπτου άλλη αλλαγή κινητήρα στο 2021.
Ο Max Verstappen έχει ήδη ξεπεράσει το επιτρεπόμενο όριο αλλαγών κινητήρα στην RB16B σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ομοσπονδίας. Ο περιορισμός αυτός τέθηκε σε εφαρμογή με βάση το «Cost cap», ώστε να περιοριστεί το οικονομικό πλαίσιο διεξαγωγής των αγώνων. Παράλληλα, διασφαλίζεται η ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος εν μέσω της πανδημίας του Covid-19.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο οδηγός της Red Bull πραγματοποίησε την τέταρτη αλλαγή κινητήρα στο μονοθέσιό του στο GP Ρωσίας. Η αλλαγή αυτή αποδείχθηκε στρατηγικής σημασίας, καθώς ο Ολλανδός είχε ήδη δεχθεί ποινή τριών θέσεων μετά την σύγκρουσή του με τον Lewis Hamilton στο GP Monza. Το περασμένο αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα της Κωνσταντινούπολης, ο 7-φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής άλλαξε και αυτός κινητήρα εκκινώντας από την 11η θέση. Αυτό επέτρεψε στον Verstappen να διασφαλίσει την δεύτερη θέση στον αγώνα και παράλληλα 6 βαθμούς διαφορά στην κορυφή του Πρωταθλήματος.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, είναι πιθανό να κρατήσουν τον ίδιο κινητήρα για τους υπόλοιπους έξι αγώνες της χρονιάς.
Πιστεύω πως, υπό φυσιολογικές συνθήκες, είμαστε σε θέση να το πετύχουμε και να μην δεχθούμε ποινές θέσεων όπως στη Ρωσία. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε στη διάθεσή μας μια επιπλέον μονάδα. Επομένως, θεωρητικά μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη σεζόν όπως έχει αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Μην χάσετε απόψε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Τουρκίας.
Ο Verstappen προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών με 6 βαθμούς έναντι του Lewis Hamilton της Mercedes. Αμφότεροι δεν θα χρειαστούν αλλαγή στη μονάδα ισχύος τους στο υπόλοιπο της σεζόν, με 6 αγώνες να απομένουν στο 2021.